Stranica 31 od 71

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 18:48
od HellBoy
Floyd napisao:
cozmo napisao:Meni je lepsi od Ibize, od Poloa, od Corse...
I ako nije za poredjenje sa navedenim modelima jer je noviji, mogu da se slozim da ce biti jedan da je jedan od favorita u klasi.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
:kuku: :uf:

Pa naravno da nije za poređenje, jer je pravi automobil, pored tih nabrojanih igračaka :kezo:

Uživo IVka izgleda fenomenalno, bez zajebancije, ovo što nudi konkurencija je totalno bezveze u odnosu na Clia.

IIIka je bila bezvezna skroz, ali ovaj model su spakovali za medalju...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:05
od Floyd
Pa Clio 4 je mladji od Pola 3 godine a od Corse cak 6 i kako moze da se poredi nesto sto je juce izaslo sa necim sto vec traje neko vreme ili necim sto je vec zastarelo?

To da li je pravi ili nije, necu da komentarisem jer ni nabrojani nisu igracke ;)
Pratim FR medije i Reno puno ocekuje od novog Klice jer su u svim ostalim segmentima ispu*ili.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:08
od Uroš S.
Koja kvalifikacija - bezveze. Šta to znači?

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:11
od Floyd
To ti je kvalifikacija koju koriste fanovi nekog brenda u nedostatku pravih argumenata.

Ono kao kad Samsungovci kazu "Galaxu je prava stvar a ostalo je bzv"...jbg znam da nije lako utesiti sebe kad za plasticno sranje das veliku lovu ;)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:15
od Heineken
:plusone:
:rofl: :rofl:
za samsung fanove :bravo: :klanjamse:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:18
od Day Walker
A taman sam planirao SGS3 :durise:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:26
od Floyd
Pa uzmi ako si bas resio ali nemoj posle s'njim da gadjas nekog kad shvatis da u praksi nije nista bolji od nekog modela koji je 100-200e jeftiniji.
Ja samsung vise ne uzimam...moj ide na servis i velika je verovatnoca da cu dobiti nov koji ce odmah na ebay ;)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 19:49
od Day Walker
Fora je sto ga mogu kupiti novog u DE za 450e i dobiti povracaj poreza i to izadje 360e.. Jedino ako nema povracaj na to?

Re: Renault Clio IV

Poslato: 21 Nov 2012, 21:04
od Floyd
Svaki non-EU rezident moze da ostvari povrat poreza za bilo sta kupljeno u DE ;)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 22 Nov 2012, 13:22
od Kuzmanovic
Sa iPhona prelazis na SGS3? Po meni bezveze odluka.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 22 Nov 2012, 14:17
od methane.master
Ovo je tread o Cliu bando spamerska. :kezo:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 23 Nov 2012, 00:19
od Floyd

Re: Renault Clio IV

Poslato: 23 Nov 2012, 10:44
od dragan
bio sam konacno da malo bolje pogledam novi klio... sta znam, ima stvari koje mi se svidjaju, ima koje ne...
generalno je malo odrasliji auto od trojke, sto je i normalno, i neophodno...
izrada je korektna, dinamik oprema je dobra, onaj klavir lak u prirodi i ne bode oci previse, verovatno su se ovi na slikama trudili da se sve sija kao pasje moodo pa deluje odvratno...
mulimedijalni ekran je dobar, sasvim solidne velicine i radi odlicno, po meni najbolja stvar od novina u untrasnjosti :doubleup:
na par mesta sam nasao lose uklopljen keder na zadnjim vratim, nadam se da je samo pojedinacan propust.
haubu drzi amortizer, konacno :doubleup:
patent za rezervni tocak je sta znam, meni se ne svidja. nije tezak za koriscenje, ali mislim da neko ko nema bas puno snage ( zensko recimo ) i nema neke sanse da sve odradi kako treba, bar ako pre toga ne proba malo kako se to radi...
prostor u kabini je slican trojci, gepek je vidno dublji i delije vece...
muzika je poboljsana, doduse u trojci i nije bila neka u osnovnim paketima ( a bogami ni sa doplatom nisi dobijao neku diskoteku, kod mene je podebelo doplacen cabasse sa kojim se situacija u smislu samog zvuka popravlja dosta ali bi trebao biti jaci ) zvuk je dobar pa to nije bilo tesko. mislim da sada solidno svira za tu klasu i novac...
ono sto mi je se jos posebno svidelo je mogucnost u okviru personalizacije ( eto, svi bas nesto insistiraju na tome u poslednje vreme ) je da za ako se ne varam 250e dobijes vrata i tablu presvucenu u kozu, u odredjenoj boji enterijera...nadam se sa onim savovima koji se vide, to je po meni pun pogodak...
sto se tice sedenja, za volanom je ok, dijapazon podesavanja dubine i visine volana je da ne kazem ogroman i zadovoljice svakoga, kao i podesavanje sedista po visini. rucica menjaca je ostala ista, nije to neka mana ali su mogli malo nesto da promene tu. ista prica je i sa prekidacima za retrovizore...
rucica rucne kocnice mi deluje slabunjavo...
spolja izgleda odlicno, barem meni, ima i aktivno otvaranje/zatvaranje grila ispred hladnjaka motora, tockovi su 195/55 r16 ( ne znam kakvo je stanje sa cenom tih guma )...
nazalost, onaj bitniji deo - voznja nije bio moguc, ali se nadam nekoj test voznji uskoro...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 23 Nov 2012, 14:53
od trojanac
NOVI CLIO JE OSVOJIO PRIZNANJE "ZLATNI VOLAN" 2012

09. novembar 2012.

• Novi Clio je pobedio u klasi malih automobila i osvojio priznanje "Zlatni volan" 2012.
• Nagradu dodeljuju nemački časopisi BILD am SONNTAG i AutoBILD.
• U žiriju su bili novinari časopisa i 73 miliona čitalaca, kao i nekoliko čuvenih vozača i poznatih osoba.

Međunarodno priznanje

Samo nekoliko sedmica posle dobijanja nagrade RTL/Auto Plus za ‘Najbolji serijski automobil’ prošlog meseca na Pariskom autosalonu, novi Clio je dobio ‘Zlatni volan’ za 2012., koji je sinoć na posebnoj ceremoniji u Berlinu primio g. Stefan Mueller, izvršni potpredsednik kompanije Renault i direktor za područje Evrope.

Novi Clio su za najboljeg u klasi ‘malih automobila’ proglasili najpopularniji nemački nedeljni časopis BILD am SONNTAG, i AutoBILD, najprodavaniji automobilski časopis na svetu. Oba časopisa su u grupi izdavača Axel Springer. AutoBILD takođe ima i brojna lokalna izdanja u istočnoj Evropi i Aziji. Ukupan broj čitalaca iznosi oko 73 miliona, i svi oni su bili pozvani da glasaju za svoj omiljeni model.

U svom 37. izdanju, Zlatni volan 2012. je obuhvatio 44 automobila koji su svrstani u šest kategorija. U kategorijama monovolumena i kupe-kabrioleta o pobednicima su odlučili direktno čitaoci. U četiri preostale kategorije konačnoj odluci je prethodio sveobuhvatni test pet finalista koji su na stazi za testiranje Balocco u Italiji obavili članovi stručnog žirija.

Među priznatim probnim vozačima na ovom testu su bili i poznati vozači Mattias Ekström, Hans-Joachim Stuck, Walter Röhrl, Christina Surer i Vanina Ickx, a takođe i glavni urednici evropskih izdanja AutoBILDA, kao i nekoliko slavnih osoba iz sveta sporta i zabave, među kojima i Franz Beckenbauer i Boris Becker.

Slika

Renault je osvojio deseti "Zlatni volan"

Nagrada "Zlatni volan" se dodeljuje svake godine od 1976., a Renault je sa ukupno deset ovih trofeja jedan od najuspešnijih proizvođača automobila. Prethodni Renaultovi dobitnici Zlatnog volana su bili Fuego Coupé (1980.), kompakt Renault 9 (1981.), limuzina Renault 25 (1984.), Clio (1990.), Espace druge, treće i četvrte generacije (1991., 1997. i 2002.), kompakt Renault 19 (1992.), Scénic (2009.) i sada novi Clio (2012.).

Razlozi za uspeh koji je postigao novi Clio

Nagrada koju su dodelili čitaoci i stručnjaci je odraz dobrog prijema Renaultovog novog vizuelnog identiteta u javnosti. Novi Clio je prvi model sa Renaultovim novim dizajnerskim obeležjima, od kojih je najuočljiviji vrlo vidljivo postavljen logotip, uz osećaje koje izazivaju elegantna zaobljenja i profinjene linije.

Privlačnost novog Clia je istaknuta i paletom manjih motora koji omogućavaju uštedu goriva od 20 posto u odnosu na prethodnu generaciju. Kad je reč o emisiji CO2, najbolji je benzinski turbo motor ENERGY TCe 90 sa potrošnjom od samo 4,3 litra na 100 km i emisijom CO2 od samo 99 g/km.
Sa novim dizel motorom ENERGY dCi 90 eco² ispod poklopca haube, novi je Clio postavio nov rekord potrošnje u klasi sa samo 3,2 litra na 100 km, što odgovara emisiji CO2 od 83 g/km. Ove brojke su uporedive sa onima kod mnogo skupljih hibridnih automobila.

Zahvaljujući konstrukciji, vešanju, produženom međuosovinskom razmaku i širem tragu, šasija novog Clia je i dalje polazište za obeležja vozila u ovom segmentu.

Sa osvojenih pet zvezdica na testu sigurnosti EuroNCAP, novi Clio je merilo i kada je reč o pasivnoj sigurnosti, a takođe je zaslužio najbolju ocenu u klasi gradskih automobila za tri od četiri ocenjivana parametra.
Još jedno od privlačnih obeležja novog Clia je multimedijalni sistem koji postavlja nove standarde u segmentu ovog vozila. Sistem MEDIA NAV ima ekran od 7 inča (18 cm) koji je osetljiv na dodir, a koji je ugrađen u 80 posto verzija. Takođe, obuhvata sudio sistem 4 x 20 vati sa Bass Reflex sistemom, uz sveobuhvatnu povezivost (Bluetooth®, USB, audio priključak) koja putnicima omogućava reprodukciju muzike sa prenosivih uređaja.


Izvor: Renault.rs

Re: Renault Clio IV

Poslato: 23 Nov 2012, 16:12
od ZAXSPEED
Ma budale mu dadoše nagradu, umesto da su pitali forumaše za stručno mišljenje. :kuku: :kuku: :kuku: