Stranica 31 od 74
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 00:29
od Laki021
Interesantno je kako svi (ukljucujuci i mene) promene plocu kad pocnu da voze dobar automatik...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 01:31
od mr.y
grujicd napisao:mr.y, zašto ti u profilu piše "Poluispravan F30"?
iz revolta jer su mi prilikom kupovine dali neispravan start stop sistem i desni podizač stakla.
ftj napisao:Ne bih se slozio sa 1. i 4. stavkom. Ajd ok najcesce je manuelni koju desetinku brzi od automatika ali ne vidim zasto ne moze silovito da se krene sa automatikom? Sto se tice snega to bih svrstao u urbanu legendu.
ne kažem da ne može ali ne kao sa manuelnim.Ko ima 7 g tronic ili 8 steptronic vrlo dobro zna da kada iz mesta pritisne papučicu gasa do kraja,automobilu je potreban neki trenutak da ga katapultira
Laki021 napisao:A mozda samo ne zna kako se lansira auto sa automatikom

što je dobar ovaj forum za ovako maliciozne komentare.Sediš negde preko i demonstriraš "hrabrost" a nemaš pojma ko sam
Re: Одг: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 01:58
od Ivan
nidza napisao:Nepotreban će da bude i vozač uskoro, pa će i dalje biti ljudi koji će želeti da VOZE auto, a ne samo da se prevezu od A do B.
Tapatalk 4
+1
Volim da vozim i meni je voznja sa automatikom nekako sterilna.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 07:07
od nidza
Laki021 napisao:Interesantno je kako svi (ukljucujuci i mene) promene plocu kad pocnu da voze dobar automatik...
Nije sasvim tačno. Često po Arabiji vozim automatike, tj vozio sam jer nisam bio više od godinu dana, pa mi se nisu nešto primili. Sa stanovišta ugodnosti ima nečeg, ali onda vožnja polako prestaje da biva vožnja i postaje prevoženje. Individualna stvar, tj ni jedno ni drugo nije tačan odgovor.
Tapatalk 4
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 08:56
od Texonja
nidza napisao:onda vožnja polako prestaje da biva vožnja i postaje prevoženje.
Ovo pricam od kad sam imao automatika.
Svidjalo mi se prvih par nedelja cak, a onda...
HTC
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 09:27
od Laki021
mr.y napisao:
Laki021 napisao:A mozda samo ne zna kako se lansira auto sa automatikom

što je dobar ovaj forum za ovako maliciozne komentare.Sediš negde preko i demonstriraš "hrabrost" a nemaš pojma ko sam
Pa ja sam siguran da bar 50% vlasnika automatika ne zna kako se to radi. Nisam ni ja znao za "foru" dosta dugo

Re: Одг: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 09:32
od dag81
Mene jedino gde malo iznervira DSG je kad hocu iz mesta da uletim tu zakasni sekund- dve. I kad muvustalim laganiju voznju i onda hocu da se ubacim po gradu ostrije tu mu treba isto sekund-dva da skonta i prebaci u brzinu-dve nize. Ali taj drugi deo mogu u manuelnom modu izbeci ili u S modu. Ostrije ubacivanje jedino ne mogu.
Sve ostalo je na strsni DSGa po meni.
Obicne automatke ne bih vozio, ali u buducnosti ako budem mogao da biram uvek cu izabrati menjac sa duplim kvacilom.
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 09:56
od ftj
Laki021 napisao:mr.y napisao:
Laki021 napisao:A mozda samo ne zna kako se lansira auto sa automatikom

što je dobar ovaj forum za ovako maliciozne komentare.Sediš negde preko i demonstriraš "hrabrost" a nemaš pojma ko sam
Pa ja sam siguran da bar 50% vlasnika automatika ne zna kako se to radi. Nisam ni ja znao za "foru" dosta dugo

Podeli nam foru? Na dsgu ima kao launch control al to ti retko u zivotu zatreba, dovoljno je samo da das pun gas i da te lansira.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:03
od Laki021
Pa stisnes kocnicu, stisnes gas, vrlo brzo se obrtaji zaustave negde na 3-4 000, otpusts kocnicu i polecemo

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:08
od ftj
Tako je i na dsgu s tim da prvo moraš da ugasiš esp i ubaciš u S ili manuelni mod ili mu daje i gas i kočnicu u isto vreme što i nije baš dobro.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:29
od nidza
Zar nema DSG neki neutral u kome može da se turira? Klasičan automatik ima, nasviraš ga na N, a onda samo cimneš u D menjač ako ćeš da potpisuješ. To je bio jedini način da dođem do 100tke za manje od 20 sekundi sa Accordom 2.4 automatik. Po specifikacijama ima čak 10s, ali to ni uz najbolju nameru nisam uspeo, jednostavno ima premali prozor u obrtajima gde vuče, nekih 1000obrtaja pre blokade. Na svim obrtajima ispod je potpuni leš.
Tapatalk 4
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:37
od Texonja
Cela nauka da bi auto ubrzao.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:38
od ftj
Tako nešto ti je recept za sigurno uništenje menjača

Sa klasičnim automaticima jedini ispravan način je samo davanje punog gasa.
Kad radiš launch control leva noga ti je na kočnici a desna na gasu i obrtaji idu do 3,000 rpm i kad pustiš kočnicu on krene.
http://www.youtube.com/watch?v=MpHsaQkkAJU
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:45
od nidza
Probao sam sve varijante ne bih li postigao propisano ubrzanje. Ceo auto je izbaždaren na laganu vožnju, tako da nema nikakvog smisla nešto ga gaziti. Krivinu ne može da prođe pošteno, prema tome od zaletanja i nema neke vajde.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 19 Feb 2014, 10:51
od carov2
Taj accord koji spominjes ima 190ks?