Stranica 305 od 524

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 21:25
od Heinz
V. Stepe je inače prazna, potpuni promašaj od rekonstrukcije.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 21:30
od Nikolaa
naravno da je promasaj kad je prvobitni projekat koji su radili pravi inzenjeri izmenjen do neprepoznatljivosti.

dozvoljeno je nekome da se bukvalno igra, i zavrsilo se sa potpuno istom beskorisnom ulicom, samo sada sa 10x vise semafora koji ne rade kako treba, a sve i da su u koordinaciji ne mozes da ispratis od parkiranih vozila na svakih 20 metara...

ako nista, dobro je posluzilo, sad se bulevar mnogo vise koristi :D


sad samo jos neko da se seti da skroz ukine automobile, pretvori lepo pola ulice u pesacku zonu sa tramvajima :D

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 21:33
od Heinz
Meni smeta što je ulica prazna u vreme kada je npr. Kumodraška krcata vozilima. I naravno što nema gde da se preseče legalno u delu od Vitanovačke pa sve do AK.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:24
od ftj
Tramvaj je profitirao.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:26
od Ogi

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:36
od Darko
Vidim da svi u bg kukaju na guzve u saobracaju, zastoje. Kako je nekada bilo? Na primer kad se uporedI 1990 godina danas. Da li je drasticne gore u saobracaju?

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:40
od pedja
Jeste. Doduše, sve to ide postepeno, kada živiš tu svakodnevno, pa ti dođe skoro pa normalno.
Takođe, devedesetih je bilo problema i sa gorivom, pa stanje nije baš uporedivo :kezo:

Dovoljno je ispratiti samo poslednjih nekoliko godina i primeti se razlika. Svakog dana se vozim manje više istom relacijom - osetno je drugačije.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:40
od blaugrana
Uzmi samo da je drasticno povecan broj stanovnika, samim tim i automobila...

Sent from my SM-J500FN

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:50
od igor_harris
Ja vidim razliku cak i u odnosu na period od pre 10 godina. Valjda zato sto zivim u predgradju pa je ta razlika uocljivija, saobracaj je definitivno sve optereceniji iz dana u dan.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 22:52
od Heinz
Ranije su ulice imale i po 2-3 trake, a sada su napravljeni parkinzi na ulicama. Da ne spominjem nelegalno parkiranje po trotorarima i sl.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 23:06
od Darko
Gde to vodi ako se nastavi i u narednim godinama tako?

Skidam kapu sto mozete da funkcionisete u takvim okolnostima. Ja volim da kad planiram da stignem negde za 15min da tamo i stignem za to vreme. Skroz bi mi bilo ok da zivim u nekom urednom gradicu od 100k ljudi bas iz tih razloga.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 23:25
od Nikolaa
pa i nije bas tako, brzo skapiras rute i "precice" i znas kojim danom i u koje vreme ti koliko treba.

a i Google Maps na telefonu daje procenu bolesno dobro. Svaki put kad sam koristio daje procenu maltene u minut, sa sve uracunatim guzvama. jednom sam cak namerno probao sto brze da stignem, stigao sam 2 minuta pre procene.



samo da ZAVRSE VISE UNUTRASNJI MAGISTRALNI PRSTEN(citaj:nastavak mosta na adi do tosinog)

jurija gagarina postaje pakao, i to najvise zbog ulaska na most verovatno..


prvo rok bio april(taman pred izbore), nisu stigli, odustali, produzili zvanicno dva meseca do 16juna. evo ga prosao 16. jun i dalje nista..... deonicu od 3 km ne mogu da urade za godinu dana.....

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 23:27
od pedja
Kako sam i napisao - navikne se čovek. Nije ti svejedno, ali jednostavno je tako.

Vremenom se vreme putovanja, na istoj relaciji, produžava po malo. Mozak smatra da je sve isto, prihvata kao normalno, a realno se gubi sve više vremena...

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 23:30
od grujicd
Sećam se da je još 2001. stajao autoput popodne u širem reonu gazele. Tako da nije ovo ništa novo. Preporodio sam se od kad mogu da idem peške na posao, skroz zaboraviš taj svakodnevni stres.

Re: Beograd

Poslato: 20 Jun 2017, 23:31
od pedja
Definitivno se oseti manji broj automobila u saobraćaju.
Drastično brže stižem na posao u odnosu na pre dve nedelje.