Stranica 305 od 524
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 21:25
od Heinz
V. Stepe je inače prazna, potpuni promašaj od rekonstrukcije.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 21:30
od Nikolaa
naravno da je promasaj kad je prvobitni projekat koji su radili pravi inzenjeri izmenjen do neprepoznatljivosti.
dozvoljeno je nekome da se bukvalno igra, i zavrsilo se sa potpuno istom beskorisnom ulicom, samo sada sa 10x vise semafora koji ne rade kako treba, a sve i da su u koordinaciji ne mozes da ispratis od parkiranih vozila na svakih 20 metara...
ako nista, dobro je posluzilo, sad se bulevar mnogo vise koristi
sad samo jos neko da se seti da skroz ukine automobile, pretvori lepo pola ulice u pesacku zonu sa tramvajima

Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 21:33
od Heinz
Meni smeta što je ulica prazna u vreme kada je npr. Kumodraška krcata vozilima. I naravno što nema gde da se preseče legalno u delu od Vitanovačke pa sve do AK.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:24
od ftj
Tramvaj je profitirao.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:26
od Ogi
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:36
od Darko
Vidim da svi u bg kukaju na guzve u saobracaju, zastoje. Kako je nekada bilo? Na primer kad se uporedI 1990 godina danas. Da li je drasticne gore u saobracaju?
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:40
od pedja
Jeste. Doduše, sve to ide postepeno, kada živiš tu svakodnevno, pa ti dođe skoro pa normalno.
Takođe, devedesetih je bilo problema i sa gorivom, pa stanje nije baš uporedivo
Dovoljno je ispratiti samo poslednjih nekoliko godina i primeti se razlika. Svakog dana se vozim manje više istom relacijom - osetno je drugačije.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:40
od blaugrana
Uzmi samo da je drasticno povecan broj stanovnika, samim tim i automobila...
Sent from my SM-J500FN
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:50
od igor_harris
Ja vidim razliku cak i u odnosu na period od pre 10 godina. Valjda zato sto zivim u predgradju pa je ta razlika uocljivija, saobracaj je definitivno sve optereceniji iz dana u dan.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 22:52
od Heinz
Ranije su ulice imale i po 2-3 trake, a sada su napravljeni parkinzi na ulicama. Da ne spominjem nelegalno parkiranje po trotorarima i sl.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 23:06
od Darko
Gde to vodi ako se nastavi i u narednim godinama tako?
Skidam kapu sto mozete da funkcionisete u takvim okolnostima. Ja volim da kad planiram da stignem negde za 15min da tamo i stignem za to vreme. Skroz bi mi bilo ok da zivim u nekom urednom gradicu od 100k ljudi bas iz tih razloga.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 23:25
od Nikolaa
pa i nije bas tako, brzo skapiras rute i "precice" i znas kojim danom i u koje vreme ti koliko treba.
a i Google Maps na telefonu daje procenu bolesno dobro. Svaki put kad sam koristio daje procenu maltene u minut, sa sve uracunatim guzvama. jednom sam cak namerno probao sto brze da stignem, stigao sam 2 minuta pre procene.
samo da ZAVRSE VISE UNUTRASNJI MAGISTRALNI PRSTEN(citaj:nastavak mosta na adi do tosinog)
jurija gagarina postaje pakao, i to najvise zbog ulaska na most verovatno..
prvo rok bio april(taman pred izbore), nisu stigli, odustali, produzili zvanicno dva meseca do 16juna. evo ga prosao 16. jun i dalje nista..... deonicu od 3 km ne mogu da urade za godinu dana.....
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 23:27
od pedja
Kako sam i napisao - navikne se čovek. Nije ti svejedno, ali jednostavno je tako.
Vremenom se vreme putovanja, na istoj relaciji, produžava po malo. Mozak smatra da je sve isto, prihvata kao normalno, a realno se gubi sve više vremena...
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 23:30
od grujicd
Sećam se da je još 2001. stajao autoput popodne u širem reonu gazele. Tako da nije ovo ništa novo. Preporodio sam se od kad mogu da idem peške na posao, skroz zaboraviš taj svakodnevni stres.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2017, 23:31
od pedja
Definitivno se oseti manji broj automobila u saobraćaju.
Drastično brže stižem na posao u odnosu na pre dve nedelje.