Stranica 307 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 16:28
od Cica Maca
Najnizi rang za koji ti je po nasem zakonu neophodna dozvola, koliko ja znam, je dozvola za UL.

Sent fron my HTC

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 16:35
od Scuderia
A koja od ovih dozvola je za te manje Cessne, 152, 172, Skycatcher?

Dozvola Pilota PPL(A)
Dozvola Profesionalnog Pilota CPL(A)
Ovlašćenje za Instrumentalno Letenje IR(A)-(SE)
Ovlašćenje za Instrumentalno Letenje IR(A)-(ME)
Dozvola Transportnog Pilota ATPL(A)
Ovlašćenje za Instruktora Letenja FI(A)
Dozvola Pilota Višemotornog Aviona MEP(A)


Za PPL(A) pise da se sme leteti u svojstvu kopilota, koja posle nje omogucava samostalno letenje?

edti: Sad na drugim mestima citam da je PPL(A) dovoljna za samostalno letenje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 17:38
od zuzazu
Scuderia napisao:Jel moze neko nesto vise da napise o ovim kategorijama?

http://www.pegazair.rs/instrument%20srp.html

Koja je prva koja dozvoljava samostalno letenje, jel se to odnosi na avioncice sa jednim motorom?

Ti "avioncici" lete 250kmh na 4000m, sto ti je sasvim dovoljno da se lepo ubijes.


Svakom avionu se prilazi sa postovanjem, pa i najmanjem.


To ce ti reci svako iz struke.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 17:50
od Scuderia
Nisam mislio avioncici kao pogrdan naziv, jednostavno su manji, zbog toga sam napisao :thumbup:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 18:18
od zuzazu
:pivo: :pivo: :pivo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 18:30
od Scuderia
A odgovor za licence pa da ja saljem pivo? :D

Ova PPL(A), to je to o cemu pisem? Samostalno letenje avionima s jednim motorom.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 18:59
od zuzazu
Ja mislim da je PPL, jer u moje vreme se ta dozvola zvala drugacije i ja posedujem drugu dozvolu tako da me zanimaju samo stvari vezane za nju.


PPL bi ti omogucila da samostalno letis jednomotorni avion. To bi znacilo samo u VFR pravilima letenja, a da bi leteo po instrumentima, morao bi da uposes IFR ovlastenje (znaci jos novca). Mislim da se sada IFR zove IR (instrument rating).

Zatim, treba znati, da u koliko zelis da letis neki drugi tip aviona - npr. skolovao si se i leteo na Cesni 172 a u nekom klubu zelis da letis na utvi, pajperu ili sl., i za to ti treba ovlastenje (znaci jos novca).

Dozvola nije stalna, i moras da imas odredjen broj sati u toku jedne godine da bi mogao da je produzis.

Znaci, ako dobijes dozvolu, a ne letis, opet ce skupo da kosta.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Okt 2014, 19:05
od Scuderia
Aha, hvala za info :pivo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Okt 2014, 09:35
od cozmo
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Okt 2014, 11:03
od NexT
https://www.facebook.com/airserbia/phot ... =1&theater

i komentari ispod...

Air Srbistan...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Okt 2014, 19:35
od Geza
Aerion AS2
http://en.wikipedia.org/wiki/Aerion_AS2

Slika

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cqzWU-lwxc

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Okt 2014, 04:39
od snork
Ne priznajem ništa dok ne vidim prototip. :D Bilo je mnogo nadzvučnih business-jet projekata, pa nijedan nije zaživeo. Pre desetak godina su Suhoj i neka zapadna firma najavili nešto slično ovome, ali opet nije bilo ništa.

Evo manje-više svih nadzvučnih putničkih projekata: http://www.testpilot.ru/type/sst.htm
Kao što znamo, samo dva su ušla u proizvodnju.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Okt 2014, 11:26
od Heinz
http://www.youtube.com/watch?v=bHEG6b91dG8

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Okt 2014, 12:12
od McGruja
Uf...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Okt 2014, 19:39
od BAJKER
I tako, :kokice: Air Srbija slavi svoj prvi rodjendan...