Stranica 307 od 983
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:53
od Delija
Nije to kazaljka od juga...
KDman napisao:Uostalom, kad se koči naglo, brzinomer pokazuje 0
WTF ???
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:54
od Markoni
Ovaj auto ne moze da razvije 220 kmh, tj mozda i moze, ali mu za to treba dosta pravca i vremena. Sekund i po - dve kocenja ga vec dovode na ispod 180 kmh. To je neka teoretski maksimalna brzina kojom su mogli da udare. A ja mislim da je bila ispod toga, mozda 130-140 kmh. To sa iglom brzinomera nema mnogo veze...
Tapatalk Post
Re: Одг: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:54
od Ivan
Nekolilo puta sam naglo kocio maksimalnom silom i nikad brzinomer nije pokazao 0...
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:56
od Gaginh0
Koji pokazuje 0 pri naglom kocenju?
Edit kasno sam odgovorio, vidim da ipak nisam lud

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:56
od Delija
@Markoni
Meni je zanimljivo kako je dosla do tih 220 (tacnije oko 215) i bas tu se zaglavila - mislis da se neko igrao i to rukom pomerio?
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 15:58
od ftj
Malo pročitah o tome kako se veštači brzina na instrument tabli. Pri sudaru igla udara u staklo instrument table i mikroskopom se utvrđuje gde je bio taj udar a gde posle igla završi nije relevantno. Zato se i zove needle slap.
http://www.underridenetwork.org/SafetyA ... tSort.aspx
An examination is not difficult. In a violent collision the needle strikes the face with nearly hammer force. In older vehicles, the needle will mark on the dirt on the face. For newer vehicles, the needle will mark on the manufacturing "debris" or material from the needle will transfer to the face.
Microscopic examination shows much plastic debris on the face of most domestic car speedometers: they are seldom assembled in dustfree environments. This is not the case for many foreign manufactured cars, however. Conversely, the material of the needle then transfers to a "clean" surface.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:02
od Delija
Ima smisla. Mada, na pomenutoj A8-ici je nesto previse bila tacna...
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:04
od KDman
Pa eto probajte! Kočenjem se blokiraju točkovi, oni blokiraju transmisiju i sve izgleda kao da stoji, pa i davač na menjaču ili točku za brzinu. Ili zbog ABS pokazuje nekoliko puta manju brzinu.
Osim ako se na vašem vozilu brzina ne meri preko pito cevi

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:06
od Delija
Cuo nekad za ABS?

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:07
od H4wkeye
Pa sva novija vozila imaju ABS, a on ne blokira tockove. Tako da kada naglo kocis, brzina opada postepeno srazmerno sa jacinom kocenja, a ne odjednom na nula

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:10
od KDman
Kako ABS ne blokira točkove? Kako onda koči auto, odakle crn trag?
Poenta je što ae točak koji koči ABS okreće nekom brzinom, ne stoji u mestu.
Nekom brzinom, kojom? Ume li neko da odgovori

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:11
od Grujic
Čak i da uzmemo da je blokada točkova totalna, kazaljci treba vreme da padne, ako se udar dogodi pre pada kazaljke ona neće biti na 0.
A taj udar igle ima logike kad se tako postavi stvar.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:17
od kapor
KDman napisao:Kako ABS ne blokira točkove? Kako onda koči auto, odakle crn trag?
Poenta je što ae točak koji koči ABS okreće nekom brzinom, ne stoji u mestu.
Nekom brzinom, kojom? Ume li neko da odgovori

ti i bas ne znas kako funkcionise ABS?Uzmi za pocetak prevedi njegovo znacenje.

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:21
od Grujic
Ma zna on, nego mu je zanimljivo da tako pecka ponekad...
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jun 2014, 16:21
od KDman
kapor napisao:KDman napisao:Kako ABS ne blokira točkove? Kako onda koči auto, odakle crn trag?
Poenta je što ae točak koji koči ABS okreće nekom brzinom, ne stoji u mestu.
Nekom brzinom, kojom? Ume li neko da odgovori

ti i bas ne znas kako funkcionise ABS?Uzmi za pocetak prevedi njegovo znacenje.

Mislim da si ti pokazao da ne znaš čemu služi ABS, kamo da znaš kako je programiran da radi! Kažem "programiran" jer ima svoju elektronsku jedinicu sa odgovarajućim softverom.