Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Poslato: 18 Avg 2013, 18:32
Odgovorni vlasnici. ;-)
Tapatalk
Tapatalk
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Nije bila moja već bratova, vozio sam je neke dve nedelje između krađe svog Yuga i dolaska Punta. Ostao bez auta pa daj šta daš. Ide ona i danas fino na gas, samo grune to pod haubom opet s vremena na vreme, navikneš pa se više ne prepadaš...nidza napisao:Odgovorni vlasnici. ;-)
Jesi li siguran za Austriju, imaju oni rafineriju u Rumuniji, za ova nasa trzista, a Nis im je najblizi, zbog cene transporta.hibernacija napisao:Ako mogu sta nekome da pomognem, OMV iz Austrije dovozi MM 100 na nase pumpe, koliko je i da li je kvalitetnije, to ostaje na nama da proverimo....
I drugo, u Srbiji MaxMoution goriva su poreklom iz Rumunije a ne iz Austrije. Da se zna, pošto vidim da je neko gore dao pogrešan podatak.Za dizel Vins aditiv (koji si naveo), nemam neko iskustvo, jer ga ja ne koristim. U radionici ga sipamo i mislim da vredi kao zaštita dizni i CR pumpe. Efekte po pitanju performansi, mislim da nije moguće osetiti. Sa druge strane, dizel gorivo već ima kako takav efekat podmazivanja sistema ubrizgavanja, mada se sećaš da su nekada sipali i motorno ulje u dizel radi zaštite dizni i boš pumpe. U ovom aditivu, postoji nekakvo sintetičko mazivo u kapljicama što se i okom može primetiti.
Međutim, kod benzinaca je stvar drugačija, u prvom redu što navedeni aditiv (i sintetičko sredstvo za podmazivanje) menja osobinu isparljivosti benzina a ona je jedna od ključnih osobina benzina. Zbog toga, u zavisnosti od vozila, neka su elastičnija na malim obrtajima, osetno bolja za grad i manju potrošnju, ali zato imaju manjak snage, a ceo efekat se može opisati kao da je ubačen drugačiji tip bregaste. (recimo pored poboljšane elastičnosti osećaš na “navlačenju” gubitak zadnjih 500 obrtaja, pa sam računao kod nekih 16V motora na gubitak snage i do 5%) ili pri hladnom startu ne digne odmah obrtaje kako treba, pa se čak i ugasi itd... Običan čovek ne obrati pažnju ali neke razlike obično ima u performansama. Na nekim automobilima razlike skoro da i nema, znači treba probati i videti. Da škodi ne može... Što se zaštite sistema ubrizgavanja tiče ono sigurno postoji, posebno kod automobila koji se ne voze redovno, čak zimi stoje itd... Recimo u familiji imamo jedan stari Golf 1 kabriolet, komplet prerađen, sa motorom 1,8 GTI i ukoliko se ne sipa navedeni aditiv posle zimskog stajanja – garažiranja, dizne zaštekaju, a ako se naspe u gorivo radi perfektno.
Pa Nisu je dobavljac Knez Petrol.MAD MAX napisao:Ovo što sam naveo za MaxMution goriva (imaju u sebi sličan ili isti aditiv kao Wynns, gore predstavljen) je da mogu da imaju gubitak snage, koji se oseća na visokim obrtajima (možda zadnjih 500rpm).
Trenutno NIS pravi zaista dobar benzin, a EP i sl, mislim da od njih uzimaju benzin.
Nisov benzin je trenutno bezbojan, pa će te ga po tome poznati. Kao voda
Treba obilaziti benzinske pumpe na kojima je dobavljač Knez Petrol. Tamo gde dolaze njihove cisterne, beg.... posebno vi naftaši.
Tačno, ali ne svim pumpama, zato sam i napisao tam gde se vidi kamion Knez Petrol, tutanj. Euro dizel, kršten sa biodizelom.Kuzmanovic napisao:Pa Nisu je dobavljac Knez Petrol.MAD MAX napisao:Ovo što sam naveo za MaxMution goriva (imaju u sebi sličan ili isti aditiv kao Wynns, gore predstavljen) je da mogu da imaju gubitak snage, koji se oseća na visokim obrtajima (možda zadnjih 500rpm).
Trenutno NIS pravi zaista dobar benzin, a EP i sl, mislim da od njih uzimaju benzin.
Nisov benzin je trenutno bezbojan, pa će te ga po tome poznati. Kao voda
Treba obilaziti benzinske pumpe na kojima je dobavljač Knez Petrol. Tamo gde dolaze njihove cisterne, beg.... posebno vi naftaši.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2