Stranica 32 od 50

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 15:33
od schonenk
Velja napisao:Iz ovoga što ste napisali očigledno je da su gume presudne za rezultat ne stazi. Većina kola imaju civilno ogibljenje, standardne kočnice, slične su težine, svi solidno znaju da voze...
Voznja na sirokoj i bezbednoj stazi je nesto sto treba probati, ali za vecinu ce kostati dosta vise od kotizacije (u mom slucaju novi prednji diskovi I plocice). Ne postoje reperi sa strane pa je tesko steci osecaj kada silujes auto, a kada si previse rezervisan.

Treba vremena da se upoznaju sopstveni limiti i limiti vozila, pogotovo za nas koji jednom u sto godina izvezemo automobile na stazu, a mislimo da smo dobri vozaci.

Ovo sa voznjom u 17 je ok, ona voznja na 40 stepeni u 13 je bila besmislica. Vecina je hladila motore svakih par krugova, dok sam ja vozio endurance. Temperatura ulja mi je bila malo ispod crvenog sve vreme, kocnice nisam imao, ali mi je bilo mnogo lepo :)

Ova raga mi se ne vozi na navak, ali neki pug gti ili vts sa slikovima bih u svako doba vozio tamo.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 15:33
od AcaKayak
ne znam ni šta znači Pirke :D

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 15:35
od Xepoj87
Pff, unakazi te London, a ni krenuo nisi :D

Sent from my Sony

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 15:36
od AcaKayak
Gde me bre unakazi, sa 100kg vozim 45 sekundi na autokomercu, brži sam nego ikad. Klince od 9 godina derem samo tako, više mi ne predstavljaju problem :D :D :D

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 15:41
od Xepoj87
https://youtu.be/TBFWA3c2kW0

Sent from my Sony

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 16:12
od branja
schonenk napisao: Ne postoje reperi sa strane pa je tesko steci osecaj kada silujes auto, a kada si previse rezervisan.
Ovo sam i ja primetio kad smo se timski takmicili. Izgleda ti da neko ide kao munja kad na kraju stoperica, prc. Recimo lik koji najsporije vozi imao je najbrze vreme na cunjevima, tj praveci osmice. Mada je i bilo pokusaja Sumahera pa su malo vozili po travici, al sreca nisu bila nasa kola vec mrtvi Auris.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 16:17
od nidza
Egzaktli. Ako se sve puši i pale sve moguće lampice, ne mora da znači da si brz.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 18:35
od Zlaja011
Long live Captain Slow :)

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 21:34
od schonenk
Evo i akcidentnog decka

https://www.youtube.com/watch?v=Hhdn6a4Ksw

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 22:13
od nidza
Ne može da se otvori sa telefona.

Tapatalk

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 22:19
od Geza
Problem je do snimka, možda je u međuvremenu skinut.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 20 Apr 2016, 22:45
od schonenk
schonenk napisao:Evo i akcidentnog decka

https://www.youtube.com/watch?v=Hhdn6a4Ksws
Fali s

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2016, 10:10
od nidza
Leti pug kroz krivine. Vrhunska zabava, ovo je 100x bolje nego sa Alfom.

Rekoste slikovi?

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2016, 10:26
od Mladen7
branja & nidza- Baš tako, iz mog iskustva sa Navaka. Do duše vozeći motor :mrgreen: .
Reperi jedan od ključnih elemenata, zatim uhvatiti ritam i konstantnost. Tim načinom vožnja izgleda tečno, kako bi rekao, ali štoperica posle pokaže lepo vreme.
Naravno sve me je koštalo znatno preko kotizacije, nove pločice prednje+zadnje i zamena zadnje gume koja je pre staze bila sasvim ok.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2016, 11:04
od schonenk
nidza napisao:Leti pug kroz krivine. Vrhunska zabava, ovo je 100x bolje nego sa Alfom.

Rekoste slikovi?
To je ono, trenutak kada prestanes da vodis racuna o masi vozila, vec sta ces sa masom svog tela :) Karting je tu tek pravi izazov za telo. Prvo prestanes da previse stisces volan, pa kako ucis stazu shvatas da je tvoje telo i kondicija najveci problem za brz krug.

Mislim da tek kad drugi, treci put posetis neku stazu pocnes stvarno da otkrivas prave putanje i nacine kako da budes brz.

Ko ima rental pristup poseti kao sto sam imao ja, otkrice na prvom mestu sve slabe tacke svog vozila, pa tek onda svoje :) Ko zna znanje, pripremice auto i sebe i uzivace. To je ovaj dasa u pug-u.

Naravno, ovde iskljucujem ova supersonicna prevozna sredstva poput Golfa 7r, z4, m3, ktm...