Stranica 32 od 54

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 16:34
od ljubitelj
Nikakve svecice za plin (izmisljotina sama po sebi) vec onaj model koji je fabrika namenila. Ima razloga zasto su inzenjeri stavili bas odredjeni tip i model svecice, to nije slucajnost.

Svecice su vmenjane kada je radjena generalna, tj svakako su morale biti promenjene kao sastavni deo tih radova.
Ako nisu menjane sumnjao bi i da li je generalna uopste uradjena sa novim drugim delovima, tj treba ceo motor proveriti i pretresti.
Vec se pokazalo da nisu menjana creva, sto je takodje sastavni deo radova generalnog remonta motora.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 17:07
od McGruja
+1

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 18:08
od Delija
Ta generalna "smrdi" od samog pocetka... :ccc:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 18:55
od Delija
Grujic napisao:Ma umeju one na nekim kolima da crkavaju same od sebe....
Sto ne navede neki klasican primer? :D

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 19:04
od methane.master
Evo recimo Renaulti sa 1,6 motorima.

Sent using Tapatalk

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 19:06
od Day Walker
Opel isto 1.6 bio atmo ili turbo...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 19:31
od nidza
GM 1.6 u Stilu. Verovatno je to taj isti iz Opela. Fiatov 1.6 je znatno bolji.

Tapatalk Pro

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 19:32
od Delija
Jel vi stvarno niste ukapirali "provokaciju" ili se samo pravite? :durise:

Cekam ga da "prozove" bembaru :D

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 19:45
od Day Walker
nidza napisao:GM 1.6 u Stilu. Verovatno je to taj isti iz Opela. Fiatov 1.6 je znatno bolji.

Tapatalk Pro
Sta je to znatno bolje?
Ne vidim bas nesto po cemu se istice

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 20:13
od Bax
ljubitelj napisao:Nikakve svecice za plin (izmisljotina sama po sebi) vec onaj model koji je fabrika namenila. Ima razloga zasto su inzenjeri stavili bas odredjeni tip i model svecice, to nije slucajnost.

Svecice su vmenjane kada je radjena generalna, tj svakako su morale biti promenjene kao sastavni deo tih radova.
Ako nisu menjane sumnjao bi i da li je generalna uopste uradjena sa novim drugim delovima, tj treba ceo motor proveriti i pretresti.
Vec se pokazalo da nisu menjana creva, sto je takodje sastavni deo radova generalnog remonta motora.
Kako sad to da se pretrese, bez da se otvara motor, drugo i ako pretresem, sta ja da radim sa tim....
Svecice za 18.000 din, nema sanse da se kupuju, plus jos treba 6000 za tu bobinu, sta ako krenu i druge da riknjavaju...

Skinucu svecicu iznad koje je riknula bobina, pa cu je slikati cim pre, da je proanaliziramo vizuelno, valjda moze da se provali, da li je svecica stara 3.000km ili 120.000km.

Cekam jos jednu informaciju za ovu bobinu pa cemo doneti odluku sta uzimati.

Svi proizvodjaci rade i obicne svecice Epicu npr NGK, Beru, Denso ima u katalogu, po znantno nizim cenama, ali nisu te sto se voze 100.000km(fabricke)...

A i ovaj drndavi plin, em ne stedi nista, em mi unosi konfuziju, jer nemam pojma zasto crkavaju sad ovi delovi paljenja...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 20:45
od nuk
Ja ne bih vozio na plin uopste dok ne budem 100% siguran da je sa motorom sve u redu tj. dok ne predjes neku kilometrazu bez problema da mozes da budes siguran da je sve ok. Kasnije testiras to isto sa plinskim sistemom.

Sto se svecice tice, nisam siguran da ces imati sta da vidis ili da ces moci ista da zakljucis vizuelnim pregledom

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 20:47
od Bax
Opet sam malo istrazivao, nasao sam GM plan odrzavanja.

Fabricka svecica se menja na neverovatnih 150.000km, tako, da pitanje je samo da li je plin mogao da je unisti ranije.
Skida se sa 16icom, ali moja nece da udje unutra, previse je mali procep.


Ovo je definitivno fabricka svecica

Tip IFR6E11
Zazor (mm) 1.0~1.1
------------------------------------------------------------------


Electrode Core Material: Iridium
Electrode Tip Material: Iridium
Ground Strap Quantity: 1
Manufacturer Heat Range: 6
Resistor: Yes
Shorty Spark Plug: No
Spark Plug Reach: 3/4 in
Spark Plug Seat Type: gasket
Spark Plug Thread Size: 14 mm
Tip Configuration: Solid
Type: Iridium/Platinum
Wrench Diameter: 5/8 in

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 21:13
od ljuba
Fabricka svecica se menja na neverovatnih 150.000km, tako, da pitanje je samo da li je plin mogao da je unisti ranije.
Da, meni na peugeot-u 308 1,6 Peugeot/BMW motor svecicama je bio duplo manji rok (sa 90.000km na 45.000km a i to je previse). A to sam primecivao kada bobine pocnu da crkavaju samo tako... Mada je bobina bila za 26Eur-a (BOSH, a neka druga 17Eur-a). Svecice sam prvo kupovao za 20Eur-a komad (NGK bas za moj model LPG), a posle 2 godine iz meni nepoznatih razloga cena je pala ispod 10Eur-a komad (skoro svuda - pricam o NL cenama). Ja sam i jedine probleme imao bas sa svecicama / bobinama, ali em su jeftine, em se lako menjaju...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 23:17
od Heinz
Ako je suviše komplikovano za zamenu kupi skupe svećice. Ako je jednostavno kupi jeftinije.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 30 Jun 2014, 23:21
od Bax
Lako se menjaju...Ove bobine se poskidaju za par minuta, i potreban je samo duzi cevasti, da se svecice izvuku.
Napravicu neko crevce da se kasnije montiraju lakse....

Sutra cu da vidim u MAssko, bas ove iridijumske koliko su, sto idu u original....