Stranica 32 od 77

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 18:54
od TDI
Napisah duzi post, ali ga obrisah, da ne bi opet otvorio Pandorinu kutiju bez potrebe. Od svega toga sto sam napisao, ostavljam samo da je iz mog ugla dizel u prednosti, jer se bolje uklapa u moje zelje, potrebe i mogucnosti.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 19:07
od grujicd
Ovaj post ti je sigurno bolji od tog kilometarskog :thumbup:

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 19:18
od Day Walker
:rofl:

Turbo benzin + automatik je neka kombinacija koja je meni savrsena :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 19:36
od Xepoj87
I meni :)

Sent from my Sony

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 20:01
od nidza
Do poslednjeg momenta otpor automatiku! :D Pravda za manuelac.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 20:06
od Ivan
Automatik za nemace pojma :D

Послато са GT-N7100

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 20:08
od Scuderia
Manual manual, i to onaj iz FF :rofl:

Slika

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 20:09
od dragan
bolje taj nego onaj iz dacije :kezo:

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 20:15
od moimoi
Xepoj87 napisao:Pa nisu, zato je i stavljen adblue, da bi ispunili euro6 standard.
Rekli bi Amerikanci da je jos neko varao, ne verujem da su stidljivi :)

Jedino VW satro uspeo i bez adblue, pa se sada vidi i kako :)
WV je samo prvi. EPA je krenula da proverava i ostale dizele, videćemo da li je još neko bio dovitljiv.

To što koriste AdBlue, tj. SCR ne znači da ne muljaju. Na slici dole se može videti da EURO6 vozilo sa SCR emituje 25 više NOx nego što je dozvoljeno standardom, tj. nije ni EURO3. Ovi koji su ispod 0.5 zadovoljavaju EURO3, a zvanično su svi EURO6.
Slika
http://www.theicct.org/sites/default/fi ... 141013.pdf

Ovo je iz oktobra prošle godine. A 2013 godine su testirali samo VW Jettu, Passata i jednog BMW-a. BMW je zadovoljio standarde, a bili su iznenađeni da Volkwageni emituju mnogo NOx-a i to su prijavili EPA.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 21:27
od TheWickerMan
nidza napisao:Do poslednjeg momenta otpor automatiku! :D Pravda za manuelac.
Ivan napisao:Automatik za nemace pojma :D
Послато са GT-N7100
I drive a stick, you pussy!!! :cool!:

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 21:52
od Milos
Mladi ste,naucicete vremenom.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 10 Okt 2015, 22:01
od nidza
Misliš nateraće nas nepostojanje manuelaca uskoro. :-D

Postaće dosadno voziti kola...

Tapatalk

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 12 Okt 2015, 11:06
od Sinisa G.
Malo ste se utisali, a bas mi je bila interesantna tema :D

"Ipak ovaj put RevoZport nametnuo se kao prvi koji je to uradio. Poboljšati već impresivan automobil nije ni malo lak zadatak, posebno na način koji je to uradio RevoZport. Snaga atmosferskog litarskog motora povećana je sa 610 KS na čak 700 KS, što je u rangu sa velikim V12 bratom, Lamborghini Aventador LP 700-4.

Najjednostavnije rešnje bilo bi ugraditi turbo punjače, ali RevoZportovi inženjeri su hteli da zadrže uživanje koje pruža samo atmosferski motor koga pritiskom papučice gasa šaljete u visoke obrtaje."
:isplazijezik:

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 12 Okt 2015, 11:39
od nidza
Alal ti argumenta.

Aventadoru njegov 1KS košta 574 EUR. Na mojoj Alfi jedan 1KS košta 25 EUR.

Uostalom mlazni avioni imaju turbo. Svi. I rade na principu kao dizel. I zagađuju toliko da ti se zavrti u glavi, pa ne vidim da ih neko uzima u usta po pitanju ekologije...

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 12 Okt 2015, 11:53
od Sinisa G.
Nisam ni mislio na ekologiju, nego na pocetak rasprave u clio temi
nidza napisao:Skupila se cifra da možeš da dobaciš do jednog lepog turba. Sasvim je dovoljan jedan malecki i remap. :)