Re: Ne brže od života!
Poslato: 22 Jun 2014, 17:30
Jbg omatorilo se.
Od nas šestoro ne zna se kome je više kljucala glava u pola 1.

Od nas šestoro ne zna se kome je više kljucala glava u pola 1.
16_Valve_ napisao:U kanjonu Morace i Lima, na mnogo mesta ne postoji nikakva zastita pored puta koja sprecava od sletanja u kanjon, niti postoji znak nemojte sletati u kanal, ako ja sletim, ja sam kriv, ne putari.
Meni je smesno kako ne shavatas sta hocu da kazem. Naravno da je vozac kriv, ali deo odgovornosti snose i putari. Kao sto se videlo po prvim slikama prolaz je bio cist kao suza, tj nije bilo nikakvih prepreka. Znaci da su greskom prosli.16_Valve_ napisao:To za odgovornost putara mi je smesno, pa nema dovoljno putara koliko ima ludaka na putu koji ce pomeriti ili proci kroz barikade. Slicno kao sto supruga nastradalog Paul Walker-a hoce da tuzi Porsche zbog izazivanja nesrece u kojoj je poginuo...
Ja koliko sam skontao je da su barikade bile tu, a da su ih oni zaobisli/sklonili.Grujic napisao:Porediš babe i žabe sada.
A bankina nije isto što i zaštitna ograda na koju se misli ovde.
Poenta je, kakvi god oni bili, pijani, drogirani, glupi, umorni, ako su barikade (ili bilo koji deo potrebne signalizaicije) bile uklonjene, postoji odgovornost i putara. Kraj.
Hm, to si video licno i stoga poznajes takve cinjenice, pogadjas, pretpostavljas,...???Dusan napisao:
Ako je put zatvoren, onda je zatvoren, a ne da se uvece pomere barikade da bi neko prosao kracim putem. I to su putari znali ali ih bolelo uvo, samo ujutru vrate one plastikanere i kao sve je kul.
Mozda nisi primetio pa sam bitno boldovao. Sile kocenja nisu pomenute nigde.KDman napisao:Sile kočenja nemaju veze sa ABS. Samo ugaone brzine okretanja točka, koje su manje od ugaone brzine nekočenog točka.ljubitelj napisao:Ne bih isprobavao auto sa neispravnim kocionim sistemom.KDman napisao:Pa eto probajte! Kočenjem se blokiraju točkovi, oni blokiraju transmisiju i sve izgleda kao da stoji, pa i davač na menjaču ili točku za brzinu. Ili zbog ABS pokazuje nekoliko puta manju brzinu.
Osim ako se na vašem vozilu brzina ne meri preko pito cevi
Apsolutno nikada se na ispravnom autu se ne moze dogoditi blokiranje sva 4 tocka istovremeno.
I Pitoova cev se uopste ne moze koristiiti na autu iz mnogo razloga tako da se dzabe frljas sa pojmovima![]()
A nesto si pobrkao i kako funkcionise ABS sistem, i zasto je bitan odnos sile kotrljanja i sile klizanja.
Kolike su razlike u brzinama??? U praksi je to velika teorija a na kolima ABS je uprošćena stvar, NE UZIMA U OBZIR VRSTU PODLOGE, GUMA, USLOVE PUTA, zato je daleko od idealnog!
Ali o tome neki drugi put...