Re: Koliko troši?
Poslato: 07 Mar 2016, 15:57
Pa realno, moram da mu trazim da me nauci zanatom 

Zanimljivo da si sad pitao ovo. Evo baš imam 60km takve gradske vožnje i prosek je 10.9l. Izadjem li iz grada, pašće začas bar za 2-3 litra.Delija napisao:To je pravi info. Dajte malo cifre iz cisto gradske voznje u guzvi i/ili na kratkim relacijama gde auto i ne stigne da se zagreje. To i autoput na recimo 150 km/h i vise.
Na otvorenom putu na 90-100 km/h danas svaki auto trosi malo, tako da je to totalno nezanimljivo.
Pa ne troši baš svaki isto, ovde vidimo da neki troši 4.5, neki 4.7 a ima i onih koji potroše 5.3. Ozbiljne su to razlikeDelija napisao:Na otvorenom putu na 90-100 km/h danas svaki auto trosi malo, tako da je to totalno nezanimljivo.
Kada je u D modu ukljuci se sto sta, kod klasicnog automatika. Negde oko 2 litra se standardno dodaje na potrosnju kada se porede automatik u odnosu na manuelni za isti auto i isti motor, to je normalno usled nacina kako radi klasicni automatik.Zoran BG napisao:Ako me ne bude mrzelo mozda snimim kako se na ovom mom penje potrosnja dok si na semaforu. E to je zanimljivo
Kada je u N modu a stoji trosi 0.8lit a kada je u D modu i stoji 1,6lit i to da nista nije ukljuceno. Ako klima radi ode na 2,4lit pa puta semafora u BG na obicnim gradskim relacijama.
E onda je ........
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Kratka relacija ispod kilometra svakodnevno do vrtica I nazad.100 oktanski benzin sa dejtonke.Delija napisao:To je pravi info. Dajte malo cifre iz cisto gradske voznje u guzvi i/ili na kratkim relacijama gde auto i ne stigne da se zagreje. To i autoput na recimo 150 km/h i vise.
Na otvorenom putu na 90-100 km/h danas svaki auto trosi malo, tako da je to totalno nezanimljivo.
U N ga ubacujem samo tamo gde znam da cu duze da stojim, da li je pametno stalno prebacivati iz D u N i obrnuto ne vidim nikakav problem jer je moj menjac a prepostavljam i tvoj tip-tronik koji je i pravljen takodje za manuelno menjanje brzina. Kako god bilo trosi lepo ali to je cena koju moras da platis ako vozis automatik. Za ove nove DSG itd ... menjace pouzdano znam da im je potrosnja za gradsku voznju i istu predjenu relaciju potrosnja ista pa ponekada i manja od manuelnog (BMW 520).ljubitelj napisao:Kada je u D modu ukljuci se sto sta, kod klasicnog automatika. Negde oko 2 litra se standardno dodaje na potrosnju kada se porede automatik u odnosu na manuelni za isti auto i isti motor, to je normalno usled nacina kako radi klasicni automatik.Zoran BG napisao:Ako me ne bude mrzelo mozda snimim kako se na ovom mom penje potrosnja dok si na semaforu. E to je zanimljivo
Kada je u N modu a stoji trosi 0.8lit a kada je u D modu i stoji 1,6lit i to da nista nije ukljuceno. Ako klima radi ode na 2,4lit pa puta semafora u BG na obicnim gradskim relacijama.
E onda je ........
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Kod novijih automatika sa aktivnim iskljucivanjem se pri stajanju duzem od 30tak sekundi automatski prebacuje iz D u N, na semaforu npr. Oni i trose litar dva manje samo po tom osnovu, plus su sa vise brzina pa su bolje prilagodjeni potrebama dinamike kretanja vozila.
Na mom automatiku sam radi testiranja koristio samo u D a istu relaciju sa cestom izbacivanju (rucno) u N pri svakom stajanju. Ponovio vise puta takvu voznju da bi bilo sto pribliznije slicni uslovi i rezultata je oko 1.5litar manje uz N upotrebu.
E sad, zbog drugih stvari to nije pametno a i gubi se poenta automatika ako se rucno stalno salta.
Klima trosi jos dodatno oko 2 litra u tom D rezimu dok auto stoji, leti pri +40C testirano.
DukeNS napisao:Isao sam do Subotice i nazad, te sam mislio da cu konacno imati priliku da izmerim tacnu potrosnju pri konstantnoj dozvoljenoj brzini. Sve vreme sam drzao izmedju 120 i 125 po brzinomeru, ali sam imao peh da sam u Su morao da provedem sat i 20 minuta cekicajuci u kolima, a posto je bilo prilicno hladno, kola su bila upaljena ceo taj period. Na kraju je potrosnja bila 8,3 l, ali se postavlja pitanje koliko je auto mogao potrositi za tih 1:20h...