Stranica 320 od 900
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 02 Dec 2014, 20:50
od zuzazu
Ovako se reklamira firma, a ne ona seljana sa Er Sustiklom
http://www.youtube.com/watch?v=D6vGSIukups
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 02 Dec 2014, 21:12
od swemir
Od proslog leta koji mi je bio neprijatan primetio sam da kad gledam snimke imam neku nelagodu a ranije sam gledao sa uzivanjem. Mislim na snimke iz kokpita. Verovatno mi se vrati na staro, ali zanimljivo kako samo jedan dva leta menjaju emociju
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 02 Dec 2014, 23:06
od zuzazu
Upravo je ovo Veres pricao - oni u opste nisu bili u holdingu vec su vrteli na non holding side, a toga nema u zvanicnom izvestaju. Zato kazem, da nije tako jednostavno. Ovo je splet mnogo nesretnih okolnosti (jedno sranje nikad ne ide samo)
Couple of years ago, ex-Adria instructor showed me flight path diagram, derived from FDR data (surprise,surprise, it wasn't included in any accident report). Well, it shows nothing even remotely similar to holding entry. When the airplane hit the mountain they were far on the non-holding side, well bellow MHA and MSA.
Na strani 28 se vidi gde je avion bio. Definitivno su fulali holding.
http://www.bea.aero/docspa/1981/yu-a811 ... 811201.pdf
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Dec 2014, 09:29
od cozmo
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Dec 2014, 10:43
od zuzazu
Kontrolor je sve uradio kako se I danas radi.
Oni su dosli nespremni na aerodrome koji prvi put lete, sa velikom brzinom.
Nisu postovali procedure, ni instrukcije, zapadni vetar ih je sa tako nepripremljenom brzinom samo oduvao na istok a oni snizili ispod min holding altitude.
Sve se vidi iz razgovora.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 04 Dec 2014, 12:20
od zuzazu
Finnair has been the Official Airline of Santa Claus since 1983. This year, two of Finnair’s Airbus 321 Sharklet aircraft take to the skies in Christmas livery.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 04 Dec 2014, 20:47
od BAJKER
Znaci da kazem deci da ce deda mraz doneti poklone avionom

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Dec 2014, 13:13
od Floyd
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Dec 2014, 17:06
od zuzazu
Koliko sam informisan, a sto necete procitati na Tango Shit Blogu jer mali smrda Perica zna odakle vetar duva - A.S. i njen mladi kapetan imali su otkaz motora u Cirihu. Normalno, to je veliki no-no za obnarodovati...
Jedan lep video za sve koje vole soferaj
http://www.youtube.com/watch?v=ae20L78imO4
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Dec 2014, 18:09
od Dusan
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Dec 2014, 20:00
od Floyd
zuzazu napisao:Koliko sam informisan, a sto necete procitati na Tango Shit Blogu jer mali smrda Perica zna odakle vetar duva - A.S. i njen mladi kapetan imali su otkaz motora u Cirihu. Normalno, to je veliki no-no za obnarodovati...
I dalje se brukaju kao i JAT

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Dec 2014, 09:40
od ivancho
zuzazu napisao:Koliko sam informisan, a sto necete procitati na Tango Shit Blogu jer mali smrda Perica zna odakle vetar duva - A.S. i njen mladi kapetan imali su otkaz motora u Cirihu. Normalno, to je veliki no-no za obnarodovati...
Dobro si informisan, ali koliko je moje skromno znanje, to nije problem, desava se i nije nikakav problem nastavati let i normalno sleteti sa jednim motorom manje?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Dec 2014, 10:26
od zuzazu
Desava se vrlo retko, mislim da je recimo jednom na milion poletanja i sletanja, i zato je mnogo veca vest od toga da li je otpao deo kapotaza sa motora, da li pilot nije uspeo da uvuce trap, ili slicnih idiotarija sa kojima smo zatrpavani proteklih godina.
Ako jeste tacno, e onda je ovo prava vest za novine.
Ppsebna prica je sto kompanija ovo ne objavljuje a tzv. slobodni mediji ne izvestavaju, pa se sa pravom mozemo pitati sta nam jos kriju...
A otkaz motora medju Alpima, u ma kojoj fazi leta bio, ni malo ne izgleda veselo.
EDIT
An Air Serbia Airbus A319-100, registration YU-APA performing flight JU-371 from Zurich (Switzerland) to Belgrade (Serbia), departed Zurich's runway 32 and was climbing through about 3800 feet when the crew requested an immediate priority return to Zurich reporting they had a problem with the right hand engine (V2524). The aircraft levelled off at 7000 feet, the crew reported the engine was shut down and returned to Zurich. Another approach on a 3nm final to runway 28 was instructed to go around to facilitate the emergency. The aircraft landed safely on runway 28 about 13 minutes after departure.
A replacement Boeing 737-300 registration YU-ANK reached Belgrade with a delay of 6 hours.
On Dec 3rd 2014 the French BEA reported there had been an oil leak at the right hand engine, the engine was shut down and the aircraft returned to Zurich. Switzerland's SUST have rated the occurrence a serious incident and have opened an investigation.
Po komentarima se moze videti da je moguce da pilot nije pratio emergency proceduru, da je leteo na ruke a ne autopilotom i da je sleteo vizuelno. S onzirom da nas Er Srbija nije pocastvovala tacnim informacijama, onda je moguce da se sire i ovakve glasine (ako su glasine).
Zbog toga su bili duzni da nas informisu o ovome. Kao sto rekoh, i vazda dobro informisani Perica Serica sa Tango Six Bloga ne sme da zucne o ovome, a novine ili ne znaju ili ne smeju da pisu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 16 Dec 2014, 10:21
od NexT
Sunce ti, koliki je onaj 747 na stajanci
Lagano je veci od aerodromske zgrade, a u sirini krila stoji po dzip specijalaca da ga cuvaju
Ovi svi ostali su stigli nekim mini biznis avioncicima.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 16 Dec 2014, 10:23
od Velja
Dobro, dobro...kapiramo. Tu si
