Stranica 320 od 618

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 19:50
od ljubitelj
OMP napisao: 21 Avg 2021, 13:31 Jel ima neko ideju da li je i kako moguće resiti problem kopče pojasa. Dešava se to da kad ukopča pojas, kopča lepo drži ali prijavljuje signal kao da je odkopčan, kad se pritisne rukom kopča signal prestaje ali kad se pusti opet pišti, kao da je dobilo neki luft ili se nešto izlizalo u onoj kopči pored sedišta? Fiat je u pitanju ako je to uopste bitno.
Klasika, luft je u mikoprekidaču/kontaktu, za početak probaj da sa elektronik kontakt sprejom probaš da očistiš od oskidacije kontakte u kopči.
A posle toga otvori kopču i nekim špic klještima malo smanjiš zazor odnosno pojačaš oprugu.
Više puta to nameštao, uvek bilo uspešno.

I proveri masu same kopče, tj da li se zatvara strujno kolo jer i tu hoće da se prekine žica/ otpusti šraf koji dovodi masu.

Takodje ako je u kopči ugradjena sijalica i ona može da napravi takav problem, potrebno je zameniti sijalicu u kopči (mada mislim da Fiat nema tako sofisticirano rešene kopče).

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 19:59
od OMP
@A170T A klasu ovde kod mene u kraju retko koji majstor hoce da primi i za manje popravke kamoli za zamenu lanca jer su mnogo zeznute za rad

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 20:03
od ljubitelj
A170T napisao: 21 Avg 2021, 19:27
OMP napisao:
A170T napisao: 21 Avg 2021, 15:54 Zanima me koliko je komplikovana intervencija zamena lanca u motoru i koliko to može koštati? Generalno mislim, znam da je svaki automobil priča za sebe.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
zavsi koji auto, nije isti posao ni cena kad menjas na npr. bmw-u gde je lanac sa zadnje strane motora i na automobilma gde je to mnogo jednostavnije i pristupacnije
Pa kod mene na A klasi 1.7 cdi (w168), čuje se on zadnjih 7-8 god, ali ipak bi trebalo to rešiti dok ne dođe do havarije. Videću kad naletim na mehaničara da ga priupitam...

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Pa prilično zahtevna, nije komplikovana, ali rastura se auto skroz napred, vadi se motor, par desetina radnih sati...cenim do može koštati tu do 1.500 evra, možda i nešto manje oko 1.000 evra (da se sve uradi i zameni komplet razvod i taj i kanalni razvod sredi, zamene sve tečnosti) ako nadješ majstora koji ne naplaćuje po norma satima.

W168 je baš priča za sebe...
obično se u paketu radi i generalka alternatora, anlasera i dizni kada je već motor napolju, iako možda nije trenutno potreban jer njihovo servisiranje znači opet puno radnih sati prethodnih rasklapanja.

Na zapadu kada naidje veliki servis obično ovaj auto ide u u oglase ili u reciklažu ako je još i korozijom načet.

Ipak raspitaj se, možda budeš srećne ruke sa puno boljom ponudom.

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 20:20
od dag81
Par desetina radnih sati? To znaci 30 40, nedelju dana?
Ja ga jbm, ako ga ne bin uradio za jedan dan a nikada nisam radio.


Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 20:47
od A170T
ljubitelj napisao:
A170T napisao: 21 Avg 2021, 19:27
OMP napisao:
A170T napisao: 21 Avg 2021, 15:54 Zanima me koliko je komplikovana intervencija zamena lanca u motoru i koliko to može koštati? Generalno mislim, znam da je svaki automobil priča za sebe.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
zavsi koji auto, nije isti posao ni cena kad menjas na npr. bmw-u gde je lanac sa zadnje strane motora i na automobilma gde je to mnogo jednostavnije i pristupacnije
Pa kod mene na A klasi 1.7 cdi (w168), čuje se on zadnjih 7-8 god, ali ipak bi trebalo to rešiti dok ne dođe do havarije. Videću kad naletim na mehaničara da ga priupitam...

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Pa prilično zahtevna, nije komplikovana, ali rastura se auto skroz napred, vadi se motor, par desetina radnih sati...cenim do može koštati tu do 1.500 evra, možda i nešto manje oko 1.000 evra (da se sve uradi i zameni komplet razvod i taj i kanalni razvod sredi, zamene sve tečnosti) ako nadješ majstora koji ne naplaćuje po norma satima.

W168 je baš priča za sebe...
obično se u paketu radi i generalka alternatora, anlasera i dizni kada je već motor napolju, iako možda nije trenutno potreban jer njihovo servisiranje znači opet puno radnih sati prethodnih rasklapanja.

Na zapadu kada naidje veliki servis obično ovaj auto ide u u oglase ili u reciklažu ako je još i korozijom načet.

Ipak raspitaj se, možda budeš srećne ruke sa puno boljom ponudom.
1500 eur???? Pa još jednu komplet A klasu ću kupiti za te pare. 4-5 god mlađu Restajling verziju, prebacim šta valja sa starog auta i teraj :D

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 20:57
od ljubitelj
Upravo tako, pa nije slučajno da se A klase kojoj treba neki servis dobiju za kikiriki...maltene ide na kilo.
A je mislim uz S klasu najskuplji Mercedes za popravke, možda čak i skuplji za te osnovne redovne stvari :)

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:06
od A170T
Mislim da nije to u pitanju, mada možda i grešim. A klasa (w168) koju sam kupio 2013-te je vredela 3000eur, sada identične A klase kao 20 i kusur god stari automobili vrede 1500-1700eur.
Iduća greneracija A klase (w169) je 2013-te koštala oko 5000 eur, dok se sada na oglasima kreću oko 3000eur.
Mislim da nije realno da stara generacija A klase (w168) cenovno bude u rejonu nove generacije (w169)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:14
od BigMazzy
Не би требало више од 300€ за руке максимално плус делови, дакле ланац и ако треба затезачи.
За BMW je oд 400-700€ а може наравно и 1500€ у Делти , исто се скида мотор.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:21
od ljubitelj
W168 kojoj treba da se uradi veliki servis stare 20 godina vrede sad 1500-1700 €?

Apropo delova za servis tog motora:
Lanac, lančanici, španer, roleri, ležajevi alternatora, sredjivanje anlasera, sredjivanje klima kompresora/ležaj +kvačilo zamena, zamena podloški dizni (i demontaža istih koje su zapekle 99% šanse), pumpa za ulje, pumpa za vodu, kanalni kaiš, remenice istog, španer, roler, dihtung dekla zamena, i standardno ulje, filter, antifriz. Preporuka je i zamena kartera, sa dihtungom, kada je već motor izvadjen.
I usput gomila zaribanih, zalomljenih, zardjalih šrafova...

Ako se želi posao kako spada da se uradi odjednom...a neki rade i polovično servis tog motora pa se posle vraćaju na ponovno rasklapanje da dovrše što su propustili prvi put.
Koliko para toliko i muzike /bezbrižnih garantovanih kilometara posle velikog na duži period/.

Majstori izbegavaju tu A klasu, skupo ljudima da plate puni servis a opcija sa delimičnim radovima verovatno znači vraćanje mušterije sa nekim problemom usled "uštede" prethodno na obimu radova. I ajde sada objasni da mora opet da se rasklapa i da to mora opet da se plati.

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:24
od A170T
BigMazzy napisao:Не би требало више од 300€ за руке максимално плус делови, дакле ланац и ако треба затезачи.
За BMW je oд 400-700€ а може наравно и 1500€ у Делти , исто се скида мотор.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Tu oko 300€ je cifra koju sam i ja očekivao i koju je razumno izdvojiti za auto te starosti.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока




Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:39
od OMP
ljubitelj napisao: 21 Avg 2021, 19:50
OMP napisao: 21 Avg 2021, 13:31 Jel ima neko ideju da li je i kako moguće resiti problem kopče pojasa. Dešava se to da kad ukopča pojas, kopča lepo drži ali prijavljuje signal kao da je odkopčan, kad se pritisne rukom kopča signal prestaje ali kad se pusti opet pišti, kao da je dobilo neki luft ili se nešto izlizalo u onoj kopči pored sedišta? Fiat je u pitanju ako je to uopste bitno.
Klasika, luft je u mikoprekidaču/kontaktu, za početak probaj da sa elektronik kontakt sprejom probaš da očistiš od oskidacije kontakte u kopči.
A posle toga otvori kopču i nekim špic klještima malo smanjiš zazor odnosno pojačaš oprugu.
Više puta to nameštao, uvek bilo uspešno.

I proveri masu same kopče, tj da li se zatvara strujno kolo jer i tu hoće da se prekine žica/ otpusti šraf koji dovodi masu.

Takodje ako je u kopči ugradjena sijalica i ona može da napravi takav problem, potrebno je zameniti sijalicu u kopči (mada mislim da Fiat nema tako sofisticirano rešene kopče).
prskao sam WD i nista, nema sijalicu u kopci a za sad sam nasao resenje, premostio sa ovim....

3c-03e-au5090-produzetak-za-sigurnosni-pojas-01_1200_1200px_w.jpg
3c-03e-au5090-produzetak-za-sigurnosni-pojas-01_1200_1200px_w.jpg (29.94 KiB) Pogledano 1241 put

...iz nekog razloga kad ovo udenem ne pisti tako da ok dok radi ako opet pocne da zeza videcu da cackam originalnu kopcu

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:41
od OMP
za A klasu od prilike 300-400e za ruku, kod normalnog majstora koji uopste hoce da se prihvati tog posla, plus delovi, realno taj ceo auto ne vredi 1500e a das trecinu na servis :)

Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:51
od gazza
Lepo sam pisao pre ko zna koliko da otvorite "warning" temu o autima koje ne treba kupovati.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:51
od A170T
Vozaću se koliko je moguće pa šta bude. Kao što sam rek'o u prvom postu taj lanac tandrče jako dugo i nije se pogoršala situacija, bar ne značajno. Gledaću da smanjim vreme zamene ulja i možda sipamo nešto malkice gušće na sledećem servisu. Ukoliko se situacija pogorša pokušaćemo popravku ako bude bilo razumno to raditi, ukoliko se ne isplati to će mu biti to.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 21 Avg 2021, 21:55
od ljubitelj
Zaboravio sam da se ne radi o servisiranju u BGD zoni, ovde teško mislim da može da se uklopi.

Šta znači tandrče jako dugo, 100.000km, 150.00km vožnje tako?
Popraviti se samo neće, tako da pun servis svakako sleduje samo je pitanje kada će morati i ko plaća (sadašnji ili budući vlasnik).

Uostalom, pitaj direktno majstora koji ti održava auto da ti da ponudu.