Stranica 33 od 127

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 19:41
od kapor
MAD MAX napisao:Onda si u pravu, jer svaki motor se može drugačije ponašati. Drugi oblik komore, drugačiji front plamena. Nije sve ni u stepenu kompresije.
Jedino, da pogledaš svećice, možda imaju naslage koje se žare, ili malu toplotnu vrednost.
Možeš da probaš onaj gore navedeni aditiv Vins, ume da promeni stvar.
Može biti i da ti je i ranije predpaljenje ako je čipovan auto?? To čiperi znaju da upropaste.
Svecice su nove BRISK Racing kataloske za njega. I nije cipovan, jos uvek je fabrika u celosti.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 19:45
od TheWickerMan
Nije NISu dobavljač već samo Knez vrši prevoz za NIS. Isto gorivo voze i jedni o drugi. I odakle Knezu gorivo?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 19:51
od MAD MAX
kapor
Ako je i sa starim svećicama bilo isto, nije problem. Ja nešto BRISK ne gotivim, posebno ta takve mašine. BRISK je naslednik PAL-a sa kojima sam ratovao više decenija.

TheWickerMan
Tu i jeste poenta. Knez ima biodizel, NIS evrodizel, tu nastaje razmena u transportu..... da ne budem degutantan, pa onda i Knez ima eurodizel.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 19:54
od kapor
Sve isto vise puta provereno. :)

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:05
od Kuzmanovic
Onda samo da napomenem da sam video Knezovu cisternu na NIS-ovoj pumpi kod TC Usca, takozvana dejtonka.

Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:09
od NexT
Rekao bih da su to opet teorije zavere. Ortakinjin cale radi na jako visokoj poziciji u NISu i sam sipa na Dejtonci, i kaze da nema toga.
Tj postoji prica zasto je Knez prevoznik, al nije bitno.
Ugl, covek sipa to gorivo u svoj CDI, nema nikakvih problema i imam preporuku za NIS. Svakako cu pre da verujem njemu nego Mangeu...

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:10
od TheWickerMan
@ madmax

Iskreno, dosta vremena provodim u NS Rafineriji a do skoro i u PA , ne znam da te "dilove" ali svašta je moguće....

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:13
od NexT
Ne znas ti ni sitno da seckas, pa nikom nista...

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:14
od MAD MAX
Ima tamo u Bataji jedan hangar gde se svašta dešava...
A suvlasnik Kneza (pored starog poznatog) se pominje glavni u Vladi :D

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:16
od MAD MAX
NexT napisao:Ne znas ti ni sitno da seckas, pa nikom nista...
Ni da taksira, pa nikom ništa :)

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:22
od NexT
Ni ja... Svasta mi ne znamo, a ti znas...

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:32
od MAD MAX
NexT napisao:Ni ja... Svasta mi ne znamo, a ti znas...
Pa nisam primetio da nešto znaš. Osim da tučeš toćkove po rupama i psuješ puteve.
Da znaš da seckaš volanom, neku bi i obišo, ovako ti ostaje da budeš "kočijaš".
Ajde taksiata da popijemo ja i ti pivo, pa kad se vidimo, naučiću te nečemu :pivo:

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 20:34
od TheWickerMan
NexT napisao: Tj postoji prica zasto je Knez prevoznik, al nije bitno.
Za nas krajnje korisnike jako nebitno. Ali još jedan dokaz šta se radi u Srbiji.

I ne vozi samo Knez, još par firmi radi isto za NIS...

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 21:09
od MAD MAX
Evo, o ovome pričam. Trećina pumpi u Srbiji toči loše gorivo. Nije saopšteno o kojim pumpama je reč, ali će se to znati kada policija i sudovi završe svoj deo posla. A završiće ga sutra malo:
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... ose-gorivo

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Sep 2013, 22:56
od dragan
NexT napisao:Rekao bih da su to opet teorije zavere. Ortakinjin cale radi na jako visokoj poziciji u NISu i sam sipa na Dejtonci, i kaze da nema toga.
ja sa benzinom ep bmb95 na dejtonci nisam imao problema sto se tice kvaliteta, ali je jedna od dve ( druga je u prijepolju lukoil ) pumpe gde su me na pistolju pokrali. u to sam siguran jer vec preko 30.000km tj 3.000l goriva pisem svako sipanje i uvek mi po pistolju stane manje nego po bordu, u proseku oko 5 posto, jedino mi je na ove dve pumpe stalo oko 5 posto vise. sa tom razlikom sto je na dejtonci sipano desetak puta a pokrali su me jedanput, a na pomenutom lukoilu je 1/1...

@mad max - ni sto se tice elasticnosti na stopericu nisam primetio nikakvu razliku. verujem da je najveca dobit sa tim mm100 to sto ostavlja cistije dizne i malo je blagodetniji po motor, mada se to isto moze postici i na druge nacine. da je tako napucano gorivo, sa kompresijom od 11,5 na f4r pokazao bi se valjda osetno bolje...ovako se najvise oseti u novcaniku...