Stranica 33 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 07:02
od zuzazu
:pivo:

A evo sa YT izvanredan autoland A380 U Dubaiju. Sam nocni prilaz za DXB je fantastican, pogotovo kada se prvi put ugledaju svetla Dubaija na jugoistoku (ovo je sletanje u severozapadnu pistu), ali iz kokpita A380 i meni izgleda kao svemir :ludilo:

http://www.youtube.com/watch?v=X-xGZhoaKv4

EDIT: Pronadjoh i ovaj autoland SWISS-a na Maldivima. Zanimljivo je jer je pista kao nosac aviona.

http://www.youtube.com/watch?v=qETgtQX4 ... re=related

I ako je vreme lepo, i moze se sleteti na ruke, vidi se da u oba slucaja, zbog dugog leta i zamora, posada koristi autoland :understand:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 09:09
od dragan
zuzazu napisao:Resen problem Emirejtsovog sufiksa ´super´u pozivnom znaku.
Tako je po propisima.
:doubleup:

da li licno, kao pilot, mislis da je to skupo placena reklama ili taj avion zaista zasluzuje takvu ekskluzivnost?

inace, pre par dana sam prvi put leteo preko okeana, u boingu 777-300ER. zaista ogroman avion, pogotovo kad u roku od sat i kusur predjes iz jatovog 737-300 u jedan ovakav bukvalno nov...
bio sam i prijatno iznenadjen svim mogucim dostupnim podacima na ekranu ispred svakog putnika ( geo koordinate, visina, brzina, statistika i mapa puta, temperatura i cak i vetar na visini na kojoj leti avion ), ovako nekako -

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 10:14
od zuzazu
Ne znam sta da ti kazem... sasvim je moguce da je reklama, jer koliko ga velicaju (A380) stvarno je smarno. Osim toga, sto si ti vec pomenuo - ne znam zasto AN 224 ne bi bio "super". Mada, kada razmislim, wake kategorija ide po tezini aviona, a pojma nemam koje su tezine jednog i drugog...


Putovalo se na Kubu sa s devojku? Lepo, lepo :bravo:

Leteo sam B777-300ER jedno 45 minuta na simulatoru u Emirates, i vaistinu, avion je zver! Ono sto mi je ostalo u secanju dok sam prelistavao manual za B777 je promer fena 97,5 incha - skoro 2,5m... :uf:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 10:25
od nixa
Kako moćno izgleda ovo sletanje u Dubai...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 11:06
od zuzazu
Pronadjoh na wikipediji.
Maksimalna tezina AN225 je 650 tona, a A380 560 tona u putnickoj i 590 tona u kargo varijanti.
U tom slucaju nema razloga da se jedino Airbusu dodeli sufiks "SUPER" i zaista zvuci kao skupo placena reklama...


evo i tezina:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ai ... off_Weight

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 12:18
od dragan
iskren da budem, nisam imao prilike da vidim an225 ni uzivo ni na "radaru", ali jesam an124 koji je takodje ogroman avion...i jedina razlika u odnosu na ostale teskase je sto je osetno sporiji...
realno, jedini argument zasto an225 nema taj sufiks je sto je ako se dobro secam u upotrebi samo jedan jedini koji je pronadjen u ukrajini, detaljno obnovljen i prevozi teske i kabaste terete pod okriljem jedne zapadne firme za te stvari...380ki ipak ima dosta vise u upotrebi u svakom slucaju...
ali, sad u putu sam prvi put video b747 pored a380 i nisam primetio nikakvu posebnu razliku ( ne sto se tice izgleda aviona, naravno, vec sto se tice utiska velicine, barem sto se tice ovih verzija koje su bile jedna pored druge ).
sto se tice kontrole takodje nema nekih razlika, brzine i nivoi krstarenja su slicni tako da mi je zaista prva pomisao bila da je to "super" u nazivu najvise reklama...

putovalo se sa zenu na medeni mesec :D

i, da, 777 ima dva ogromna motora, oooogromna...

edit - citam ponovo post, pa se gotovo ugrizoh za jezik - naravno da ima razlike izmedju a380 i 747, i 777, i an124 itd, citava armija ljudi je radila na tome da sad ja onako lagodno kazem "ma sve je to isti ...", ali ipak mislim da su malo preterali sa tim "super"...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 15:21
od zuzazu
dragan napisao:putovalo se sa zenu na medeni mesec :D
U ime kolektiva :welcome: to club

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 22:55
od BAJKER
:plusone: :doubleup:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 23:21
od Cherokee
Dragane jesi ovo leteo sa Air France?

Imao sam prilike da letim posle Uskrsa prekookeanski sa Lufthanzom, i to sam isao put SAD, Kalifornije.

Iz Minhena za San Francisko sam leteo sa Airbusom A340. Utisak nije bio tako los, solidno prostora za putnike i u ekonomskoj klasi, pored toga stjuardese bile neke mladje i fine pa sam iskoristio priliku malo da testiram svoj nemacki i da se zezam sa njima. :)

U povratku sam leteo za Frankfurt i to Airbusom A380-800. Kada prvi put vidis onakav avion kazes wow, koja mrcina, na 2 sprata, sa onolikim motorima...
Onaj A340 dodje sica naspram njega...
Ali zato kad udjes u avion, onda nastupa razocarenje. :x Nabijeno kao u kutiji sibica!
10 ljudi u jednom redu, stjuardese ni slika ni prilika onoga kada sam leteo za SAD, prostora za noge slabo... Poprilicno naporan povratak bi. :glavomuzid:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 23:35
od dragvorl
Kada ides u Kaliforniju sledeci put savetujem ti da ides do Njujorka i onda da presednes na neki njihov domaci prevoz. Ja sam koristio Jetblue, sasvim su ok. Dosta me je jeftinije izaslo, a kad sam gledao direkt karte odavde do LA su bile bas onako, zestoke cene. To naravno u slucaju da sam placas. :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 23:47
od Cherokee
Ovo nas firma salje, ali je svakako savet dobrodosao, posto bi se u nekim narednim putovanjima mogle praviti vikend ture do LA, Las Vegasa itd. :D

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jun 2012, 23:49
od trojanac
Off topic
Brate, ako tražite IT-ijevce zovi. :D

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 01:06
od dragan
Cherokee napisao:Dragane jesi ovo leteo sa Air France?

Imao sam prilike da letim posle Uskrsa prekookeanski sa Lufthanzom, i to sam isao put SAD, Kalifornije.
da, erfransom...druga opcija je bila kondor ( ne znam kojim tipom oni lete preko ) ali je cekanje na konekciju iz pariza kod francuza bilo 2 sata ( u povratku jedva uhvatih jat za bg ), a cekanje u varijanti sa kondorom je bilo 6 sati u frankfurtu, sto je kao dodatak na visu cenu kondora odlucilo da idem ovako sa francuzima...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 11:53
od Geza
Rusi nam predstavili nove Migove
Izvor: Beta

Beograd -- Ruska kompanija za proizvodnju aviona MiG predstavila je delegaciji Vojske Srbije mogućnosti lovca Mig-29, u verzijama M i M2.

Ponuda je predstavljena potencijalnim kupcima novog vazduhoplova, objavila je kompanija.

U periodičnom izveštaju o aktivnostima MiG, navodi se da je posao obavljen u saradnji s ruskom državnom kompanijom za izvoz i uvoz naoružanja i vojne opreme Rosoboroneksport, a da je isti model predstavljen i u Egiptu i Hrvatskoj.

Kako agencija Beta saznaje u vrhu Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije, prezentacija je obavljena u Rusiji.

Verzije M i M2 predstavljaju poslednju kariku u lancu razvoja lovca Mig-29, koji je počeo još 1977. godine kada je poleteo prototip tog aviona.

Po svojim borbenim mogućnostima, Mig-29 M i M2 (jednosed i dvosed) su zapravo izvozna, odnosno pojednostavljena verzija aviona Mig-35. Za razliku od svog "mlađeg brata", Mig-29 M i M2 imaju nešto slabiji radar i sistem za otkrivanje i nišanjenje ciljeva.

Vojska Srbije u svom sastavu već ima lovce Mig-29, ali se radi o prvoj generaciji tog aviona, odnosno verziji 9-12B, koja je znatno slabija po svojim karakteristikama u odnosu na verzije M i M2 i koja ima neuporedivo manje borbene mogućnosti zbog radara čije je domet između 35 i 60 kilometara.

Osnovne prednosti verzija M i M2 u odnosu na starije verzije lovca Mig-29 predstavlja novi radar Žuk-M, koji ima domet od 120 kilometara i koji može da prati deset a dejstvuje po četiri cilja u isto vreme.

Ruske vazduhoplovne snage ne planiraju da uvedu taj tip aviona u naoružanje, već će se verovatno odlučiti za Mig-35, dok će Mig-29 M i M2 biti namenjen izvozu.

Za sada je Sirija naručila 24 aviona tog tipa.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 12:34
od dragan
ovo kao sa puntom/z10...