Stranica 33 od 48
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 07 Feb 2017, 19:50
od DasAuto
dag81 napisao:Nema ni jedan Audi vec jedno 30god. Ili duboko zakacen pa krenulo povrsinski ili radjen. Treceg nema.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
A4 B8 ima problem sa korozijom. Pa su stavljali plastike kao zastit.
http://www.audiworld.com/forums/a4-b8-p ... a-2849022/
C6 pre facelift ima problema sa korozijom iza lajsni na vratima.
Ali opcenito su dobro zasticeni od korozije.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 15:46
od HKS
Recimo kupi covek Mercedesa (Audija, Opela, BMWa, nebitno) polovnog, nekih 10 god star. Na autu su pojavi korozija, a s obzirom da Mercedes daje garanciju 30 godina na rdju (zato sam Mercedes naveo), sta moze da se uradi sa tom garancijom?
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 16:01
od Day Walker
Nista ako nije odrzavan u ovlascenom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 16:14
od dunx81
Upravo. Secam se slucajeva s Daciom,davali su garanciju 6 god.i u cetvrtoj, petoj poceli da se javljaju problemi s rdjom. Ljudi isli da reklamiraju ali su veliku vecinu otresli jer nisu redovno dolazili na preglede limarije. Svi batalili ovlasceni posle 2.godine kad istice garancija na motor a o limariji niko nije razmisljao. Posle ja pronasao garantni list i lepo pise,samo sto ljudi nisu citali.
t
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 16:43
od kragujevac
HKS napisao:Recimo kupi covek Mercedesa (Audija, Opela, BMWa, nebitno) polovnog, nekih 10 god star. Na autu su pojavi korozija, a s obzirom da Mercedes daje garanciju 30 godina na rdju (zato sam Mercedes naveo), sta moze da se uradi sa tom garancijom?
Mercedes BMW i ostali malo jači global playeri daju dugotrajne garancije samo na "Durchrostung". Sad, to je pojam koji je sa nemačkog na srpski malo guravo prevesti, ali bi moglo recimo da se kaže da je to "rdjanje od iznutra ka spolja" na mestima koja nisu imala fizička oštećenja. Ako im dodješ u servis sa tu i tamo nekom flekicom rdje na površini karoserije samo će se nasmejati i ljubazno ti ponuditi da to odrade u servisu, naravno o tvom trošku. O nekoj garanciji nema ni reči. A "Durchrostung" na nekom delu znači da možeš da ga izbušiš šrafcigerom, bez upotrebe velike snage.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 16:56
od Delija
Naravno. Garancija tog tipa vazi samo za unutrasnju koroziju.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 17:04
od ljuba
Moj zet se namucio bas sa marcedesima i rdjom. Ima pik na marcedese oko 2000 godista i sve ih kupuje ekstra servisirane u ovlastenom za povelike pare, i sa svakim je imao problema sa rdjom. Obicno bi mu marcedes par puta priznao garanciju, da u slucaju da se ponavlja morao bi i on da ucestvuje. Prvo 50 pa do 75%. Godinama se jurio sa dilerima. Na kraju je svatio da ne moze da ima auto iz te epohe bez truncice rdje, pa je vise i ne primecuje

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 17:07
od kragujevac
Mercedesi iz tog doba rdjaju još u prospektu, to je bila teška blamaža za MB. Koliko sam ja pratio, tek od W211 FL su uspeli da se izbore sa tim problemom. W212 je već sasvim druga priča.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 15 Apr 2017, 17:27
od HKS
W203 fl je valjda prekretnica. Znam da sam citao da su od 2004. poceli sa nekom boljom zastitom.
Sa izuzetkom A klase W169.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 10:25
od ljubitelj
HKS napisao: garanciju 30 godina na rdju (zato sam Mercedes naveo), sta moze da se uradi sa tom garancijom?
Sent from my m2 using Tapatalk
Nije bas garancija na rdju, obicno je ta garancija 24 meseca i nazivaju je garancija na lak.
To sto navodis kao visegodisnju garanciju se odnosi na trulenje limarije, misli se na vrlo uznapredovalu koroziju nosecih elemenata do te mere da nastanu rupe, fale celi komadi lima i slicno zbog cega auto ne moze da prodje tehnicki pregled i registruje kao ispravan.
Nemci to zovu Durchrost a kod nas cesto prohrdjalost. Poenta je u ovome Durch/ kroz sto znaci da kada pritisnes to mesto nekim predmetom dolazi do prolaska tog predmeta kroz lim jer je zapravo potpuno truo.
Uobicajeno je da ta garancija koju si pomenuo daje na 8-12 godina, Mercedes je podigao na 30 ali je vise bezvredno parce papira.
MB A klase prve serije ili G klase su poznati da ekspresno korodiraju (usled konstrukcionih detalja)do nivoa trulezi kada jednom krene pa opet koliko znam retko je ko iskoristio tih 30 godina garancije. Uveke se nadju neka sitna slovca u ugovoru o garanciji a pre svega redovna kontrola i popravka limarije pre nego dodje do toga kao obaveza. A to retko koji kupac auta sprovodi.
U praksi ne bi trebalo da postoji problem korozije/ trulezi bar 20 godina i potrebe za limarom, pre bi se taj problem i potreba takve garancije odnosilo na neke izuzetke tj pojedinacne modele koji se pokazu kao falicni po tom pitanju.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 10:53
od passenger
https://www.youtube.com/watch?v=Yto6qLn2yVA
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 14:02
od Day Walker
Ljubitelji, garancija na lak je kod vecine proizvodjaca 3godine
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 14:09
od NexT
kragujevac napisao:Mercedesi iz tog doba rdjaju još u prospektu, to je bila teška blamaža za MB. Koliko sam ja pratio, tek od W211 FL su uspeli da se izbore sa tim problemom. W212 je već sasvim druga priča.
Jok, w211 od starta (2002.) nema tih problema.
Ostali su na dostavnom programu, Vito/Viano/Sprinter.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 14:24
od kragujevac
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Apr 2017, 14:25
od passenger
prvi put čujem za W211 i koroziju, ali eto, ima je
