Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Poslato: 18 Feb 2014, 22:33
Od sedana su ovi po slikama dobri:
- jedan srebrni iz Deltinog Car Marketa http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... _18_sedan/
9000e za 7 godina star auto
- beli sa malo jacom kilometrazom http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... es_i_vtec/
Ovaj je mozda bio firmin auto, Wurth nalepnica je na gepeku, a kilometraza je ~180000 za 6 god
Imao sam dobro misljenje o Octaviji, pogotovo dizel, ali je ono posle 1200km voznje do Beca i nazad, i pakovanja gomile kofera i stvari duplo bolje.
Pisem o BobRockovom Skodilaku koji je primer da auto sa 100000km moze da izgleda i bude u stanju "bukvalno kao nov".
Svemirac-hecbek je nebrojano puta lepsi, ali ni sedan nije los.
Godisnja kilomtraza od ~12-15000km me ne vuce previse ka dizelu, pogotovo sto bi auto vozio 4-5 godina.
Isto tako gledam kilometrazu mozda i vise nego godiste.
Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.
I dalje sam stava da je nov auto najbolji, ali kome to finansije dozvoljavaju.
Mogu da ga uzmem, ali sa dosta kompromisa po pitanju nekih drugih privatnih stvari sto u ovom trenutku ne zelim.
- jedan srebrni iz Deltinog Car Marketa http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... _18_sedan/
9000e za 7 godina star auto
- beli sa malo jacom kilometrazom http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... es_i_vtec/
Ovaj je mozda bio firmin auto, Wurth nalepnica je na gepeku, a kilometraza je ~180000 za 6 god
Imao sam dobro misljenje o Octaviji, pogotovo dizel, ali je ono posle 1200km voznje do Beca i nazad, i pakovanja gomile kofera i stvari duplo bolje.
Pisem o BobRockovom Skodilaku koji je primer da auto sa 100000km moze da izgleda i bude u stanju "bukvalno kao nov".
Svemirac-hecbek je nebrojano puta lepsi, ali ni sedan nije los.
Godisnja kilomtraza od ~12-15000km me ne vuce previse ka dizelu, pogotovo sto bi auto vozio 4-5 godina.
Isto tako gledam kilometrazu mozda i vise nego godiste.
Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.
I dalje sam stava da je nov auto najbolji, ali kome to finansije dozvoljavaju.
Mogu da ga uzmem, ali sa dosta kompromisa po pitanju nekih drugih privatnih stvari sto u ovom trenutku ne zelim.