Renault Megane 1.2 tce 130
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Eto vidis, osetno je Pezo skuplji, ne zaboraviti da Reno daje i 10 000eur beskamatno kreditiranje, ovo vredi 1000-1500e inace. Izadje tu 3-4 000 razlike na 15 000e nije uopste malo.
Ja npr ne pricam kako je Megane najbolji auto u segmentu, ne znam ni da li je bolji od 308 (mada zapravo cim vidim sedista mislim da jeste) ni od Honde Civic (maniaxx-ova kosta ~upola vise od Megane-a) i sl, ali da je best buy u toj klasi u Srbiji trenutno sa ovim pogodnostima koje nude, to mislim da jeste.
Ja npr ne pricam kako je Megane najbolji auto u segmentu, ne znam ni da li je bolji od 308 (mada zapravo cim vidim sedista mislim da jeste) ni od Honde Civic (maniaxx-ova kosta ~upola vise od Megane-a) i sl, ali da je best buy u toj klasi u Srbiji trenutno sa ovim pogodnostima koje nude, to mislim da jeste.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Iskreno meni 308 dosta bolji utisak ostavlja. Unutra je dosta ususkaniji i kvalitetniji. Megane jeste dopadljiviji, plus novi model. Tako da ono, samo licni afiniteti tu odlucuju.
Sedista su odlicna u ovom paketu. Bas bas dobra.
@Darko Mislim da Autocacak ima Octaviju sa tim motorom. Stvarno jedva cekam da je provozas i da kazes sta mislis.
Tapatalk Post
Sedista su odlicna u ovom paketu. Bas bas dobra.
@Darko Mislim da Autocacak ima Octaviju sa tim motorom. Stvarno jedva cekam da je provozas i da kazes sta mislis.

Tapatalk Post
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Nije im valjao ni prethodni 1,2 TSI, mogu da zamislim isti takav samo bez jednog cilindra. Oktavija sa 1 000 kubika. Rešenje za budućnost
Naslednica troklipnjače HTP
Reno 0,9 TCE nema ni jednu zamerku, ali ja ga ne bi kupio da je džabe. Jednostavno, taj motor se ne čuje u Kliju. Kao na struju.

Reno 0,9 TCE nema ni jednu zamerku, ali ja ga ne bi kupio da je džabe. Jednostavno, taj motor se ne čuje u Kliju. Kao na struju.
Poslednja izmena od Era u 17 Sep 2016, 17:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Pa sigurno se raspe cim se da prvi gas.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
-
- Postovi: 774
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Hahaha u SLO mnogo stvare su obrnuteDarko napisao:Vidis da kaze slovenec da je tamo obrnuto

Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Renault ima daleko stabilnijeg uvoznika I podrška je bolja. To je svakako bitno...
Sent from my HUAWEI M2-801L using Tapatalk
Sent from my HUAWEI M2-801L using Tapatalk
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Imali su u ponudi Skode i neku benzinjaru od 1000 kubika 70ks, bez turbine.
To beše cirkus, ko Jugo 45. Pitah onog prodavca, dal je ispravna Skoda
Reno ima najbolju servisnu mrežu u Srbiji i najjeftiniju. Zato mi je i aktuelan (pored ostalog), a servisi imaju i po unutrašnjoisti.
To beše cirkus, ko Jugo 45. Pitah onog prodavca, dal je ispravna Skoda

Reno ima najbolju servisnu mrežu u Srbiji i najjeftiniju. Zato mi je i aktuelan (pored ostalog), a servisi imaju i po unutrašnjoisti.
- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ja sam vozio 0.9 tce godinu i po dana. Presao 20000km.. Vibrira, trese, bucan je na leru i lose radi kad je hladan i ima veliku turbo rupu. Takodje je i veliki potrosac.Era napisao: Reno 0,9 TCE nema ni jednu zamerku, ali ja ga ne bi kupio da je džabe. Jednostavno, taj motor se ne čuje u Kliju. Kao na struju.
U voznji priznajem da je tih, besuman.
-
- Postovi: 774
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Koja dva auta si imao sa tri cilindra?Darko napisao:Vidim svi pisete kako su 1.0 tsi i 1.2 puretech vrhunski.. To je moguce, ali ja posle posedovanja 0.9 tce nikad vise ne sedam u 3 cilindra, ma koliko kod ih budu unapredjivali. Imao sam do sada 2 auta sa 3 cil. Za mog zivota dovoljno. Hvala lepo![]()
Ono kad vidim, kupis bimer seriju 1, iskresiras preko 20-25k eura i vozis tandrkalo sa 3 cilindra, bruka
- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Daewoo matiz 0.8 i renault captur 0.9 tce.Superb III napisao:Koja dva auta si imao sa tri cilindra?Darko napisao:Vidim svi pisete kako su 1.0 tsi i 1.2 puretech vrhunski.. To je moguce, ali ja posle posedovanja 0.9 tce nikad vise ne sedam u 3 cilindra, ma koliko kod ih budu unapredjivali. Imao sam do sada 2 auta sa 3 cil. Za mog zivota dovoljno. Hvala lepo![]()
Ono kad vidim, kupis bimer seriju 1, iskresiras preko 20-25k eura i vozis tandrkalo sa 3 cilindra, bruka
@petar boj, nije bas oprema kao intense, fali tu mnogo stvari.. bolje je reci da je izmedju zen i intense. Ili kao zen plus odredjene doplate.
Poslednja izmena od Darko u 17 Sep 2016, 17:16, izmenjeno 3 puta ukupno.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Markoni, moj drugar sa tim 1,2 TSI, imao je 3 havarije do 70 000km.
Dve zamene lanca (jedan u garanciji), dizana glava i menjani ventili a na kraju je i prolupao jer je imao neki problem sa feleričnim filterom za ulje, pa pošto je servisiran u Autočačku, priznali mu "dobro" staru Fabiju i dali novu, "savremeniju" sa 90ks 1,2 TSI.
Imao je problem više puta sa turbinom (to je nešto kao "kurdešeno" nekom šajbama), crkavali mu dva puta kablovi svećica.
Garantujem, da nikad niko nije imao toliko problema sa Jugom.
Darko,
ja sa 0,9 TCE nisam primetio te probleme, u Clio 4 i Sanderu. Sandero leti sa tim motorom. Jedino se malo teže kreće na usponu sa klijom.
Taj Kaptur je za mene loš auto, po mnogo čemu i nisam ga uzimao u razmatranje. Prvo nekako skakuće po rupama, loše serdenje i sl.
Dve zamene lanca (jedan u garanciji), dizana glava i menjani ventili a na kraju je i prolupao jer je imao neki problem sa feleričnim filterom za ulje, pa pošto je servisiran u Autočačku, priznali mu "dobro" staru Fabiju i dali novu, "savremeniju" sa 90ks 1,2 TSI.
Imao je problem više puta sa turbinom (to je nešto kao "kurdešeno" nekom šajbama), crkavali mu dva puta kablovi svećica.
Garantujem, da nikad niko nije imao toliko problema sa Jugom.

Darko,
ja sa 0,9 TCE nisam primetio te probleme, u Clio 4 i Sanderu. Sandero leti sa tim motorom. Jedino se malo teže kreće na usponu sa klijom.
Taj Kaptur je za mene loš auto, po mnogo čemu i nisam ga uzimao u razmatranje. Prvo nekako skakuće po rupama, loše serdenje i sl.
- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Mozda sam ja dobio takav primerak captura, ali nemam problem da kazem kakvo mi je bilo iskustvo, cak je i stari urnisani matiz 0.8 prenosio manje vibracija na sediste i menjac i nije imao neravnomeran rad dok je motor hladan.
Prednosti 0.9 tce su besumna voznja (u voznji), veoma jeftina registracija, i iznenadjujuce jeftino odrzavanje (prvi servis 5.500 dinara). Sve ostalo je lose za te pare.
Mozda je moj 0.9 tce bio opterecen velikom kilazom 1175ks i velikim tockovima 215/55/17, gomilom opreme (dinamique) ali nepraktican za grad, pre svega turbo rupa. Od 2500rpm cimne kad povuce pre toga se muci na niskim obrtajima. Lose uparen menjac i motor, moras uvek da drzis srednje obrtaje jer cim padnes na 2000 osetis kako krene da gusi i cima i trazi nizu brzinu.
Potrosnja u ns ako ga iole normalno vozis je lagano isla na 8 litara, isto toliko mi je trosila skoda superb 1.4 tsi, mnogo tezi, veci i snazniji auto.
Slazem se za sandero, moja sestra ga ima sa 0.9 tce, daleko se bolje ponasa u voznji, i bolje vuce i bolje podnosi nize obrtaje, kao drugi motor. Verovatno jer je sandero mnogo laksi (oko 150kg).
Ovaj 1.5 dci sto imam sad u dusteru je smesno porediti sa 0.9. Ovaj dizel se 5 puta vise vozi opustenije, glatko, linearnije, elastican, mnogo manja potrosnja, itd. Tako da svaki evro doplate za taj dizel vredi visestruko.
Prednosti 0.9 tce su besumna voznja (u voznji), veoma jeftina registracija, i iznenadjujuce jeftino odrzavanje (prvi servis 5.500 dinara). Sve ostalo je lose za te pare.
Mozda je moj 0.9 tce bio opterecen velikom kilazom 1175ks i velikim tockovima 215/55/17, gomilom opreme (dinamique) ali nepraktican za grad, pre svega turbo rupa. Od 2500rpm cimne kad povuce pre toga se muci na niskim obrtajima. Lose uparen menjac i motor, moras uvek da drzis srednje obrtaje jer cim padnes na 2000 osetis kako krene da gusi i cima i trazi nizu brzinu.
Potrosnja u ns ako ga iole normalno vozis je lagano isla na 8 litara, isto toliko mi je trosila skoda superb 1.4 tsi, mnogo tezi, veci i snazniji auto.
Slazem se za sandero, moja sestra ga ima sa 0.9 tce, daleko se bolje ponasa u voznji, i bolje vuce i bolje podnosi nize obrtaje, kao drugi motor. Verovatno jer je sandero mnogo laksi (oko 150kg).
Ovaj 1.5 dci sto imam sad u dusteru je smesno porediti sa 0.9. Ovaj dizel se 5 puta vise vozi opustenije, glatko, linearnije, elastican, mnogo manja potrosnja, itd. Tako da svaki evro doplate za taj dizel vredi visestruko.
Poslednja izmena od Darko u 17 Sep 2016, 17:31, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Zasto mislis da je 1175kg neka tezina?
Tesko da bi moglo lakse od toga za taj Capture. Ipak je to auto fine velicine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesko da bi moglo lakse od toga za taj Capture. Ipak je to auto fine velicine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Nije neka tezina ali ako uzmes u obzira da obican sandero sa tim motorom ima 990kg, lako se vidi razlog zasto se sandero daleko lepse vozi. Verovatno taj motorcic dodatna kilaga ugusi i onda se jave problemi poput tog gusenja i male snage na niskim obrtajima itd.
Mislim da je i 215 guma predimenzionirana za njega.
Mislim da je i 215 guma predimenzionirana za njega.