Stranica 327 od 521

Re: Beograd

Poslato: 19 Nov 2017, 22:15
od ftj
LA ima veci protok ali i 100x veci broj automobila i traffic u LA-u je neuporediv sa bg guzvama, nadam se da se slazes s tim.

Re: Beograd

Poslato: 19 Nov 2017, 22:57
od swemir
Jeste gledano apsolutno. Gledano relativno povrsina i broj stanovnika beograd je kriticniji i nema alternativu prelaza sa tacke a na tacku b. Svakako nije za poredjenje La je kao vojvodina i vise treba sa kraja na kraj u to nema sumnje.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока


Re: Beograd

Poslato: 20 Nov 2017, 12:46
od Velja

Re: Beograd

Poslato: 20 Nov 2017, 13:28
od snork
Veljo, ne prikazuje mi slike, kaže "403 Forbidden". Izgleda da ne da da se linkuje sa drugih sajtova, moraš re-uploadovati negde.

Re: Beograd

Poslato: 23 Nov 2017, 08:42
od ftj
Tu je negde sa bgom :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bp1uLeExGyE

Re: Beograd

Poslato: 23 Nov 2017, 21:29
od pedja

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 13:38
od snork
Nisam još pročitao tekst, ali dobro je da se gradi sa te strane Dunava, a ne s one gde je sve već popunjeno. Znači, kao što je nekada građen Novi Beograd "preko Save", sada isto, ali "preko Dunava". I "Beograd na vodi" je trebalo smestiti s te strane, ovde je totalni promašaj. I ovo što se sada vidi, a ne daj bože da ikada izgrade sve što je planirano.

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 13:42
od ftj
Sta znam po meni je bolje i jeftinije da se popuni postojeci grad gde vec postoji potrebna infrastruktura nego siriti se dalje.

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:02
od stefanan
Koja infrastruktura...

Sent from my MI 5 using Tapatalk


Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:17
od Heinz
Ne čitati tekst, previše gluposti na jednom mestu.

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:22
od snork
Ftj, pa poenta i jeste da nema infrastrukture. Ok, ima struja i vodovod i ponegde :D kanalizacija. Ko se ne kreće van užeg centra + NBgd + par retkih uređenih delova, možda ne primećuje da veći deo grada nema prohodne trotoare, a ima delova koji ih nemaju uopšte. Ulice su toliko uske, da prilikom skretanja veća vozila moraju preći u suprotan smer. To je bilo koliko-toliko podnošljivo dok su u tim delovima bile porodične kuće. Sada se na njihovom mestu grade višespratnice sa stanovima. Pogledaj na šta liči Lekino brdo, delovi Vračara, Zvezdare...

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:25
od ftj
I dalje ima gomile i gomile neiskoriscenog npr. propalo-industrijskog prostora pa i samih neiskoriscenih ledina koji bi valjalo popuniti. Mnogo je lakse infrastrukturno opremiti nesto unutar grada nego ovcu.

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:33
od Nikolaa
ftj napisao: 23 Nov 2017, 08:42 Tu je negde sa bgom :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bp1uLeExGyE
https://twitter.com/ABC7/status/801262762261291008

prosle godine :D

kad ste kod infrastrukture, altina/plavi horizonti polako postaju sasvim normalan kraj za zivot, razlika u odnosu na pre svega par godina OGROMNA, kanalizaciju dobili skoro svi delovi naselja, nove zgrade nicu sa odgovarajucim brojem parking mesta, sve kulturnije i kulturnije izgleda...

tako i treba, umesto da se gura nadogradnja/nova gradnja u naselja koja su vec prepunjena...

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:45
od snork
ftj napisao: 24 Nov 2017, 14:25 I dalje ima gomile i gomile neiskoriscenog npr. propalo-industrijskog prostora pa i samih neiskoriscenih ledina koji bi valjalo popuniti. Mnogo je lakse infrastrukturno opremiti nesto unutar grada nego ovcu.
Slažem se, ali šta će se desiti npr. sa saobraćajem u postojećim ulicama ako se te lokacije izgrade? Pogledaj samo Jurija Gagarina, koja je dobra i široka ulica, posle izgradnje Belvila, Delta Cityja, pa na kraju i naselja "Ivan Ribar". Šta se desilo sa auto-putem posle nagle izgradnje Novog Beograda u periodu posle 2000? Ok, Most na Adi je to delimično rešio, ali opet ne skroz. Pri tome govorim o normalno izgrađenom delu grada, sa normalnom putnom infrastrukturom.

Evo primer iz onog dela koji je meni bliži. Naselje "Stepa Stepanović" i Kumodraška, Kružni put, ceo taj deo koji nikada nije ni završen da bude normalan. Najlakše je napraviti zgrade. A kuda će se ti ljudi kretati, i još gore koliko će biti zagorčan život onima koji su već živeli duž navedenih ulica, nikoga nije briga. Ili pomenuto Lekino brdo... pogledaj trasu autobusa 26, od Lekinog brda do tržnog centra "Stadion". Ne postoji prohodan trotoar, jedva se može ići peške, mora se silaziti na kolovoz. Pogledaj kako izgleda ceo taj deo "grada". To je sve zrelo za buldožer, a ne da se gradi tržni centar, koji je bar tri puta povećao saobraćaj (i automobilski i broj putnika u vozilima GSP-a) na toj trasi. Vračar je još gori u smislu nove gradnje, ali je makar bliži centru. Je*eš takav grad kad se pešak mora kretati kolovozom i svakih par sekundi osvrtati da li ide auto. To je na nivou nacističke Nemačke i zakona koje su bili uveli za Jevreje. Samo što ovde to država radi svim građanima.

Re: Beograd

Poslato: 24 Nov 2017, 14:47
od ftj
Kad se izgradi metro sve ce biti bolje.