Jeste, bas se sporo greje. Cale je pre par godina vozio sluzbenu Astru 2.0 DI, trebalo joj je bar 20 minuta voznje da dodje do radne temperature...
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:09
od Pulp Fiction
dag81 napisao: 05 Mar 2018, 00:02
Vozaj je na 3000 brze ce se zagrejati.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Bilo je i tih momenata, kazu nemoj da gaziš nezagrejan motor, ali često me ne bi bilo briga
Čudan je ovo motor, malo konja, a 1.7, dohc, obrtaji visoki, 120 na sat petom je 2500+, 130 je tačno 3k jbt. Moralli su tu nešto uraditi, staviti više konjića...barem 90 treba. A nije da nije moglo jer ima Astra h 1.7 isuzu i sve preko 100 su...
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:14
od dag81
Al nije bucan na 140 npr. Ma realno njesra, nit nesto malo trosi, niti ide nesto posebno. Nem pojima, jedino sto nije bucan.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:15
od dragvorl
Mare napisao: 05 Mar 2018, 00:05
Jeste, bas se sporo greje. Cale je pre par godina vozio sluzbenu Astru 2.0 DI, trebalo joj je bar 20 minuta voznje da dodje do radne temperature...
Ja mislim da i kod mene na MJ treba toliko, po ovim zimama treba bar dobrih 5 minuta da kene minimalno mlako da duva.
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:17
od HKS
Ni 1.7 cdti se ne grije, mislim da zime ni ne moze doci do radne temperature. Mozda nakon 2-3 sata voznje.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:19
od ddanijell
Stojim u prikrajku i cekam kad se Sasa da se pojavi da podbode kako Punto benzinjara/plinjara greje za sve pare i da vam se ... po tim dizel lokomotivama , ali izgleda je zaspao
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:23
od Pulp Fiction
@ dag81 Pa da upravo, nije bučan je glavno, ne ide nikako, a i šta može 75 konja. Donekle recimo do 80km/h kad se načepi i dođem ''brzo'' ali dalje jok. Potrošnja mi je 5.5 bila kad sam sipao pune rezerovare u BiH pa merio tako, ali to je sve voznja van grada, lokalni putevi magistrale itd. ponekad autoput. Stari sistem, popularan je jer nema dpf, nema plivajući, pouzdan relativno...ima EGR - kod mene još uvek funkcionalan.
@HKS ahahha nije baš tako, odem do grada to mi je 8km onda tamo se motam poneki semafor, pa u povratku se negde pokrene kazaljka. Kod tebe su bar dodali 5 konja, taman 0.5 sec do 100 skinuli
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:39
od shandu90
ddanijell napisao:Stojim u prikrajku i cekam kad se Sasa da se pojavi da podbode kako Punto benzinjara/plinjara greje za sve pare i da vam se ... po tim dizel lokomotivama , ali izgleda je zaspao
Eto mene kad vec nema sase, necu da vrtim isti post svake nedelje
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 00:47
od HKS
ddanijell napisao:Stojim u prikrajku i cekam kad se Sasa da se pojavi da podbode kako Punto benzinjara/plinjara greje za sve pare i da vam se ... po tim dizel lokomotivama , ali izgleda je zaspao
Grije ventilacija al motor nije na radnoj temperaturi.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 09:14
od srdjanyo
dag81 napisao: 04 Mar 2018, 22:37
Srdjano i lose ti pali (nemoj bulvalno shvatiti) meni Caddy ni ne zavergla jos ne cekam toliko grejace.
Cale kaze mama pre neki dan u ZRu,kad je bilo -20, Astra g 1.7dti upalila da nije ni zaverglala.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
U vojsci su nas učili da čekamo da se ugase lampice grejača i/ili da cakne relej i tek onda startujem motor.Tad ima najviše šansi da upali.
Zadovoljan sam kako pali s obzirom da ima 400000km i akumulator (ProAtomic) star 4 godine.
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 09:22
od trojanac
Nisu ovo neke posebno niske temperature bile pa da se bojimo. Ako se auto redovno pali i vozi ne bi trebalo biti problema.
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 09:36
od tlazar
Astra H 1.7cdti palila na -17 sa puknutom glavom motora.
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 10:10
od Gaginh0
Re: Stigla zima...
Poslato: 05 Mar 2018, 10:19
od ljuba
srdjanyo napisao: 05 Mar 2018, 09:14U vojsci su nas učili da čekamo da se ugase lampice grejača i/ili da cakne relej i tek onda startujem motor.Tad ima najviše šansi da upali.
Kod ovih novih dizelasa (od BMW-a 2012) nema vise cekanja a ni direktnog paljenja (verglanja) auta. Samo se da kontakt kao da se zavergle a auto dalje sam ceka da se ugase grejaci (i pripremi za start) i onda pocne da vergla (i vise puta ako treba ) i startuje motor. Mislim da je to jedana od dodatnih funkcionalnosti Start/Stop sistema...