Stranica 34 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 13:46
od Heineken
Odlican avion, za nase potrebe savrsen!

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 13:50
od zuzazu
Samo nam to treba :rofl:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 13:58
od NexT
Gledam specifikaciju 35ice, brzina penjanja 19.800 m/min :o

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Jun 2012, 14:07
od swemir

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 08:03
od zuzazu

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 08:22
od trojanac
Extra! :klanjamse:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 11:15
od kvcali
Gore pomenuti Mig-29 m2

Slika

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 11:16
od Geza
Kupićemo nove avione čim se uvede poseban porez samo za tu namenu :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 11:23
od kvcali
Realno jedna manja eskadrila do 10 aviona ovakvog visenamenskog aviona bi mogla da zameni kompletno sadasnje vazduhoplovstvo, tj. ne moze ni da se poredi ovo sad sa ovim novim, al bar smanjis troskove odrzavanja neceg sto realno nema sem fizickog prisustva

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 13:08
od swemir

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 14:25
od snork
dragan napisao:inace, pre par dana sam prvi put leteo preko okeana, u boingu 777-300ER. zaista ogroman avion, pogotovo kad u roku od sat i kusur predjes iz jatovog 737-300 u jedan ovakav bukvalno nov...
Dragane, svaka čast za izbor destinacije za svadbeno putovanje! Verujem da Kubu stvarno vredi videti (očekujemo slike... :D ).
Hteo sam da se našalim i napišem kako je do Havane trebalo da ideš preko Moskve (još ako može kubanskim IL-62 - jer je to upravo bio avion napravljen za ovu rutu) - i ukucah u amadeus.net "Havana, Cuba", da vidim ko sve tamo leti. On mi na to izbaci "Due to United States travel restrictions, we are unable to display travel itineraries that include Cuba." Sankcije na svim nivoima... više od 50 godina... neverovatno... :twisted: :twisted: :twisted:
zuzazu napisao:Leteo sam B777-300ER jedno 45 minuta na simulatoru u Emirates, i vaistinu, avion je zver! Ono sto mi je ostalo u secanju dok sam prelistavao manual za B777 je promer fena 97,5 incha - skoro 2,5m... :uf:
To su najveći mlazni motori na svetu, kad je napravljen B777, hvalili su se da na najširem mestu imaju prečnik kao trup Boinga 737. Dva velika motora umesto 3 ili 4 manja... sve zbog uštede goriva...
Cherokee napisao:Onaj A340 dodje sica naspram njega...
Ali zato kad udjes u avion, onda nastupa razocarenje. :x Nabijeno kao u kutiji sibica!
10 ljudi u jednom redu, stjuardese ni slika ni prilika onoga kada sam leteo za SAD, prostora za noge slabo... Poprilicno naporan povratak bi. :glavomuzid:
Iako je u oba slučaja turistička klasa, možda je bio naručen drugi razmak (pitch) između sedišta, pa je u jednom bilo više prostora, a u drugom manje. Što se tiče broja sedišta u redu, to je uglavnom standardno za određenu klasu i određeni tip aviona. Koliko ih je bilo u A380? Meni 10 deluje ok za A340, toliko ima i B747. U DC-10 je 9, a u A330, ako se dobro sećam, 8.
Inače, ja lično bih izbegavao kompanije kao što je Lufthansa, pa makar bile i jeftinije (a nisu). Transaero ima letove iz Moskve i Peterburga za New York (i lepu flotu B747-ica koje na njima lete), El Al takođe koristi B747-ice za mnoge američke destinacije (samo je problem gde "uhvatiti" njihov let), a Iberia svojom velikom flotom A340-ica pokriva sve veće gradove Centralne u Južne Amerike.
Geza napisao: U periodičnom izveštaju o aktivnostima MiG, navodi se da je posao obavljen u saradnji s ruskom državnom kompanijom za izvoz i uvoz naoružanja i vojne opreme Rosoboroneksport, a da je isti model predstavljen i u Egiptu i Hrvatskoj.
Hrvatska je sada član NATO-a, zar je njima dozvoljeno da kupuju ruske avione? :) Ali slažem se da je za nas taj avion idealan. Ja bih kupio par desetina 29-ki, i još 3-4 ova, da im služe kao AWACS-i (imaju tu mogućnost + mnogo jači radar):

Slika Slika Slika Slika Slika
NexT napisao:Gledam specifikaciju 35ice, brzina penjanja 19.800 m/min :o
Izgleda kao da je neko izračunao tu vrednost na osnovu inicijalne brzine penjanja od nešto više od 300 m/s. Ali mi ne deluje verovatno da može da nastavi istim tempom sve do 20 km. Ne znam koliki su trenutni rekordi za rate-of-climb do tih relativno malih visina (mislim da ih drži Su-27, ali specijalni, "rekorderski" koji je olakšan i ispoliran + ima pojačane motore da se dobije thrust to weight ratio oko 2:1. Što se tiče apsolutne visine i odgovarajućih brzina penjanja, i dalje su na snazi rekordi koje je postavio MiG-25 1977. godine: do 25, 30 i 35 km visine, redom za 2 min 23 s, 3 min 10 s i 4 min 11 s i maks. postignuta visina 37800 m.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 15:28
od kvcali
sad se konsultovah, ipak je Su-30mkm mnogo bolji izbor, istina za 1/3 i skuplji ali je u pravom smislu lovac za prevlast u vazdusnom prostoru, ima mnogo mocniji radar i rakete v-v dalekog dometa 300+km, istovremeno prati 14 i gadja 6 aviona, i prava je stvar sto uvek primeti i lansira na neprijatelja pre nego sto ovaj njega i vidi a moze i awakse da obara sa takvim naoruzanjem, ovaj mig je frontovski lovac za dejstvo na ogranicenoj teritoriji, al jbg. koliko para takvi i avioni.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 16:13
od Heineken
Za Susku je sve skuplje, od odrzavanja do naoruzanja!

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 16:28
od zuzazu
I da mi neko objasni, sta ce to nama?
Ko nam je projektovani protivnik? Kakvo mu je naoruzanje? Sa cime bi usledio projektovani napad?

Sukob sa jednom zemljom NATO pakta, sukob je sa svim zemljama NATO.

Svaki dan imam prilike da gledam avijaciju iz bar cetiri zemlje NATO + Izrael. Nije mi jasno sta se qrcimo? Koje cemo mi to ciljeve i avakse da lockujemo i gadjamo? Ima ih zilion...

Dajte, nemojte... :glavomuzid:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Jun 2012, 17:06
od snork
zuzazu napisao:Sukob sa jednom zemljom NATO pakta, sukob je sa svim zemljama NATO.
Tako bi trebalo, ali... Pre nekih 30-40 godina su Grčka i Turska međusobno ratovale, obe su pri tome bile članice NATO, a druge članice se nisu mešale. Sada pre par godina je neki NATO oficir izjavio da ukoliko bi Rusija napala Letoniju, Litvaniju ili Estoniju, druge zemlje NATO-a ne bi rizikovale sukob sa Rusijom i ne bi vojno reagovale.

1999. godine neke zemlje NATO nisu učestvovale u agresiji na našu zemlju, neke su to učinile nevoljno i pod pritiskom (bilo je španskih pilota koji su odbili da lete), a neke zemlje su rado pružile logističku podršku za napade iako nisu bile u NATO.

Situacija nije tako jednostavna kao što izgleda.

U svakom slučaju, avioni su nam pre svega potrebni da bi piloti imali na čemu da lete, da bi se mlade generacije školovale. Drugim rečima, da nam vojna avijacija ne bi skroz zamrla.