Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jun 2012, 13:46
Odlican avion, za nase potrebe savrsen!
Dragane, svaka čast za izbor destinacije za svadbeno putovanje! Verujem da Kubu stvarno vredi videti (očekujemo slike...dragan napisao:inace, pre par dana sam prvi put leteo preko okeana, u boingu 777-300ER. zaista ogroman avion, pogotovo kad u roku od sat i kusur predjes iz jatovog 737-300 u jedan ovakav bukvalno nov...
To su najveći mlazni motori na svetu, kad je napravljen B777, hvalili su se da na najširem mestu imaju prečnik kao trup Boinga 737. Dva velika motora umesto 3 ili 4 manja... sve zbog uštede goriva...zuzazu napisao:Leteo sam B777-300ER jedno 45 minuta na simulatoru u Emirates, i vaistinu, avion je zver! Ono sto mi je ostalo u secanju dok sam prelistavao manual za B777 je promer fena 97,5 incha - skoro 2,5m...
Iako je u oba slučaja turistička klasa, možda je bio naručen drugi razmak (pitch) između sedišta, pa je u jednom bilo više prostora, a u drugom manje. Što se tiče broja sedišta u redu, to je uglavnom standardno za određenu klasu i određeni tip aviona. Koliko ih je bilo u A380? Meni 10 deluje ok za A340, toliko ima i B747. U DC-10 je 9, a u A330, ako se dobro sećam, 8.Cherokee napisao:Onaj A340 dodje sica naspram njega...
Ali zato kad udjes u avion, onda nastupa razocarenje.Nabijeno kao u kutiji sibica!
10 ljudi u jednom redu, stjuardese ni slika ni prilika onoga kada sam leteo za SAD, prostora za noge slabo... Poprilicno naporan povratak bi.
Hrvatska je sada član NATO-a, zar je njima dozvoljeno da kupuju ruske avione?Geza napisao: U periodičnom izveštaju o aktivnostima MiG, navodi se da je posao obavljen u saradnji s ruskom državnom kompanijom za izvoz i uvoz naoružanja i vojne opreme Rosoboroneksport, a da je isti model predstavljen i u Egiptu i Hrvatskoj.
Izgleda kao da je neko izračunao tu vrednost na osnovu inicijalne brzine penjanja od nešto više od 300 m/s. Ali mi ne deluje verovatno da može da nastavi istim tempom sve do 20 km. Ne znam koliki su trenutni rekordi za rate-of-climb do tih relativno malih visina (mislim da ih drži Su-27, ali specijalni, "rekorderski" koji je olakšan i ispoliran + ima pojačane motore da se dobije thrust to weight ratio oko 2:1. Što se tiče apsolutne visine i odgovarajućih brzina penjanja, i dalje su na snazi rekordi koje je postavio MiG-25 1977. godine: do 25, 30 i 35 km visine, redom za 2 min 23 s, 3 min 10 s i 4 min 11 s i maks. postignuta visina 37800 m.NexT napisao:Gledam specifikaciju 35ice, brzina penjanja 19.800 m/min
Tako bi trebalo, ali... Pre nekih 30-40 godina su Grčka i Turska međusobno ratovale, obe su pri tome bile članice NATO, a druge članice se nisu mešale. Sada pre par godina je neki NATO oficir izjavio da ukoliko bi Rusija napala Letoniju, Litvaniju ili Estoniju, druge zemlje NATO-a ne bi rizikovale sukob sa Rusijom i ne bi vojno reagovale.zuzazu napisao:Sukob sa jednom zemljom NATO pakta, sukob je sa svim zemljama NATO.