Stranica 34 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:26
od Sloba
Ova priča govori o krahu evropske ekonomije i ne radujem se ovakvim vestima, bez obzira ko je u priči jak, a ko slab i ko je od koga tražio pomoć.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:30
od dragvorl
+1
Sve to utice na celokupnu situaciju i kod nas. Nego, neki od proizvodjaca su i sami krivi sto su se nasli u ovakvoj situaciji, zahvaljujuci pogresnom planiranju i predvidjanju ekonomskih tokova.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:33
od Laki021
E ebi ga, danas je bitnije dobro planirati tj predvidjati ekonomske tokove, predvidjati ponasanja kursa i cena nego zaista biti dobar u svom primarnom poslu, u ovom slucaju proizvodnji automobila... Besmislena vremena...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:35
od dragvorl
Zlatno vreme auto industrije je proslo.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:40
od Day Walker
Zbog sve tezeg polozaja proizvodjaca u autoindustriji, isti se udruzuju ili sklapaju ugovore o motoima/sasijama itd.
kao sto neko rece, na kraju cemo imati 3 automobila po klasi sa 10 dizajnerskih izdanja..
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:42
od McGruja
Sasvim je logično da je to ovakve situacije došlo.
Automobili su postali kao šporeti, čak i šprete ređe menjamo od automobila.
Sa jedne strane je dobro konstantno poboljšavati proizvod, a sa druge besmisleno je izbacivati nove modele (gde košta razvoj) svake 3-4 godine
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 11:47
od NexT
Ono na sta svi pizdimo kod VW-a njima donosi i najveci profit. Ne znam sta je tu cudno...
Ljudi razviju dve platforme, 3 enterijera i 5 motora i to trpaju u sve od Skode do Audija. Koliko se secam i Lambo ima delove serijskih Audija...
Za Seat i neke delove Skode se koriste delovi sta VW modela starih 10 godina, motori napravljeni sredinom 90ih... Ljudi su maksimalno smanjili troskove razvoja, samo upakuju u drugo prakovanje i prodaju kao nov proizvod. I to je sjajno, tako se zaradjuju pare...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 12:40
od mr.Big
Tj. naprave neki deo kako valja, pa može da se koristi 10g i na najluksuznijim/najzahtevnijim modelima bez blama i rizika ...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 12:45
od Floyd
dragvorl napisao:Zlatno vreme auto industrije je proslo.
Rekao bih da je zlatno vreme evropske ekonomije proslo ili prolazi, kako god.
Hebala ih globalizacija koja je mnoge ostavila bez posla a samim tim i bez mogucnosti da kupe nov auto.
Kako je krenulo, premiumi ce za par godina 50% ukupne proizvodnje izvoziti u Kinu a evropljani ce se radovati uvozu kineskih kutija od 5000e
@Next
Slazem se sa tobom ali to sto si naveo govori bas o njihovoj superiornosti u odnosu na konkurenciju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 13:14
od NexT
Sad gledam Fifth gear, poredili su I40 karavan i Superb karavan... Reci cu samo da je I40 dobio ocene 3, 5 i 6
Tj "dobar je, ali nedovoljno"
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 13:20
od Kuzmanovic
A najjaci su sto su ga uporedjivali enterijer sa Skodom Superb. Da li su stvarno misliti da ce Hyu imati bolji enterijer od Skode.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 13:28
od Paja
NexT napisao:Za Seat i neke delove Skode se koriste delovi sta VW modela starih 10 godina, motori napravljeni sredinom 90ih... Ljudi su maksimalno smanjili troskove razvoja, samo upakuju u drugo prakovanje i prodaju kao nov proizvod. I to je sjajno, tako se zaradjuju pare...
Upravo ovo je dokaz onoga što je Mc napisao. Auto industrija se preubrzala. Nije normalno izbacivati nove modele na 3,4,5 godina. To je moglo da funkcioniše neko vreme dok je privreda bila u expanziji. Onog trenutka kad je udarila recesija kupci se povlače i prodaja puca. Ništa nelogično.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 14:18
od Geza
Uskoro premijera osvežene Toyote Verso.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 14:49
od Dusan
methane.master napisao:Evo i ja pročitah. Malo mi je cela priča čudna, jel se takve stvari obično rade drugačije, a ne peticijama.
Prvo je prica cudna,
methane.master napisao:Svakako ću da skočim da kupim par Golfova, ako prekinu proizvodnju da se nađe.
a onda dolazi sprdnja, na racun fabrike koja p**a po Renaultu i Peugeot-Citroen-u.
Ovo prica za delove je potpuno tacna. Skoda sebi moze da priusti nize cene jer od cene prodatog auto gotovo da nista ne ide u "razvoj tehnologija" jer sve uzimaju iz grupacije. Npr brave na mojoj octavii su sa golfa 4 ja mislim. To mozda izgleda smesno nekome, ali su u pitanju stvarno kvalitetne komponente koje veme jos dosta nece pregaziti, a da ne pricamo o ustedama koje ostvaruju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 14:54
od NexT
Zato VW grupu otvara svako, kako mu se cefne
