Stranica 34 od 42

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 13:07
od Kuzmanovic
Nema isti zvuk W8 i TDI, jedino sto njegov zvuk ne bi mogao da cujes od cekicanja tvog JTD-a. :mrgreen:

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 13:10
od Scuderia
Gaginh0 napisao:Skontas Passata po auspusima, a poznavaoci i po fabrickim felnama :)
Lepa felna.

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 13:12
od stefanan
Ma sve to pirke sredi :D

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 20:44
od ljuba
Ovako nesto je super neupadljivo (samo da se skine awd):

http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as

Slika

Slika

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 22:52
od dunx81
Ovaj Pasat stoji u produžetku moje ulice a viđam ga često i u vožnji mada nisam video da ga je nekad stisnuo. Po zeperfsu mu treba 6.5 do 100. Felne su fabricke BBS.

t

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 23:27
od pavle
Kuzmanovic napisao:Evo ga polusleeper :mrgreen:

http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... i_a3_20_t/
Na ovom forumu prvi put sa cuo za termine polu i vona bi premijum, a sada i za novi polusliper :D

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 15 Jan 2015, 23:54
od Kuzmanovic
Tako su ga prekrstili pronalazaci pomenutih izraza. Za mene ovo i dalje jeste sleeper iako ima "samo" 200 konja. :D

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 01:29
od Gaginh0
Koliko znam ova felna je na Passata fabricki isla samo sa ovom motorizacijom. A sto se tice auspuha, nisam video nikad B5,5 sa 4 uspuha :nemampojma:

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 02:44
od elMaestro
Gaginh0 napisao:A sto se tice auspuha, nisam video nikad B5,5 sa 4 uspuha :nemampojma:
Mislim da su svi W8 imali 4 komada.

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 08:35
od dragan
dunx81 napisao:Ovaj Pasat stoji u produžetku moje ulice a viđam ga često i u vožnji mada nisam video da ga je nekad stisnuo. Po zeperfsu mu treba 6.5 do 100. Felne su fabricke BBS.

t
Po zeperfsu 7,9s, deklarisan 7,5...
Bio bi sleeper da mu se skinu ovi cunci i da moze da se stavi na manje felne.

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 09:50
od dunx81
To je za tiptronic. Ovo je manuelac,za njega stoji 6.5

t

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 13:42
od dragan
pa pise automatski menjac u oglasu.
sumnjam da i manuelni ide ispod 7s do stotke, da ne kazem oko 7,5...
nije najispravniji nacin poredjenja, ali recimo da tvoj gti ide 7,5s do stotke i ima 80-120 isto kao ovaj pasat, 4,9s...
197 ima 4,4s i merena je preko 7s do stotke, tako da ako ovaj pasat ide ispod 7 ja cu ga kupiti :kezo:
to realno jesu dobre cifre, ali ne za auto od 4l...
veci sleeper mi je onda akord 2.4 :)

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 14:03
od Ivan
Manuelni je 6.5s, a ogranicen je na 250kmh, tako da iako je iz 0 vise nego dobar, tek posle na vecim brzinama dominira :)

Jos manuel kida rs197 preko 1s 80-180, a tek u maksimalnoj brzini, a jos ogromna limuzina i 4x4.

Послато са GT-N7100

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 14:54
od dunx81
Jes stvarno automatik. Ne znam gde sam ja procitao manuelni.

t

Re: Sleeper (samo naizgled običan automobil)

Poslato: 16 Jan 2015, 18:02
od dragan
Ivan napisao:Manuelni je 6.5s, a ogranicen je na 250kmh, tako da iako je iz 0 vise nego dobar, tek posle na vecim brzinama dominira :)

Jos manuel kida rs197 preko 1s 80-180, a tek u maksimalnoj brzini, a jos ogromna limuzina i 4x4.

Послато са GT-N7100
Pa nemoj da mesas deklarisane podatke i izmerene. A tog manuelca nisu ni merili cestito, samo ta dva medjuubrzanja, a automatik je za auto od 4l i 8cyl u takvoj limuzini hirosima, pretpostavljam najvecim delom zbog menjaca. Na vecim brzinama je bolji ( iako je realno sekunda u period od 18s nista a ne kidanje :kezo: , realno je veca razlika od pola sekunde na 4 i kusur), mada je pitanje koje su cifre za pasata realne posto je ovo sigurno bilo jedno jedino merenje, jer su i gti i klio mnogo blize max brzini i procentualno im manji deo snage ostaje za cisto ubrzavanje.
Ko sto rekoh, po merenjima, akord sa skoro duplo manjim motorom i u nekim paketima gde uopste ne izgleda namunjeno ni iz kog ugla mi je veci sleeper...
ovaj pasat verovatno samo dobro iskoci do 50-60 zbog 4x4, mada je i tu slican gti-ju i rs-u, posle je za svoju snagu cabar sledecih nekoliko desetina kmh, na brzinama kojima se najcesce vozi...