Stranica 34 od 77

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:01
od starac vujadin
Ne znam koje je godište. Ima crne (sive...) lajsne, i meni lično, je to mnogo lepše nego ofarbane lajsne...a mislim da ih je farbala u boju karoserije što mi se ne sviđa.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:03
od steva_anya
@ Bax: Govorim o motivu prodaje koji se svakom razlikuje: ja hocu da uzmem bolji auto, ti hoces nov, neko ce da uvali sa nekom boljkom ...

@ starac vujadin: javi ako bude na prodaju, treba mi samo godiste, km, i cena. :pivo:

@ Floyd: naravno, nisam ovo pisao iskljuicivo. Servisna racunica je uvek na strani novog. Ali daleko od toga da polovan bude rupa bez dna.

@ Delija: mislis na ovog http://www.google.rs/imgres?client=fire ... =0&ndsp=34

@ Ji4Tze: bolji zato sto je nov, zato sto te "ne boli glava", nemas druzenje sa majstorima, sve je nepohabano, pouzdaniji je.
Ali ako se umesa finansijska racunica, onda "se moze preci" preko toga da se neko par godina vozio i presao 30-60k km, i da ti to vredi 4-6 hiljada eura.

Finansije SVE diktiraju. Da pod svim okolnostima mogu i zelim da uzmem nov auto, sada bi filozofirali o boji nekog devete generacije.
Ovako, se "gleda sve i svasta", pa se u tom smislu o svemu caska ...

@ starac: ako sam dobro naucio, taj Type S bi trebao biti mladji od 2010. Ristajl ima lajsne u boji kola.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:06
od Delija
@steva_anya
Da.

Jos nabacis "rage" 19-ice :D

Slika


@starac vujadin
To znaci da je 2009. godiste ili stariji.

Te lajsne se tesko farbaju iliti potrebna je posebna priprema i da treba da budu sive i type r bi ih imao takve :D
Sive lepse stoje 5d varijanti iliti cudan je kad je jednobojan.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:07
od Ji 4Tze
Vidi se da nisi vozio Hondu. Druženje s majstorima je na godišnjem nivou a vanredno može sijalica, akumulator i sl da crkne. Može da zapekne zadnji disk ako ne voziš dovoljnom.
Cenim da više vanrednih servisa možeš da imaš sa novom Hondom ako nije restilizovan model nego s polovnom.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:08
od starac vujadin
Jbg, ga ne znam, video sam ga dva puta. Mislim da je prvi put kada sma ga video ima tamne lajsne, a poslednji put je imao ofarbane. Sad kad razmišljam nešto mi mnogo da je stariji od 3 godine...ako ne bude prodala preko prijateljske linije bez oglasa javiće mi se.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:10
od Paja
steva_anya napisao:Paja je cini me se hteo Civica, pa je imao kombinaciju za dobru Astru, pa se mozgao oko neke havarisane Octavije ili Superba, pa je na kraju uzeo 500L.
Nije lako.
Ja sam imao nov auto pod kreditom što je jako komplikovalo stvari i usput sam oktaviom hteo da naplatim svoj rad. Zato je bilo raznih kombinacija.

Ili odmah pregovaraj za taj Civic preko Starca ili idi na nov auto. Kako si krenuo nikada nećeš kupiti auto.
Jeste najveći gubitak kod novih kola, ali je i najveća sigurnost.
Nema tog polovnog kod kog možeš biti apsolutno siguran da neće imati neki veći kvar. To ne možeš znati ni kod novog.
Znam suviše primera koji potvrđuju napred rečeno.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:15
od nixa
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... c_bg090dk/

Ovako nesto?

Sent from my Xperia Z1

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:19
od jocas
:doubleup:
A sad lepo obrisati ovaj post i bez komentara :D, inače će ponovo neko da brzo sazna kako da potroši pare, ako juri Civica :mrgreen:

Znam pravila, šalio se na Stevin račun ;) , pošto se ono što se komentariše kao dobro, proda dok se on smisli

EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:21
od Delija
Pa nije mu stala krava na nogu pa da mora da kupi odmah-sada-odmah ili nikad :)


I ja bih hteo BMW 320d F30 Sport Line (akcenat na sedistima koja su perfektna) u savrsenom stanju :mrgreen: , da je presao do 50.000 km, da ima xenone, tempomat i parking senzore i da kosta cirka 25k evra - eto, samo to :mrgreen: Kanda cu sacekati godinu-dve da tako nesto naidje... :D

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:22
od nixa
Ako je sve ok, ovo mi deluje kao zicer...

Sent from my Xperia Z1

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:24
od starac vujadin
Vlasnik je skroman neki čovek :kezo:

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:27
od Delija
Nije bas takav "zicer" - ES oprema, a nema maglenke na prednjem braniku... :ccc:

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:35
od Floyd
steva_anya napisao:Servisna racunica je uvek na strani novog. Ali daleko od toga da polovan bude rupa bez dna.
Daleko od toga da je rupa bez dna... samo navodim i tu mogucnost.
Ipak to nije auto kao npr. napucani A6 ili serija 5 koji posle 3 godine izgube 30k evra na ceni pa je jednostavno doci do racunice koji je isplatljiviji.
Ovde je razlika malo tesnije ali naravno i dalje postoji u korist polovnog...
Ji 4Tze napisao:Vidi se da nisi vozio Hondu. Druženje s majstorima je na godišnjem nivou a vanredno može sijalica, akumulator i sl da crkne. Može da zapekne zadnji disk ako ne voziš dovoljnom.
Cenim da više vanrednih servisa možeš da imaš sa novom Hondom ako nije restilizovan model nego s polovnom.
Kad citiam tvoje postove o Civicu imam osecaj da pises o Golfu 2 ali iz nekog razloga koristis sifrovano ime :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:37
od Laki021
steva_anya napisao:
Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.

I dalje sam stava da je nov auto najbolji, ali kome to finansije dozvoljavaju.
Mogu da ga uzmem, ali sa dosta kompromisa po pitanju nekih drugih privatnih stvari sto u ovom trenutku ne zelim.

Ne valja ti matematika.
Uopste nisi uzeo u obzir garanciju i visu pouzdanost novog auta u celom periodu. Moras racunati da ces na vanredne popravke tokom 4-5god dati bar jos 1000-2000e vise za taj polovan auto (moze bude manje, moze i vise, al ako ces da racunas moras odrediti fiksnu cenu za racunicu na osnovu statistike). Ne znam kolika je garancija za Hondu, sto je duza to je ova stavka izrazenija.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 18 Feb 2014, 23:53
od NexT
Matematika sa polovnjakom je jako komplikovana, tj nikada ne moze da se izracuna unapred.

Mi smo recimo dali oko 900 evra za ukupno vanredno odrzavanje za E klasu. 3 i po godine, 200.000 km. Da je za te 3.5 god presao 60k, verovatno ne bi bilo ni 300 evra...