Beograd

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Beograd

Post od stefanan »

Hvala :D


Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
zdushan
Reactions:
Postovi: 2136
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: Beograd

Post od zdushan »

A ni ranije se nije cekao niko iz suprotnog smera, vec su oni sto se penju na most imali prednost, iako "presecaju ulicu".
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Beograd

Post od nuk »

Cisto da se ne zbunis, izdvajanje desno za pancevac je dosta ranije, drzi desnu traku
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15424
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Beograd

Post od pedja »

^ Ovo je vrlo bitno. U prvo vreme se masa ljudi vracala u rikverc, kada vidi da ne moze levo :D
Dakle, ubrzo nakon raskrsnice sa D.Srejovica/Poenkareovom je iskljucenje desno. Kada se prodje ispod mosta, krece odvajanje desno i penjanje na isti.
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Beograd

Post od BAJKER »

"Beograd na vodi" za 6 do 8 godina

IZVOR: EKAPIJA
Beograd -- "Beograd na vodi" mogao bi da bude realizovan za šest do osam godina, kaže rukovodilac tog projekta, inženjer Srđan Rupar.

Slika

Jedna od najzvučnijih beogradskih urbanističkih priča, projekat "Beograd na vodi", nakon decenija spekulacija, trebalo bi najzad da krene u realizaciju, piše portal "eKapija".

To su bar u izjavama za ovaj portal rekli tvorci nedavno završenog novog idejnog rešenja, koje se razlikuje od svih do sada pominjanih, i koje je, kako kažu, u skladu sa svim urbanističkim planovima grada.

Kako je za "eKapiju" potvrdio Srđan Rupar, projektant i rukovodilac tima od 20-ak ljudi koji su radili na njegovoj izradi, regulisani su svi vlasnički odnosi, pribavljeni vlasnički listovi za više od 400 katastarskih parcela i prikupljeni uslovi svih 19 javnih, republičkih i gradskih preduzeća za izmeštanje postojeće infrastrukture.

Definisane su parcele i namene parcela i u toku je izrada Plana područja posebne namene.

Iza projekta, prema rečima Rupara stoje Vlada Srbije i država. Izradi se pristupilo još za vreme predizborne kampanje, po nalogu Srpske napredne stranke, kada je Rupar, kao nestranačka ličnost, preko evropskih institucija angažovan po nalogu Aleksandra Vučića.

Šta je "Beograd na vodi"?
"Beograd na vodi" prostiraće se na 90 hektara - od Starog železničkog do Brankovog mosta ograničen rekom Savom sa jedne i Savskom ulicom sa druge strane.

Kompleks će biti podeljen u nekoliko celina: deo predviđen za luksuzne hotele, biznis zona, zona stanovanja, sportsko rekreativni deo, zona kulture i umetnosti... Jedan od uslova koje će definisati Plan posebne namene predviđa da parcele ni na koji način ne budu 100 odsto izgrađenosti pa će "Beograd na vodi" obilovati zelenim površinama.

Zbog visoke ekskluzivnosti lokacije i bogatstva sadržaja ukupna investicija procenjena je na osam milijardi evra.

Prve parcele za investitore trebalo bi da budu spremne već od septembra 2014. godine, a "Beograd na vodi" trebalo bi da zaživi u narednih osam godina.
Veliko interesovanje stranih investitora
Kako kaže Rupar, cilj je da se Srbija u realizaciji ovog projekta ne zaduži ni jedan evro.
"Ovo je prvi projekat u vezi sa ovom pričom koji je ostvariv. Kada smo krenuli da radimo rekao sam svojim saradnicima: Ne želimo da pravimo nešto što je samo lepo za oko. Hoćemo nešto što može i mora da se ostvari", kaže on.

"Sopstvenim sredstvima treba da stvorimo uslove kada će se strani investitori 'sukobiti' ko će dobiti lokaciju i ovde graditi o svom trošku. U dunavskim zemljama nema lokacije koja bi bila kao ova, i Beograd zato mora da uhvati voz i privuče strane investitore", smatra Rupar.

Sagovornik "eKapije" kaže i da je već nekoliko stranih kompanija zainteresovano da na ovim lokacijama izgradi svoje centrale, ali ne želi da precizira koje.

Prema pisanju beogradskih medija vođeni su razgovori sa nekoliko kompanija iz Evrope i Kanade, a Rupar potvrđuje da su među njima i oni iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

"Važnije je da će ovaj projekat uposliti 200.000 naših građana, naročito srpske građevince u fazi realizacije, a kasnije i radnike u hotelima, restoranima...", navodi Rupar.

Potpuno novo lice prestonice
Silaskom Beograda na Savu srpska prestonica će, po Ruparovim rečima, biti bez premca uzvodno od Crnog mora. Izgradnja novog grada na obali potpuno će izmeniti sadašnji izgled ovog dela prestonice, a to znači i izmeštanje postojećih sadržaja. Između ostalih i Železničke i Autobuske stanice.

"Uprkos tome što je izmeštanje Železničke stanice mukotrpan posao, preko 60 odsto sadašnje železničke infrastrukture biće izmešteno do polovine 2014. godine, a ostatak do polovine 2015. kada se očekuje završetak stanice 'Prokop'", objašnjava Rupar.

On kaže i da su po prvi put objedinjeni uslovi svih 19 javnih i gradskih preduzeća koji se pitaju na predviđenim lokacijama.

"Sa 'Srbijavodama' definisan je nivo vodostaja reke Save i uslovi za provlačenje kanala kroz veštački kompleks, ostvarena je saradnja sa Direkcijom za vode budući da je reka Sava međunarodni put. JP 'Pošte' imaju svoju zgradu na ovom području sa čitavom mrežom optičkih kablova, a Zavod za zaštitu spomenika kulture definisao je status objekata koji moraju ostati zaštićeni...", navodi Rupar.

Deo objekata tako, poput zgrade Železničke stanice, ostaće neizmenjeni. Novi će, pak, srpskoj prestonici dati potpuno novi identitet.

Najeksluzivniji deo kompleksa - "luksuznna" zona, predviđena je na obali, uz kanal nazvan "Mala Sava". Kanal će formirati veštačko ostrvo gde je predviđena izgradnja luksuznih hotela i koje će pešačkim mostom biti povezani sa ostatkom kompleksa. Novi simbol Beograda postaće hotel predviđen na desnoj obali Save kod Starog železničkog mosta, dok će na levoj obali sa novobeogradske strane biti biznis centar. Ukupno je na obali predviđeno šest novih hotela.
Stari Železnički most biće u funkciji sabraćaja, i to pešačkog, pretvoren u splet restorana i kafića.
"Beograd na vodi" imaće i svoju marinu u kojoj će moći da se iznajmljuju brodovi, a svi hoteli imaće slobodu da imaju i svoje marine.
Biznis zona i komercijalni objekti predviđeni su uz glavnu Savsku ulicu. U budući Savski bulevar ulaziće se pored postojećeg objekta Pošte i predstavljaće glavnu saobraćajnicu, a istovremeno će deliti komercijalnu od zone stanovanja.
Stambeni deo kompleksa prostiraće se uz kanal, a procenjuje se da će ove dve zone zajedno imati oko dva miliona kvadrata.
Uz Gazelu je predviđen sportsko rekreativni deo, a u okviru celog kompleksa posebno mesto za sebe naći će slobodni umetnici Beograda. Gde god na ovim lokacijama budu zaštićeni objekti od državnog značaja, tu će se roditi i novo mesto okupljanja beogradskih kreativaca. U planu je i da čuvena ložionica ispod Gazele, gde se ukršta nekoliko koloseka, postane Muzej Železnice.
Rupar kaže da se tokom izrade projekta posebno insistiralo na zelenim površinama koje će prožimati ceo kompleks, a Beogradom na vodi "krstariće" i eko voz. Osim toga, Beograđani će po prvi put biti u mogućnosti da potez od Kalemegdana do Banovog brba prođu peške.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=767517
Slika
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Beograd

Post od Ogi »

snork napisao:Nisam znao da kod nas i privatna lica po svom nahođenju raskopavaju ulice. :o Naivno sam mislio da to uvek radi "Beograd put".
Naravno, u mom kraju to je pozeljan nacin ponasanja, ako nisi barem jednom raskopao ulicu i zatrpao rupcagu peskom nista nisi uradio. Znaci ulice kopaju BUKVALNO SVI.


@Stefanan Naravno, kada prodjes tu raskrsnicu sto je Pedja spomenio, pazis na kratere sa obe strane posto znas kada su krpili, uradili smo samo do raskrsnice ali ne i dalje... :besan:

@Bajker Postavljas stalno tako neke bombasticne naslove, covek bi rekao da zaista verujes u njih. :D
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Beograd

Post od BAJKER »

Taman posla samo prenosim ono sto drugi pise, ovo je bila dopuna onoga sto sam takodje Copy-Paste pre par strana. Valjda si video pri dnu texta da sam bio i malo ironican sa komentarom na taj text.
BAJKER napisao: Kada se samo setim raznoraznih predizbornih obecanja jos 90" za vreme Slobe, kao Beograd mega polis-ispade penis, videcemo sta ce biti od ovoga, s obzirom da metro jos nije u najavi ovo deluje kao za 22 vek. :mrgreen:
Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Beograd

Post od Floyd »

Ovaj Beograd na vodi je takva komedija...
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20603
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Beograd

Post od Heinz »

Kako šta će biti? Pa izbori, opet.
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7840
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Beograd

Post od DukeNS »

Drugar od 1. novembra pocinje svaki dan da vozi neke ljude za Bg. E sad, posto ce svaki dan imati da ubije 8 sati dok ih ne pokupi za put nazad, hteo bi to vreme da iskoristi i za vezbanje u teretani. Tu bi mu trebala vasa pomoc. Da li u blizini Delta sitija ima neka teretana, da nije preskupa i neophodno je da ima tuseve?

p.s. Isto tako, ako neko ima da predlozi neki poslic koji bi mogao da radi u tih 8 sati i zaradi dodatni kes, nece mu zameriti... :mrgreen:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32305
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Beograd

Post od trojanac »

http://teretana.rs/

To mu je blizu DC, 5-10 minuta autom, zavisi od semafora. Nisam bio, ali deluje mi kao dobra teretana. Mada sigurno ima i neka bliže, ogroman je NBGD.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9312
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Beograd

Post od dragan »

valjda ce uros videti pitanje...
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11006
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Beograd

Post od Uroš S. »

Koloseum bez dileme i bez konkurencije u blizini. Sto po pitanju cene, sto u smislu ponude i kvaliteta. Blok 62. Poslednja zgrada u nizu. Tacno preko puta Škoda servisa Stojanovic.
Ima mozda 3 minuta autom od Delte.
HUAWEI P6 via TT
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7840
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Beograd

Post od DukeNS »

Hvala! Mislim da veliku prednost imaju one koje su lako dostupne peske, posto gari vozi veliki kombi, pa verujem da bi ga radije uparkirao i ostavio...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Beograd

Post od methane.master »

Uroš S. napisao:Koloseum bez dileme i bez konkurencije u blizini. Sto po pitanju cene, sto u smislu ponude i kvaliteta. Blok 62. Poslednja zgrada u nizu. Tacno preko puta Škoda servisa Stojanovic.
Ima mozda 3 minuta autom od Delte.
Ima i Akademija Kočović u Jurija Gagarina, dva semafora ranije. E sad, koji je fazon ne bih znao.
Širim haos!
Odgovori