Stranica 34 od 51
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:07
od Nikolaa
JTDm je, daklem 150ks.
300Nm i manje od 9sec do 100, vise nego dovoljno za tako mali auto...
kapiram da se bas ciljalo iskljucivo na 150ks? kakve su razlike u ceni i stanju(u odnosu na 116 ili 120ks varijante)?
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:14
od Milos_kg
nidza napisao:Možda je već nasvirana?
Tapatalk
Pitao sam vlasnika, kaze da nije mapirana, bar nije od kad je uvezena. Covek 1958. godiste, i moram da priznam, bolesniji od mene kad su detalji i sredjivanje u pitanju.
@Neo
150ks
@Nikola
Nije se ciljalo na 150ks, bilo mi je svejedno da li je 120 ili 150, trazio sam primerak u sto boljem stanju. Nema neke razlike u ceni izmedju 120 i 150ks, tu su. 116 je malo jeftinija.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
od Velja
nidza napisao:Možda je već nasvirana?
Možda... Ako čupa ravnomerno već od 1400 obr, a ne posustaje do blizu 5000 - onda jeste. Po gradu ovi petrolhedi mogu samo da mu inhaliraju čađ

Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
od Day Walker
Ajde predstavljaj to sokocalo

Nikola sta je malo kod ovog automobila? Pa to je C segment
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:28
od Nikolaa
mali mu gepek
dobro malo sam karikirao, ali C segment je (manji)
gradski auto, to je poenta. turbodizel sa 150ks je komforan za D segment, kamoli za klasu manje..
Day Walker napisao:Ajde predstavljaj to sokocalo


Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 25 Feb 2015, 22:31
od Day Walker
Pa B je manji gradski, ovaj mu dodje kao gradsko-putnicki
E sad, mozda cu zvucati cudno, ali ja radije vozim 95ks dizel no 180ks benzinac po gradu
Ovaj Milosev sa 150ks ima da pojede asfalt po KGu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 26 Feb 2015, 05:14
od branja
Miloshe ako si na carsu javi se goranchetu i on je iz KG-a, ima decko da pljuje VW jos vise. Hahaha. Kako volim ove italijanske "klotare".
Poslato sa Lumia 925
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 13:10
od Day Walker
Ljudovi, treba mi neka preporuka za auto do 3-3500e
Trenutno mi Grande Punto deluje kao najbolja opcija jer ih ima za tu cifru. Samo me zanima valjaju li cemu 1.2 i 1.4 motori i da li su u ljubavi ili ne sa TNGom?
Astra G je isto opcija, s tim da je GP ipak mladji.
147 bih izbegao jer to nije auto za starije ljude

Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 13:23
od Geza
1.2 jeste, za 1.4 ne znam.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 13:26
od Darko
Ja imam 1.2 benz u teretnom doblu. Koliko je taj hiljada tona prevezao (na plin je). Prespor je ali za sad neunistiv. Na satu 200k, realno ko zna koliko. Tako da u civilnom puntu tek moze da traje vecno

Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 13:53
od Ivan
Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu
Bolje 1.4 da uzme, malo je manja mrcina od 1.2 ako je isto 8v, tek onaj 16v polupristojno ide
Послато са GT-N7100
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 14:11
od Delija
Ivan napisao:Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu

Za nase uslove i kada se trazi ta klasa auta je to vrlo do jako bitno. To da li ce da zeza neki elektronski sistem i da svetli lampica jeste da smara, ali te nece ostaviti na putu. A i realno - koliko para, toliko i muzike.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 14:16
od Day Walker
Pa da, BMW za 40k bez tempomata
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 18 Apr 2015, 14:43
od Darko
I sto je jako bitno. Posle zastave, punto 1.2 je verovatno napovoljniji i jednostavniji auto za odrzavanje a delova ima na svakom cosku.
za dobla 1.2 sam platio set kvacila 50e.
Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 19 Apr 2015, 13:09
od Blackshadow
@DW
Astra H ako se nategne još malo?
TT