Stranica 34 od 51

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:07
od Nikolaa
JTDm je, daklem 150ks.

300Nm i manje od 9sec do 100, vise nego dovoljno za tako mali auto...

kapiram da se bas ciljalo iskljucivo na 150ks? kakve su razlike u ceni i stanju(u odnosu na 116 ili 120ks varijante)?

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:14
od Milos_kg
nidza napisao:Možda je već nasvirana? :-)

Tapatalk
Pitao sam vlasnika, kaze da nije mapirana, bar nije od kad je uvezena. Covek 1958. godiste, i moram da priznam, bolesniji od mene kad su detalji i sredjivanje u pitanju. :)

@Neo
150ks

@Nikola
Nije se ciljalo na 150ks, bilo mi je svejedno da li je 120 ili 150, trazio sam primerak u sto boljem stanju. Nema neke razlike u ceni izmedju 120 i 150ks, tu su. 116 je malo jeftinija.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
od Velja
nidza napisao:Možda je već nasvirana? :-)

Možda... Ako čupa ravnomerno već od 1400 obr, a ne posustaje do blizu 5000 - onda jeste. Po gradu ovi petrolhedi mogu samo da mu inhaliraju čađ :)

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
od Day Walker
Ajde predstavljaj to sokocalo :)
Nikola sta je malo kod ovog automobila? Pa to je C segment :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:28
od Nikolaa
mali mu gepek :mrgreen:

dobro malo sam karikirao, ali C segment je (manji) gradski auto, to je poenta. turbodizel sa 150ks je komforan za D segment, kamoli za klasu manje..
Day Walker napisao:Ajde predstavljaj to sokocalo :)
:plusone: :plusone:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 25 Feb 2015, 22:31
od Day Walker
Pa B je manji gradski, ovaj mu dodje kao gradsko-putnicki :D

E sad, mozda cu zvucati cudno, ali ja radije vozim 95ks dizel no 180ks benzinac po gradu :kezo:

Ovaj Milosev sa 150ks ima da pojede asfalt po KGu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Feb 2015, 05:14
od branja
Miloshe ako si na carsu javi se goranchetu i on je iz KG-a, ima decko da pljuje VW jos vise. Hahaha. Kako volim ove italijanske "klotare".

Poslato sa Lumia 925

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 13:10
od Day Walker
Ljudovi, treba mi neka preporuka za auto do 3-3500e

Trenutno mi Grande Punto deluje kao najbolja opcija jer ih ima za tu cifru. Samo me zanima valjaju li cemu 1.2 i 1.4 motori i da li su u ljubavi ili ne sa TNGom?
Astra G je isto opcija, s tim da je GP ipak mladji.
147 bih izbegao jer to nije auto za starije ljude :kezo:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 13:23
od Geza
1.2 jeste, za 1.4 ne znam.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 13:26
od Darko
Ja imam 1.2 benz u teretnom doblu. Koliko je taj hiljada tona prevezao (na plin je). Prespor je ali za sad neunistiv. Na satu 200k, realno ko zna koliko. Tako da u civilnom puntu tek moze da traje vecno :)

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 13:53
od Ivan
Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu :D

Bolje 1.4 da uzme, malo je manja mrcina od 1.2 ako je isto 8v, tek onaj 16v polupristojno ide :D

Послато са GT-N7100

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 14:11
od Delija
Ivan napisao:Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu :D
Za nase uslove i kada se trazi ta klasa auta je to vrlo do jako bitno. To da li ce da zeza neki elektronski sistem i da svetli lampica jeste da smara, ali te nece ostaviti na putu. A i realno - koliko para, toliko i muzike.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 14:16
od Day Walker
Pa da, BMW za 40k bez tempomata :mrgreen:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Apr 2015, 14:43
od Darko
I sto je jako bitno. Posle zastave, punto 1.2 je verovatno napovoljniji i jednostavniji auto za odrzavanje a delova ima na svakom cosku.
za dobla 1.2 sam platio set kvacila 50e.

Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 13:09
od Blackshadow
@DW
Astra H ako se nategne još malo?

TT