Stranica 332 od 796

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 13:12
od Heinz
Daće neki rok da se uvede sistem? Montiraće se kamere koje će da prate ulazak vozila? Postaviće stanice koje će da mere zagađenje pa u skladu sa tim redukovati ulaz? Ima raznih rešenja, ali ne preko noći.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 13:52
od Laki021
Taman i da uvedu, najranije zabrane koje se pominju je 2025 a najcesce 2040. S obzirom da niko ljudima ne brani da u medjuvremenu predju na benzince, nece se voziti busom.

Jedini pravi problemcic je sto ce doci do pada cena polovnih dizelasa.

Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 13:59
od ikac2000
Problem za Nemce, ali za Srbiju veselje :-)

Pocinje polako frka i za benzince sa direktnim ubrizgavanjem, zbog mikrocestica, a takvi benzinci su skoro svi iz VW grupacije, Fordovi i sl.

Ja vec bacio oko na Rav 4 hibrida, pratim @Saša iskustvo :-)

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 13:59
od sebekkg
Bice dobro za Srbiju. :-)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 14:11
od kragujevac
Laki021 napisao: 23 Feb 2018, 13:52 Taman i da uvedu, najranije zabrane koje se pominju je 2025 a najcesce 2040.
Kakva 2025? Ako to prodje na saveznom sudu biće mnogo ranije mnogo veselo. Jedino je problem što verovatno neće proći na sudu, a i ako prodje svaka opština će moći da odlučuje posebno, tako da će se "pozitivan" uticaj jedne zabrane tog tipa biti vrlo mali. Otprilike da će najveći dobitnici ove papazjanije biti firme koje će se baviti preradom/doradom postojećih sistema za odvod izduvnih gasova. Već sad pominju cifre od 1500-2000K€ za prepravljanje automobila.
https://www.autozeitung.de/grossstaedte ... 31634.html

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 14:45
od ikac2000
Pa 13 miliona auta je u pitanju, na koje bi se zabrana odnosila.

U Kelnu oko 90k dizelasa ispod euro 6.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 14:52
od Dani
Procice jos dosta vode dok to ne stupi na snagu. Ne mozes braniti nesto, a ne imati ekvivalentnu alternativu.
Mada i da se zabrani nekim cudom ranije, eto jednog finog 530d ili 540d G30 i ranije od planiranog.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 15:00
od Laki021
Oni su svakako Euro 6, tako da nista od toga.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 15:23
od Dani
Znam, ali pasce i Euro 6 dizelima cijena sigurno, ako to usvoje.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 15:49
od shandu90
ikac2000 napisao:Problem za Nemce, ali za Srbiju veselje :-)

Pocinje polako frka i za benzince sa direktnim ubrizgavanjem, zbog mikrocestica, a takvi benzinci su skoro svi iz VW grupacije, Fordovi i sl.

Ja vec bacio oko na Rav 4 hibrida, pratim @Saša iskustvo :-)
Slaba Nemacka, jaka Srbija :D

Sent from my LG-H440n using Tapatalk


Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 16:36
od kragujevac
Koji je to apsurdni apsurd. Ako čovek kupi neki auto iz 1988. godine ovde, za njega dobije H-tablicu kao "oldtimer" i može da se vozika svuda i da purnja, a ako ima dizelku staru 5-6 godina, eto frke.
Kažem ja, samo atmosferski benzinci i nema brige. :D

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 16:42
od dragvorl
Da, dok ne uvedu opet neku ludoriju, kad nekome padne na pamet. Pre 10ak godina su stimulisali prodaju dizela zbog niske emisije CO2.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 17:05
od kragujevac
Ma nek rade šta hoće, benzince niko ne dira :kezo: . Za sve ove godine do sada ih niko živi nije dirao, jedino su malo podigli porez kada su počeli da ga računaju na osnovu emisije Co2 (za vozila novoregistrovana od 01072009), mada i to povećanje nije neko veliko. Razlika za moj auto sa 4.2L je u odnosu ta dva oporezivanja 89€ godišnje, zbog toga sigurno neću da propadnem :ccc:
I od momenta kada su 2008 uveli nalepnicu za emisiju čestica SVI benzinci sa bilo kakvim katalizatorom su dobili zelenu (4)sa kojom nemaju nikakva ograničenja, samo su vozači dizelki bili u problemu sa crvenom ili žutom plaketom sa kojima nisu mogli da ulaze prema centru grada.
Nije ta tema ništa preterano novo, samo im je pokazala da sa svojim plaketama od 2008 do 2018 nisu uspeli da urade NIŠTA, pa sad moraju ponovo da izmišljaju toplu vodu. Samo da mi sad ne poskupe benzinci 12cilindraši :D .

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 22:29
od Ji 4Tze
Zašto da ih dira. Ne pravi čađ ko dizel.
Pa nisu Ameri i Japanci ludi što slabo trpe dizele.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama

Poslato: 23 Feb 2018, 23:23
od Dusan
Negde sam procitao da uvoznici u Srbiji traze da se uvoz polovnih dizelasa ogranici samo na euro 6 motore. Pod izgovorom zastite zivotne sredine, sto naravno nema veze sa pravim razlozima, ali opet sa druge strane treba stati na kraj trovanju poluispravnih dizelasa koji preplavljuju zemlju.