Stranica 336 od 620

Re: Servis - Razno

Poslato: 26 Sep 2021, 11:51
od Dare4x4
Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika

Re: Servis - Razno

Poslato: 26 Sep 2021, 19:22
od ljubitelj
Slažem se.

Re: Servis - Razno

Poslato: 26 Sep 2021, 21:30
od BokiKV
Danas sam vozio auto nešto manje od sat vremena. Na početku sam ga po gradu vozio i po naselju a kasnije sam izašao na otvoreno i vozio oko 100 km/h, nisam brže vozio, na otvorenom sam bio nekih 10 minuta. Nakon što sam došao kući i izašao iz auta primjetio sam da se čuje ventilator i da je auto malo onako promjenio zvuk. Vratim se u auto da vidim da li se na tabli upalila lampica neka ili da li se pojavila poruka na kompjuteru, ništa, ni lampice upozorenja ni poruke na kompjuteru a kazaljka na 90 stepeni tačno stoji. Kad sam otvorio haubu osujetila se toplota onako. I kad sam čuo taj zvuk po sjećanju zaključim da je isti kao onaj koji se povremeno javljao u mojoj prethodnoj Astri H 1.3 CDTI, sada imam Astru J 1.6 CDTI. Da li je ovo možda u pitanju regeneracija DPF-a?

Re: Servis - Razno

Poslato: 26 Sep 2021, 22:28
od dag81
Jeste, koju si prekinuo.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:07
od BokiKV
dag81 napisao: 26 Sep 2021, 22:28 Jeste, koju si prekinuo.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Au znači zeznuo sam stvar. Šta da radim, da vozim dok to ne završi? Inače nemam puno iskustva pa je to razlog zašto sam ju prekinuo.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:17
od cozmo
Nece mu biti nista jednom-dva puta ako je prekines. Ali nemoj da ti to udje u naviku. Ako cujes da radi ventilator odvozaj dok ne zavrsi regeneraciju (prestace da radi ventilator).

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:20
od shandu90
To su cari voznje dizela :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:25
od BokiKV
U toj situaciji kako treba da vozim, brže? Da držim iznad 2000 obrtaja? Kažem nemam iskustva pa ne znam. Inače dok smo imali Astru H i kod nje kad se upali lampica DPF-a otac ode da ju provoza nekih 15 minuta i drži ju iznad 2000 obrtaja to prestane? Da li otrpilike isto tako treba i sad postupiti?

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:33
od OMP
nije bitno kako ces da vozis posto se regeneracija obavlja i u gradskim uslovima samo treba vise vremena da je odradi nego recimo na auto putu...meni se desavalo da je vise puta prekidam, mogli su da naprave neku signalnu lampicu kad pocne regeneracija a ne da parkiram i tek onda skontam da sam prekinuo reg. kad cujem ventilator. Mada neki elektricar moze da napravi da se npr. pali neka lampica kad se ukljuci ventilator i time znas da ne gasis auto vec jos malo provozas, ja sam o tome razmisljao ali sam prodao auto.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:41
od noob
Kad staneš sa autom ne gasiš ga odmah, spusti prozor i vidi da li radi ventilator, ako ti se često pali, na VW zna često da radi ventilator, ali koliko znam ljudi uvek ostave tako da odradi svoje, tako je napravljeno, nikad nemaju problema. Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 08:44
od BokiKV
noob napisao: 27 Sep 2021, 08:41 Kad staneš sa autom ne gasiš ga odmah, spusti prozor i vidi da li radi ventilator, ako ti se često pali, na VW zna često da radi ventilator, ali koliko znam ljudi uvek ostave tako da odradi svoje, tako je napravljeno, nikad nemaju problema. Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).
Da skoro sam čuo za to da treba ostaviti auto da malo odradi, pa ću i ja to početi primenjivati.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 09:55
od ljubitelj
Pre neki dan Jeep 3,0 dizel 240KS došao, svetli pa razbija crvena lampica, uz žutu.
Epilog DPF napunjen, regeneracija nije moguća (a ni lampica ne može da se ugasi) jer je previše začepljen.
Ostaje još da se proba aditiv LM da se ubaci direktno u filter kroz otvor sonde ili nabavka novog filtera.

Inače, kažu da je auto prešao oko 240,000km do sada, 2011 godište.

Poenta, ne treba preskakati uzostopno više puta regeneraciju, tanka je linija prelaska u stanje začepljenja.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 10:17
od dragvorl
Dare4x4 napisao: 26 Sep 2021, 11:51 Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika
Spoljni tocak je opterecen vecom vertikalnom silom, moze biti da je zbog toga.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 11:27
od OMP
noob napisao: 27 Sep 2021, 08:41 Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).
Hladjenje turbine nema svrhe posle gradske voznje ili bilo koje normalne voznje gde variraju obrtaji i brzina, jedino kad ima svrhe je kad cepas auto putem ili negde brzo vozis neko duze vreme tipa na stazi ili si se potrkao sa nekim, onda ne treba gasiti auto odmah vec treba da malo turbina poradi u leru, cca 1-2min a ovako kad dodjes iz grada dok se uparkiras ona se vec ohladila.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Sep 2021, 12:37
od Dare4x4
dragvorl napisao: 27 Sep 2021, 10:17
Dare4x4 napisao: 26 Sep 2021, 11:51 Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika
Spoljni tocak je opterecen vecom vertikalnom silom, moze biti da je zbog toga.
Homokinetički zglob ne nosi težinu automobila, već prenosi obrtni moment sa poluosovine na rukavac i dalje na točak. Osim toga, krckanje se dešava pri polasku iz mesta gde je brzina jako mala, pa se auto i ne naginje kao u vožnji kroz krivinu.