Stranica 338 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Mar 2015, 21:16
od Heinz
cozmo napisao:Bajkeru, moj dragi prijatelj i prvi komsija je zamenik komandira 204. Omer mu je bio najblizi prijatelj tamo i kolega u kancelariji. Odlicno znam sva desavanja. Dakle, nikako ne sumnjam u iskustvo koje je imao Omer Mehic. Sumnjam u politicke odluke.
Vlada?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Mar 2015, 21:29
od cozmo
Nije Vlada. Inace je nosilac ordena Mihailo Obrenovic za Feketic i Obrenovac. Leti na Gazeli i major je.

Sent from my LG-D373 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Mar 2015, 10:30
od ivancho
Zvanična informacija dobijenu od ATRa u vezi incidenta TransAsia udesa:
“On February 4, 2015, TransAsia Airways passenger flight GE 235, an ATR 72-600 aircraft,
B-22816, took off from Songshan Airport at 1051 Taipei time for Kinmen Airport carrying two
pilots and one observer with 2 cabin crews and 53 passengers. Total 58 persons onboard.
Three minutes after takeoff, the aircraft lost contact and crashed into Keelung River.
According to emergency response unit, 35 death and 8 persons unaccounted until now.

Information collected by investigation team has been compiled and released on 6 Feb during
the press conference. …
GE235 flight received take off clearance from SongShan tower at 1051:13, after took off, at
1052:33.8 ATC controller requested the crew to contact Taipei approach. After 5 seconds,
(1052:38.3), master warning sounded in the cockpit associated with right engine(2) flame out
procedure message on display unit. The crew called it out. At 1053:04.0 the recorded
parameters indicated that the left engine power lever(1) was progressively retarded to flight
idle. At 1053:24, the left engine condition lever (1) was set to fuel shutoff position resulting in
left engine(1) shutdown. Between 1053:12.6 to 1053:18.8, several stall warnings sounded.
Flight crew declared an emergency at 1053:34.9 and reported an engine flame out. At
1054:09.2, flight crew called several time for engine restart. At 1054:20 the recorded
parameters indicates a restart of the left engine (1). At 1054:34.4, master warning sounded,
0.4 seconds later, CVR recorded unidentified sound. Both recorders stopped recording at
1054:36.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 12:03
od cozmo
Kao sto rekoh na pocetku, BUK sistem je oborio MH-17. Rekao sam jos onomad da su nadjeni fragmenti, koji su sad analizirani.

Today RTLNieuws, a dutch commercial news organization claims to have proof that a BUK-missile shot down MH-17.

The journalist Jeroen Akkermans, who we know from his pictures and correspondence on the MH-17 crash, collected fragments of the missile last november, before the debris of the plane was recovered.

These fragments have been analyzed by three different independent agencies and these conclude that the fragments are from a later model BUK-missile.

Fragments were shown not only from the warhead (deformed rusty metal that resembles the typical part of fragmentation warhead, but also a fragment which is from the rest of the missile and a stanced 2 in it. Next to this pitting was shown on parts of MH-17.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... uk-missile

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 12:12
od Heinz
http://rs.n1info.com/a44608/Svet/MH17-n ... aketa.html

Holandija: Malezijski avion nije oborila ruska raketa

Holandija je demantovala izveštaje da je malezijski putnički avion, koji se srušio u istočnoj Ukrajini u julu prošle godine sa 298 putnika i članova posade, oborila raketa iz sistema BUK.

Holandska agencija za bezbednost (DSB), koja istražuje uzrok nesreće, odgovorila je na izveštaje koje je objavila Holandska televizija RTL da je avion oboren raketom iz protivavionskog raketnog sistema ruske proizvodnje.

"Istraga o uzroku nesreće je u toku i usmerena je na mnogo više izvora, a ne samo na taj šrapnel", navela je holandska agencija.

"Dodatni materijal za istragu je dobrodošao, ali je apsolunto neophodno da se nesporno dokaže da postoji veza između materijala i oborenog aviona", istaknuto je u saopštenju koje prenosi "Russia Today".

Televizija RTL je juče objavila da se metalni deo sa mesta pada aviona, navodno, podudara sa BUK raketom zemlja-vazduh.

Taj deo je pre nekoliko meseci pronašao jedan holandski novinar u selu Grabovo, blizu mesta na kome se avion srušio prošle godine.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 12:33
od cozmo
Naravno da demantuju da su Rusi oborili avion kad zvanicna istraga nije zavrsena. Osetljivo politicko polje.

Ali taj fragment je nadjen odmah, cak i slikan, i tad je jos utvrdjeno da je od BUK projektila.

Medjutim, fragment ne moze da "kaze" ko je ispalio projektil.

To necemo saznati jos dugo.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 12:39
od Uroš S.
Trebala bi da postoji izreka "Nikad ne veruj holandjaninu koji laže".

Huawei P6 TT

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 12:46
od Velja
Verovatno Grunf :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 16:49
od ivancho
:losevidim: :losevidim: :losevidim: :o :o :o

https://www.youtube.com/watch?v=qQ9dSrrBN28

http://www.nocarnofun.com/gorgeous-14-s ... -real-one/

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Mar 2015, 16:55
od nikaragva
Tu se kamerman nešto ukakio, ovaj snimak je mnogo bolji:


https://www.youtube.com/watch?v=-Rt9zX1rZFU

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 21 Mar 2015, 13:16
od cozmo
Donosim vam kratak izvestaj o padu Mi17:

Mi17 je bio opremljen za nocno, instrumentalno letenje, kao sto rekoh: ILS/VORDME/NDB plus radio-radarski visinomer, GPS moving map. Takodje bio je opremljen za transport ovakvih pacijenata. Posada je bila OBUCENA za instrumentalno, nocno letenje. I radila je to vise puta. Sada vam iznosim podatke neke iz istrage. Vojni podaci su baza oblaka na 200 ft (60m) i horizontalna vidljivost - 800m. Brzina udara u zemlju oko 220kmh. Ono "djubre" sto vidite na trupu helikoptera (na slici) je ustvari kokpit helikoptera, toliko je jak udar bio. Sva tri prilaza su uradjena po ILS-u, do praga piste bez problema. U prva dva prilaza zbog poznate surcinske klime nije bilo moguce BEZBEDNO sleteti (uspesno je izvrsio navigaciju navodjen radarski i ILS-om) plus su bili avioni u prilazu. Aerodrom je bio normalno otvoren za saobracaj. Kada govorim mikroklima, mislim da iako je bila vidljivost 800m u horizontali dolazi do tzv. slepljenosti oblaka i u delovima aerodromske zone do trenutne nulte vidljivosti. Takodje, Mi17 IMA opremu za instrumentalno lebdenje (to sam saznao takodje). Takodje, nije zakacio dalekovod nikakav. Treci prilaz je odradjen skolski po ILS-u do praga piste a onda je nesto krenulo po zlu. Iako posada zna odlicno Batajnicu, Nikola tesla je odabrana zbog sve moguce opreme.

Dakle, u tom trecem prilazu su postojali uslovi za normalno sletanje. Goriva je bilo do 00.15, Dakle jos za oko sat i 45 minuta leta. Helikopter je bio APSOLUTNO ispravan u momentu poletanja. Vremenski uslovi su OMOGUCAVALI bezbedno izvrsenje zadatka i u reonu Nikole Tesle, iako su bili slozeni vremenski uslovi. Pilot je pravilno postupio u prva dva ILS prilaza kada zbog smanjenje vidljivosti nije moglo biti izvrseno sletanje pa je isao na trece kada se nesto desilo. Sama brzina helikoptera govori da je nesto krenulo po zlu. Da je pao prilikom sletanja, preziveli bi. Sto se tice svetala na stadionu, posto postoje prilazne procedure za sletanje na Nikolu Teslu za koje je posada obucena, nikako nije smelo da se rizikuje da se slece negde u gradsku zonu kada je losija vidljivost. Takodje, helikopter je bio prepun snage za zadatak jer nije bilo nikakvog tereta unutra, te je i potrosnja goriva bila na minimalnom nivou za tu letelicu. U vestima se pominje dva prilaza, medjutim prvi prilaz nije radjen kao prilaz vec dolazna procedura, pokusan prilaz pa se odustalo a radjena su dve prilazne procedure.

Sto se tice istrage i obavestavanja javnosti to ne ide tako kako vi zamisljate. Postoji tri komisije. Prva je ova za vanrednu situaciju koja je podnela tuzilastvu svoj izvestaj. To su samo generalije: istorijat posade, njihova dokumentacija, dokumentacija o helikopteru, dosadasnji zadaci posade, obucenost, skolovanje i slicno. Dakle suve cinjenice. Druga je vojno-tehnicka komisija koja je pozvala i strane strucne sluzbe i koja tek radi na istrazi. Treca je vojno policijska komisija koja nadgleda sve.

Dakle, ne mozemo govoriti nista o izvestajima dok sve tri komisije ne urade svoj posao, sto je i logicno.

Dakle, zasad se zna da je treci prilaz vrsen uspesno kao i prva dva ali je u trecem bilo bezbedno za sletanje i tad je doslo do faktora koji su doveli do nesrece. Da li je to neki otkaz (elektronike ili neceg drugog), da li je opet doslo do uletanja u slepljeni oblak i nulte vidljivosti ili nesto trece, pokazace istraga.

Ono sto mogu da kazem je da je RTS, 20 minuta po poletanju poslao linkove na Nikolu Teslu i u Institut za majku i dete. Te politicke odluke ostavljam za dalje razmisljanje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 21 Mar 2015, 13:23
od Geza
Nosom u zemlju pri brzini od 220 km/h?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 21 Mar 2015, 13:53
od cozmo
Zasad je takav podatak.

Sent from my LG-D373 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 22 Mar 2015, 17:40
od robbief
Slika

U 17 i neki minut poletelo ovo čudo sa Tesle. Da li neko zna šta je i odakle je?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 22 Mar 2015, 17:53
od Day Walker
Slika