Stranica 35 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 14:59
od Laki021
paja napisao:
Upravo ovo je dokaz onoga što je Mc napisao. Auto industrija se preubrzala. Nije normalno izbacivati nove modele na 3,4,5 godina. To je moglo da funkcioniše neko vreme dok je privreda bila u expanziji. Onog trenutka kad je udarila recesija kupci se povlače i prodaja puca. Ništa nelogično.
Kako kome, prodaja premium automobila prosto cveta, daleko je na vecemnivou nego pre krize. Drustvo se raslojava, a za auto industriju to znaci sve vise premiuma i sve vise socijalnih kola, oni sto prave kola za srednju klasu (opel, pezo...) ce nahebati. Takodje razlika izmedju premiuma i ostalih ce biti sve veca i veca, jer sa povecanom prodajom i prihodima, mogu vise da ulazu i u razvoj i prave vece razlike u odnosu na konkurenciju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 15:19
od methane.master
Dusan napisao:methane.master napisao:Evo i ja pročitah. Malo mi je cela priča čudna, jel se takve stvari obično rade drugačije, a ne peticijama.
Prvo je prica cudna,
methane.master napisao:Svakako ću da skočim da kupim par Golfova, ako prekinu proizvodnju da se nađe.
a onda dolazi sprdnja, na racun fabrike koja p**a po Renaultu i Peugeot-Citroen-u.

Priča jeste čudna, zato što se ovakve situacije, a u pitanju je ozbiljna situacija u autoindustriji, ne rešavaju peticijama, nego na višem nivou, čak političkim dogovorima i obavezno vrlo daleko od očiju javnosti. Otud moja skepsa prema vesti koja je preneta.
U vezi ostalog, u predstavljanju mog auta, mogao si da pročitaš da je izbor bio rezultat tadašnje ponude na tržištu, a ne privrženosti nekoj marki ili zemlji. Uostalom, na skupu na kom smo zajedno bili, pričao sam da sam u periodu te kupovine ozbiljno razmatrao istu marku koju voziš i ti. Nisam nikakav fanboy, ali se ubrajam u one koji smatraju da je VW jako dobar, ali malčice preskup

i na neki način i nefer prema svojim kupcima upravo zbog ovog što pominješ u citatu ispod.
Dusan napisao:Ovo prica za delove je potpuno tacna. Skoda sebi moze da priusti nize cene jer od cene prodatog auto gotovo da nista ne ide u "razvoj tehnologija" jer sve uzimaju iz grupacije. Npr brave na mojoj octavii su sa golfa 4 ja mislim. To mozda izgleda smesno nekome, ali su u pitanju stvarno kvalitetne komponente koje veme jos dosta nece pregaziti, a da ne pricamo o ustedama koje ostvaruju.
Slažem se sa tobom. Nije smešno, rekoh gore na neki način je i nefer prema kupcu, ali daje rezultate.

Rade to i drugi proizvođači, doduše ne toliko uspešno kao VW.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 16:02
od methane.master
Isteklo vreme za Edit pa moram ovako, moderatori nek isprave...
U vezi sa korišćenjem istih komponenata, otvorio sam
temu o MBQ platformi i okačio tekst o tome.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 17:03
od Dusan
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 18:14
od methane.master
Ja ljubitelj VW-a? Pu-pu, daleko bilo.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 19:34
od Dusan
Greenpeace not happy with Golf VII's fuel consumption
Posto nam je tema zakljucana, moram ovde
The seventh generation of the Volkswagen Golf has finally been revealed earlier this week in Berlin’s New National Gallery. While some of you are probably disappointed with the looks of the car, environmental activists from Greenpeace are not happy about the fuel consumption of the new Golf. They even picketed the premiere of the German hatchback, showing their disappointment regarding the efficiency of the vehicle.
Greenpeace’s German transportation expert, Wolfgang Lohbeck, said that Volkswagen had the knowledge to develop a vehicle that in its base variant could have offered a better fuel economy compared to the 4.9 liters / 100 km advertised. He said that Volkswagen must set a 3.0 liters / 100 km for the vehicle as the current figures are “disappointing”. Lohbeck added that even though VW plans on introduction an electric variant of the Golf in 2013, this won’t really matter because it will not “comprise the bulk of the volumes”, adding that the most important is the entry-level gasoline variant.
There were about 50 people at the protest during the launch of the new Golf, while VW Group’s CEO Martin Winterkorn replied to the protesters that the car represents the “right answer for rising fuel prices”, also mentioning the more frugal Golf Blue Motion that promises to return 73 mpg US (88 mpg UK or 3.2 liters / 100 km).
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 19:38
od Day Walker
Rucaju g*vanca ti zelembaci..

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 19:44
od methane.master
GP su postali klasični medijiski reketaši.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Sep 2012, 20:11
od Floyd
Ma ti zeleni su smaraci nevidjeni.
Ovde u CH su dosta jaki a opet mislim da je ovo evropska zemlja sa najvise automobila po glavi stanovnika koji imaju vise od 6 cilindara i vise od 300ks

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Sep 2012, 07:36
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Sep 2012, 07:40
od Markoni
Izem ti edicije kada je moj bivsi auto ovako izgledao 2007... Cak mu nisu stavili ni grill sa sacem...
Tapatalk Post
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Sep 2012, 11:15
od methane.master
Pa vidiš da je edicija za Meksičko tržište.
Žao mi je što odlazi ovaj Leon, jedan od retkih De Silvinih uradaka koji mi se dopadao. Ovog novog još uvek nema, na slikama nije loš, ali ni nešto ekstra.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Sep 2012, 17:23
od Geza
Honda Offers Civic WTCC Edition
http://www.carbuzz.com/news/2012/9/11/H ... n-7710683/
Special-edition Civic touring-car-for-the-road offered exclusively through Honda Switzerland, complete with look-at-me paint scheme. FIA racing license not included.
Honda is big into racing. The Japanese automaker competes in numerous forms of motorsport around the world, from IndyCars to Superbikes, Le Mans prototypes to Baja off-road racing and from Super GT (where it recently debuted the new CR-Z GT) to the World Touring Car Championship.That's where the Japanese team fields a racing version of the new European-spec Civic hatchback, and to celebrate that effort, Honda's Swiss subsidiary has launched the special edition you see here, pictured alongside its inspiration.
The Honda Civic 2.2 i-DTEC WTCC packs a 2.2-liter turbo four with 150 horsepower, a six-speed manual transmission, KW suspension, 17-inch powder-coated OZ Racing Superturismo wheels and, as you can see from these photos, a paint scheme derived from the WTCC car's race livery.The team's star drivers Tiago Monteiro and Gabriele Tarquini - former F1 drivers both - recently sampled the special edition road car at the Slovakia Ring race track during a WTCC test session. Offered exclusively through Honda Switzerland, the special-edition Civic carries a price tag of 31,900 Swiss Francs, equivalent to about $34k in US dollars.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Sep 2012, 17:41
od Ji 4Tze
dizel na WTCC boje
Pa ovo ni deca ne bi kupila
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Sep 2012, 20:15
od trojanac
Pratiću malo taj WTCC, ali nešto ne gajim nadu da će imati dobre rezultate.