Lepo izgleda. Zvacu sutra vlasnika.
Matematiku oko polovnog sam na brzinu napisao, racunajuci na varijantu da kupujem auto sa poznatom istorijom.
Svako ima racunicu za sebe. Punta sam uzeo sa 97000 na satu, presao 55000 bez vecih i skupih kvarova.
Zet i sestra vozili Stila JTD karavana, presli skoro 80000km za nepune tri godine, na keca prebrojim ~ 2000e servisa [set kvacila 500-550e, veliki servis 350e, svi diskovi i kocnice 300e, kompresor klime, pumpa visokog pritiska i jos nesto su bili ~500e, par stotina eura na sitnice]. "Puko im film", kupili novog Cee'd-a SW, i osim skupog malog servisa [200-210e] nikakvih problema nema. Stilom su bili odusevljeni [najvise motorom] ali im je mnogo para "izvukao".
Kolega kupio novog Pezoa 308, godinu dana vukao problem sa diznama i "sistemom za gorivo". Njegov cale onu produzenu verziju Fabije, samo redovan servis.
Bax kupio nov auto pa ima [ne]resivih problema. Next presao poprilicno E klasom, nista spektakularno skupo od kvarova.
Nema apsolutne garancije, nije realno, statisticki nije objektivno, da polovan bolje sluzi od novog.
U ovom trenutku svako od vas moze pobrojati 5-10 kola sa foruma koje kada bi kupio u narednih 50000km ne bi imao nista da radim osim redovnog servisa.
Sto se tice narandzastog Type S-a, prvo da cujem da li se uopste prodaje, koje je god, km, cena, da se vidi kakav je, onda razmisljati o kupovini.
Ovako samo na papiru zvuci dobro i primamljivo.
@ dragan: meni je i 17'' previse na Civicu.
Sigurno delujem tvrdoglavo i mozda i zadrto, ali ne mogu [a i ne zelim] drugacije. Sve bi dao da sutra pazarim jednog, ali necu zuriti.
Koliko listam i citam o Civicu, izvukao sam neke zakljucke koji su mi reper...
- Civic 1.8 Sport 2010. u fenomenalnom stanju [varijanta kao sivi] kosta-vredi 10000-10500e.
Godinu dana mladji/stariji kosta 500e vise/manje.
- Type S je tu negde sa cenom za isto godiste.
- Civic 1.8 prvi model, 2006/07 kosta-vredi 6000-7000e. Takvi su i najvise presli, i nose najveci broj boljki.
- sedan verzija je iste ako ne i vece cene od hecbeka
- 1.8 sport ima apsolutno sve od opreme sto mi treba. 1.4 motor je nedovoljan za Civica.
Ovo nije apsolutno, ali mi je neka osnova da znam kako da posmatram auto - kroz cenu.
Prvi sam govorio da auto za 3-4 godine treba da izgubi 50% vrednosti [procitao davno u nekom auto casopisu], pa se to kod Civica nije pokazalo.
Ono sto je zanimljivo je da je Civic i preko na ceni, tj nema % veci pad vrednosti nego kod nas.