Stranica 35 od 124
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 11:12
				od Ivan
				Odakle ti glupost da je menjac preopterecen sa quattrom? Kada ide skroz drugi menjac za prednji pogon i za quattro, znaci nije isti manuelac u pitanju.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 11:26
				od Raki_Audi
				Znam ivane da je skroz drugi menjac za quattro
Ali taj quattro menjac je skup ko da je od zlata
A cuo sam da je osetljiv ... I da se s....e
E sad ... Zato ste vi tu da mi pomognete ... Sta raditi
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 11:56
				od Geza
				Našao sam samo razlike za slabije motore.
https://translate.googleusercontent.com ... st22592565
Oznaka tvog motora je CAHA.
I've even made the effort and in the 3 ETKA 2.0 TDI with 81 kW, 103 kW and 125KW (CBDC, CBAB, CBBB) to compare.  The following outcomes were achieved: 
 Identical are: 
 Connecting rods, pistons, piston rings, all bearings, oil spray nozzles 
 Cylinder head including valves, etc. (!), Timing belt set complete 
 Oil filter module, fuel filter, auxiliary water pump, radiator + dual fan, air filter, LMM 
 -Cr-pump, injection, injectors (!) Abgasrückfuhrung, vacuum pump 
 Turbo + manifold from 110PS = 140HP;  (Btw all Turbos are available only with a manifold, if I have understood correctly .... so not cheap in case of damage) 
 -From MJ2010 identical intercoolers for all previously 110PS = 140HP with a different part no. 
 Differences: 
 -The 110 PS NEN other short block, crankshaft and oil pump, because it has not installed the balance shaft module (140 and 170 hp here completely identical) 
 -The clutch including flywheel is of course dependent torque designed 
 -170PS has ne other water pump + turbo + exhaust system 
 So looks as if the 81 kW motor from the brand "unbreakable".  Would not surprise me if the Mercedes 190 diesel creates mileages.  (Parts such as CR pump, injectors and turbo outside times left out) So really very solid engine what pistons and co.  terms.  Conversely, I am now but a few thoughts about the shelf life of my baby 
 When 1.6 TDI all parts are identical in 90 HP and 105 HP version, even the turbos.
Ko ima ETKU može da pogleda detaljnije.
 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 11:58
				od sebekkg
				Raki on samo moze bolje da ide uz quattro posle cipa . Lakse ce pokretati sva cetiri tocka nego ranije.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:01
				od Geza
				Nije fora u lakoći. Ako je obrtni moment prejak samleće ceo prenos.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:28
				od Raki_Audi
				E ovako momci u medjuvremenu sam pita 3 majstora koja znaju
Sve oko vw i audija i sva tri su mi ko iz topa rekli
,,Samo cipuj, nece ti nista autu biti,, 

 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:33
				od Velja
				
  
 
Realno, dosta zavisi i od toga koliko i kako ćeš koristiti to povećanje snage i tako to.
 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:36
				od Xepoj87
				U sustini, nemoj potapati gas ispod 2000 obrtaja, i neces toliko siliti menjac.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:37
				od Raki_Audi
				Ma najvise za preticanja i za ubrzanja preko 140kmh
Necu se zamisljati da sam u 402m na trkama sigurno
Za preticanja snage nikad dosta i dobro je imati puno nm
Jer ti to ne daj boze moze spasiti zivot ..
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:41
				od sebekkg
				Geza napisao:Nije fora u lakoći. Ako je obrtni moment prejak samleće ceo prenos.
Pa da, zato i treba da radi negde gde postoji dyno, da se rasporedi obrtni kako treba, jer prejak obrtni u jednom trenutku moze da ga slomi, dok uz lepo rasporedjenu gradaciju ne bi bilo toga.
 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:43
				od Raki_Audi
				A u Srbiji koliko ja znam nemamo Dyno za 4x4 

Ajojj sta sada ? Gde je sada najblize i najbolje i sve to uraditi u jednoj kuci ??
 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:47
				od sebekkg
				ja mislim da revochip u pozegi ima i za 4x4 dyno. pozovi ih raki pa pitaj.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 12:50
				od Raki_Audi
				Radio sam kod njih prethodni auto
Nemaju 4x4 dyno 
Jedino ako u medjuvremenu nisu dobili ??? Mada ne verujem...
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 13:02
				od sebekkg
				a jel si radio na ovoj novoj lokaciji. posto su na fb stranici najavljivali da uvode za 4x4 kada otvore ovaj novi objekat (2013. godine).  

 
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 13 Jul 2014, 13:10
				od Raki_Audi
				Da na novoj lokaciju sam radio i nemaju 
Decembra 2013 sam radio sesticu 2.7 tamo ...