Stranica 35 od 51

Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 13:44
od Day Walker
Da da, sad se gleda iskljucivo Astra H.
Sinoc me uputise u to.
Odnosno to im je na listi pod br.1


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 14:15
od Milos_kg
Kakav presing vrsis na tazbinu :ccc: :mrgreen:
Ako mora H, nek' bude 1.9CDTI :)

Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 14:58
od Day Walker
Nikako, samo 1.6 ili 1.4, nece skupu registraciju jer imaju jos 2 auta :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 15:06
od Nikolaa
nemoguce da je tolika razlika 1.6-2.0?

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 15:54
od Day Walker
Pa na 3 registracije jeste.
A najdalje sto ce taj auto ici u 90% slucajeva je do Bga.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 19 Apr 2015, 17:56
od nikaragva
Oko 29 ja platio prošlu.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 09:49
od Risto
Drugari,

treba mi pomoc, doduse ne za mene licno, nego za mog rodjaka koji se ne razume bas u automobile. Decko, 23 godine, razmislja da kupi neki jeftiniji kabrio, do sada nije imao svoj auto (vozio je motor i tatin auto), san mu je da vozi kabrio i hteo bi da to sebi ispuni "dok jos moze".

Budzet za tu zezanciju je 4000, maksimum 5000 evra, moze i dvosed mada bi on ranije auto sa 4 sedista. Da on trazi obican auto do 4-5k evra, ja bi tu znao šta da mu preporučim i ne bi vas ovde smarao, pošto se traži kabrio, tu ima stvari koje ne znam. Plan mu je da do proleca uzme auto, preko zime bi trebali biti jeftiniji, pa je zato krenuo da se informise. Napominjem da bi imao opciju i da ode po auto u DE i da ga uveze.

Ako ne grešim, kod kabria najveći problem može biti baš krov, u toj cenovnoj klasi se mogu naći i auta sa električnim metalnim krovom kao i auta sa platnenim krovom, koji tip krova je problematičniji? U slučaju kvara, kako, gde i za koliko para se to moze popraviti kod nas?

Ono sto se vrti po oglasima za te pare su sledeći automobili:

-Astra G Cabrio,
-Megane II CC
-307 CC
-MX-5

Auto bi trebao da bude racionalna kupovina, max 2,0 motor, da je odrzavanje koliko - toliko prihvatljivo, da je auto pouzdan i da sistem krova ne pravi probleme. Cilj je da auto ne bude stariji od 12-13 godina. I da, obavezno da bude benzinac.

Dajte svoje predloge, mišljenja, komentare, sugestije o ovakvim automobilima.

Hvala unapred

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 09:51
od TheWickerMan
Mx5 je dobra opcija mada bi ja najpre pogledao 206 CC.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 09:58
od aleksa
Evo iz prve ruke... vozim ga zadnjih 10-tak dana, moze i za 3500 evra. :)

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... eot-307-cc

Inace meni je 307cc lepsi i od Megana i Astre, MX5 je neka druga prica...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 10:10
od Day Walker
Astra g bertone bez trunke razmisljanja.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 10:55
od Kuzmanovic
Megani benzinci su pouzdaniji tj. manje felericni u odnosu na 307 benzince, doduse govorim o hatchbackovima, za kabriolete i te stvari oko krova ne znam.

Sto kaze DW, Astra G Bertone bi trebala da bude jedan od favorita, i meni se taj auto svidja. :D

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 11:00
od ljubitelj
MX 5 je "opasna" kategorija za prvi auto. Ako se navikne na savrsenost zadnjeg pogona i osecaj u voznji posle ce tesko da razmislja o bilo kom autu sa prednjim pogonom.
MX5 je klasa iznad ostalih pomenutih, sto se voznje tice.

Ali prvi auto u Srbiji da bude kabrio ne znam koliko je uopste pametna ideja. On bi trebao da licno odrzava auto, tesko ce naci majstore u Srbiji za takvu egzotiku a da ne kosta po dzepu.

Metalni sklapajuci krovovi kod kabria obicno nisu na struju vec na hidrauliku, to moze da bude skupo pri popravci.

Od ovih pobrojanih ja ne bih imao dilemu, MX5.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 11:28
od elMaestro
MX5 bez razmisljanja. Sve ovo ostalo su hatchevi bez krova, dok je Miata nesto potpuno drugo. On ako uzima kabrio treba i u voznji da ima taj osecaj, a ne da ima osecaj da vozi obicnu Astru G, 206, i sl.
Mene je voznja bez krova odusevila prvi put (u 206cc), ali posle shvatis da je to samo 206ica (iako je meni cc sjajan auto). Jednostavno ako ima mogucnosti, neka ide na nesto zabavnije, a to je Miata.

TT

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 13:26
od Risto
Dečko kupuje auto u nekoj zdravoj priči, počeo je da radi i fino zarađuje, auto bi mu trebao biti cca 50% godišnje plate. Imaće on dovoljno za redovno održavanje tipa: mali/veliki servis, gume, registracija, gorivo itd., ali ono što pravi problem u matematici jeste eventualna cena popravke krova.

Da li iko zna koji su tipični problemi sa krovom na MX-5, ako ih ima, i koliko košta popravka krova? Za CC automobile znam da je skup mehanizam i da to zna da bude značajan problem, koliko košta popravka tih komplikovanih sklopova?

Ima li uopšte ovde majstora za MX-5 i koliko je održavanje skupo? Znam da je auto generalno jako pouzdan ali ipak pričamo o autu koje ima 12-13 godina.

@Aleksa

kako ti se auto čini generalno, ne vezano za tvoj konkretan primerak, kakvi su utisci u vožnji? Da li je tajna zašto prodaješ auto? Pokazaću mu ovaj oglas ali iskreno nisam siguran da je trenutno skupio sve pare, rekao je da mora prodati motor pa da će onda imati sve na gomili.

@TheWickerMan

što preporučuješ baš 206CC? Ni ja a ni rođak nismo oduševljeni sa tim autom. On bi izbegao tako mali CC auto jer mu se ne sviđa zadnji kraj kod takvih auta, rekao mi je da mu se i Tigra ne sviđa...

@DW

Da li znaš nešto više o Cabrio verziji, ja znam da je Astra G generalno sjajan polovnjak i obično je prvo preporučim kada pričamo o autima te klase i te generacije. Kakva je pouzdanost elektro krova, ima li problema platnom, poroznošću dihtunga između stakala i krova?

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Sep 2015, 13:29
od Nikolaa
hmm koliko se ja secam Mazda MX-5 ima rucno otvaranje krova, tako da nema sta da se pokvari :D