the Fiat brand is renaming the current generation of Panda to Pandina, which will continue its career until 2027.
Re: Vesti iz auto-industrije
Poslato: 01 Mar 2024, 07:38
od trojanac
Za devojčice sa probnom dozvolom.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: Vesti iz auto-industrije
Poslato: 18 Mar 2024, 22:30
od Geza
2026 Acura TLX
Re: Vesti iz auto-industrije
Poslato: 02 Apr 2024, 21:09
od Geza
Proizvedeni prvi primerci električnog automobila u Kragujevcu, namenjeni testiranju
Izvor: TANJUG
KRAGUJEVAC - U fabrici FIAT-Krajsler automobili Srbija u Kragujevcu proizvedeni su primerci prvog električnog automobila u Srbiji, namenjenih za takozvane "Crash" testove i ostala ispitivanja, koja se trenutno obavljaju u krugu fabrike, saznaje Tanjug.
Predsednik Samostalnog sindikata FCA Srbija Saša Đorđević rekao je za Tanjug da će se u bliskoj budućnosti na ulicama Kragujevca naći prvi električni automobili proizvedeni u Srbiji.
"Normalno je da u nekom periodu, kad je taj automobil u razvojnoj fazi, bude zaštićen. Sve je to normalno, to rade i drugi svetski proizvođači, ali zaista iza toga očekujem da ga u punom sjaju vidimo vrlo brzo na jednom predstavljanju, a posle toga i na ulicama, kako naših gradova u Srbiji, tako i svuda u svetu", naveo je Đorđević.
Re: Vesti iz auto-industrije
Poslato: 03 Apr 2024, 20:49
od trojanac
Koji crni Fiat - Krajsler?
Re: Vesti iz auto-industrije
Poslato: 07 Apr 2024, 22:36
od Geza
Muzej automobila dobija privremeni smeštaj
Članovi Vlade saglasili su se da Muzej nauke i tehnike, čiji je osnivač Republika Srbija, zaključi sporazum sa Muzejom automobila - zbirka Bratislava Petkovića.
Time će se obezbediti privremeni smeštaj i potrebni uslovi za čuvanje zbirke tog muzeja automobila, saopštila je Vlada.
Reč je o najmlađem u nizu tehničkih muzeja u Srbiji.
U njegovoj zbirci se nalaze stari i retki automobili koji imaju poseban značaj za upoznavanje razvoja i tehničkog napretka automobilizma u Srbiji i u svetu, kao i za istoriju automobilizma u 20. veku, navodi se u saopštenju.
Zbirka sadrži stare i retke automobile koji su istorijsko svedočanstvo i nemaju poseban značaj za upoznavanje primene naučnih dostignuća.
U zbirci je oko 100 vozila, od kojih je najstariji Maro Gardon iz 1897. godine, a predmet zaštite su i naprave, uređaji, naučna i stručna literatura, vozačke dozvole, prvi saobraćajni propisi i zakoni, registarske tablice, alati, filmski i fotografski zapisi, umetnička dela i dela primenjene umetnosti koja doprinose izučavanju istorije automobilizma.