Stranica 356 od 522
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 17:58
od nenad.fil
Velegrad nego šta, ovo je trg kod pijace u Braće Jerković.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 19:22
od snork
Kakvi ludaci...

Pri tome vozovi za Bar nisu premešteni na Prokop, jer je tamo nemoguć utovar automobila na odgovarajuće vagone, već u Topčider. To je mala stanica na slabo pristupačnoj lokaciji, a ima više istorijsku nego stvarnu upotrebnu funkciju.
Ok, oni koji ne dolaze na autovar auta, mogu ući na sledećoj stanici, Rakovica, koja je velika moderna stanica, a osim tramvaja br. 3 koji je jedini prevoz do Topčidera, ima još desetak autobuskih linija.
Dakle Beograd-Bar je relativno ok rešen, ali problem su sve ostale železničke linije koje polaze sa Prokopa (npr. za Niš), prolaze kroz Rakovicu bez stajanja, a staju tek u Resniku. Ko je to smislio, svaka mu čast.

Velikom delu Beograda je Rakovica pristupačnija od Prokopa, a svakako je bolje povezana gradskim prevozom. Ja sam tako putovao i ranije, pre cele ove priče oko BNV. Logičnije je i brže da ideš GSP-om u smeru odredišta, pa tamo sedneš na voz, nego da ideš u centar, pa se posle vraćaš. Resnik je već selo, a i predaleko je.
Isto važi i za vozove u pravcu Šida/Subotice. Ko živi na NBgd, logično je da koristi stanice Novi Beograd ili Tošin Bunar, a ne da ide preko Save da bi se posle vraćao. A da, i tu su napravili cirkus - kao što većina vozova sa Prokopa sada ne staje u Rakovici, tako ne staju ni u Tošinom bunaru.
O teretnom saobraćaju bolje da ne pišem. Zabranili su da kroz podzemni deo od Pančevačkog mosta do Prokopa prolaze vozovi sa opasnim materijama, a nadzemnu prugu uklanjaju. Tako da vozovi sa naftom (i još mnogo čime) ne mogu da saobraćaju od Pančeva do Beograda preko Pančevačkog mosta, već moraju preko Bačke i Srema. Kako to utiče na dužinu putovanja, cenu mnogih proizvoda, a u krajnjoj liniji i na konkurentnost privrede, možete zamisliti.
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 19:51
od Geza
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 20:15
od snork
Samo što u normalnom svetu prvo naprave zamenu, pa onda uklanjaju postojeće.
Ni u poslednjoj deceniji pred raspad SFRJ nije bilo sjajno, ali se radilo više i bolje nego danas. Što je najvažnije, sopstvenim snagama, bez uplitanja stranaca koji daju kredit uz uslov da izgradnju vrše njihove firme.
Ni taj Prokop ne bi bio moguć da krajem 1980-ih i u prvih par godina 1990-ih nisu iskopana tri velika železnička tunela ispod grada - najkraći za Beovoz do Pančevačkog mosta i dva duža ispod Senjaka i Dedinja za vezu sa prugama za Bar, Niš i Požarevac/Bor. Takav poduhvat bi danas bio skoro nezamisliv.
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 20:20
od mića
Da li je ovde bilo sta normalno? cak i ono sta se uradi normalno neko se debelo ugradi i ofajdi tako da ni to nije normalno.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2018, 23:27
od Rolla
Jedna jako cudna, a ustvari potpuno normalna, stvar za nase uslove se desila. Juce dok je bila ona provala oblaka i gde god se okrenes voda niz slanacki put je bukvalno reka tekla. Sinoc naravno gomila sljunka na uglu visnjicke i s.puta i na samom putu ka lescu otvorilo se par rupa. Danas u povratku sa posla zaticem sve ocisceno, nigde sljunka i rupe okrpljene. Ali perfektno asfaltirano, nema prelaza izmedju starog i novog asfalta.
Jel nam se ovo spremaju novi izbori ili sta?
Sent from my E5603 using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 07:48
od maniaxxx
Inace tesko je bar travu pokositi.
Znaci ako sam dobro razumeo zeleznicka u gradu nije vise u funkciji?
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 08:08
od ljubitelj
snork napisao: 16 Jun 2018, 19:22
Tako da vozovi sa naftom (i još mnogo čime) ne mogu da saobraćaju od Pančeva do Beograda preko Pančevačkog mosta, već moraju preko Bačke i Srema.
Zasto bi se prevozila vozom nafta od Panceva do Beograda, ne kapiram odakle takva potreba?
Koliko znam nafta se dovozi kroz cevi (naftovod) i vodenim transportom Dunavom do rafinerije Novi Sad i rafinerije Pancevo.
Kud bi dalje isla nafta i sta bi se radilo sa njom?
Iz rafinereija derivati se transportuju do kupca drumskim transportom, namenskim cisternama.
Da li je vec demontirana pruga izmedju sada vec bivse glavne i Dunav stanice, nisam ispratio.
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:11
od Grujic
Što se đubreta tiće sam baš i ja skoro primetio jednu lošu pojavu..
25ti maj uz reku pun đubreta
Ali nije razbacano svuda pa da kažeš ljudi stoka itd, nego sve oko kanta koje su pune, prelivaju
Ne znam šta se izdešavalo...
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:20
od sasha015
Kad su postavljene one visece saksije sa cvecem-zbunjem na ulasku u Beograd is pravca Rume.Od zmaja pa do.....Nisam pratio.Vidim da imaju i navodnjavanje.
Zimi light show do aprila,kic novogodisnji ukrasi,a onda cvece na bandare kao neke tetkice.
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:26
od McGruja
Ne znam, meni je železnička stanica bila asocijacija na ruglo, lopovluk, prljavštinu
Kao i BUS stanica pored
Ok mi je da se uloži u nju, a verujem da će ova bagra bez morala, mozga i istorije da je uništi zbog BgH2O
A železnicu su toliko decenijama sjebavali i svi su krali, tako da i sa te strane mi je ok da neko nešto uradi
Nisam koristio voz u poslednjih 25-30 godina, šta reci o glavnoj stanici
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:42
od Geza
AUTOMOBILI U TOPČIDER
IZMEŠTANjE voza za Bar u Topčider je prinudno rešenje. Auto-vozovi, koji su deo svake kompozicije koja putuje ka Jadranskom moru, ne mogu da se utovare na Prokopu. Na njoj automobilima nije moguće obezbediti adekvatan prilaz.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ko-Prokopa
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... mo-trojkom
Заборављени колосеци главни за возове ка Бару
Годинама запуштена железничка испостава данас се убрзано сређивала, али још не оставља утисак да ће бити главна за ауто-возове
http://www.politika.rs/scc/clanak/40563 ... ve-ka-Baru

Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:47
od lami
ljubitelj napisao:
Zasto bi se prevozila vozom nafta od Panceva do Beograda, ne kapiram odakle takva potreba?
Koliko znam nafta se dovozi kroz cevi (naftovod) i vodenim transportom Dunavom do rafinerije Novi Sad i rafinerije Pancevo.
Kud bi dalje isla nafta i sta bi se radilo sa njom?
Iz rafinereija derivati se transportuju do kupca drumskim transportom, namenskim cisternama.
Da li je vec demontirana pruga izmedju sada vec bivse glavne i Dunav stanice, nisam ispratio.
Sve opasne materije(koje god one bile) koje idu cisternama iz Beograda ka Pancevu, ubuduce moraju valjda da idu Novom Sadu, pa odatle za Pancevo. To ce biti tako dok se ne napravi zeleznicka obilaznica
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:49
od Ogi
Zar nije lakse da ih samo zakopaju u okolini Obrenovca ili tako negde, kao do sada ?
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 09:55
od McGruja
Pa tako će i raditi