Stranica 357 od 522
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 10:02
od Velja
Do pre par godina, ovde po kraju su se stalno vrzmali čistači sa onim zelenim plastičnim kolicima-kantama. Jesu bili iritantni i površni u radu, ali bi bar krupne stvari pomeli i pokupili.
Sad ni njih nema. Šta padne na ulicu, tu je dok ga kiša ne spere...
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 10:07
od mića
Toliko kurcenje sa prokopom a osnovnu stvar nisu napravili, rampu za utovar automobila, to je pod obavezno a ne kosta puno. Topcider je lepa starinska stanica i dobra je za snimanje filmova, fotografisanje i otpremu lokalnih vozova. Sta ce biti i kako ce to izgledati kada se tu u jednom trenutku zatekne 1000 ljudi ( oni koji putuju i oni koji ispracaju) pa kapacitet parkinga jer jelte postoji samo jedan prevoz do tamo, tramvaj br.3 pa gomila taxista...o wc-u da ne pomislim na sta ce liciti. Mislim da je rec haos u najavi blaga rec.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 20:42
od snork
ljubitelj napisao: 17 Jun 2018, 08:08
Zasto bi se prevozila vozom nafta od Panceva do Beograda, ne kapiram odakle takva potreba?
Koliko znam nafta se dovozi kroz cevi (naftovod) i vodenim transportom Dunavom do rafinerije Novi Sad i rafinerije Pancevo.
Kud bi dalje isla nafta i sta bi se radilo sa njom?
Iz rafinereija derivati se transportuju do kupca drumskim transportom, namenskim cisternama.
Ljubitelju, ti baš sve bukvalno tumačiš. Lupio sam "nafta" kao primer "opasnih materija". Evo, može biti npr. sumporna kiselina iz te iste rafinerije ili nešto drugo, iz ili za neku drugu fabriku, u bilo kom od dva smera preko Pančevačkog mosta. Poenta je da je prekinuta železnička veza preko Pančevačkog mosta za takve materije, i da privreda zbog toga trpi. Cena transporta je povećana, što direktno utiče na cenu proizvoda.
ljubitelj napisao: 17 Jun 2018, 08:08
Da li je vec demontirana pruga izmedju sada vec bivse glavne i Dunav stanice, nisam ispratio.
Ne znam, nisam skoro prolazio tuda. Inače, tu prugu je i trebalo pre ili kasnije izmestiti, jer je onemogućavala pristup dunavskom priobalju. To je sve planirano još pre više decenija - ali opet, ne pre nego što se napravili alternativni put.
Takođe je ograničenjem transporta samo na podzemni tunel potpuno sprečen prevoz nekih gabaritnih tereta i smanjene su odbrambene sposobnosti zemlje. Ali to je naravno poslednja stvar o kojoj se od 2000-te godine misli.
mića napisao: 17 Jun 2018, 10:07
Toliko kurcenje sa prokopom a osnovnu stvar nisu napravili, rampu za utovar automobila, to je pod obavezno a ne kosta puno.
Manje-više rampa za utovar automobila, nego ni staničnu zgradu nisu napravili.

Samo perone. Tako da stanica nije ni do pola završena.
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 22:12
od Darko
Sta se desava sa zemunom. Ne pamtim da sam ikad bio u prljavijem, zapustenijem gradu. Smeca na ulicama za izvoz. Zgrade se raspadaju. Jako skrnavo mesto.

Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 22:21
od grujicd
Verovatno ima i do nevremena u petak. Pa nismo Japan da se takve stvari srede do ujutro

Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 22:25
od Darko
Ja sam ovo primetio poslednjih nekoliko puta kad sam isao u zemun.
I onaj kej mi je nikakav. Smeca isto bilo u pm. One baste kafica su nabacane bez ikakvog reda..
Ada ciganlija je kao druga drzava. Kao da si na lago di como.
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 22:25
od Kuzmanovic
Nazalost nije samo Zemun u pitanju, ceo grad je prljav.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 17 Jun 2018, 22:34
od Darko
Par fotki lepseg bg-a..

Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 00:05
od Geza
Раштркане станице и слаба веза са јавним превозом
http://www.politika.rs/scc/clanak/40576 ... m-prevozom
Гашењем Главне железничке станице возови измештени на недовршени Прокоп и од центра одсечени „Топчидер” – Ове две станице као и земунску не подржава довољан број градских линија
Донедавно је путницима који користе возове било прилично једноставно. У престоници је за већину њих основни оријентир била Главна железничка станица са које су кретали, ту се сливао највећи број возова који улазе у Београдски железнички чвор. Али, није више тако. Осим са Главне, путници већ дуже полазе и са станице „Београд центар”, а од прошлог викенда и са годинама заборављене станице „Топчидер”. Када се томе дода да су одраније за поједине возове полазне тачке и „Београд Дунав” и Земун, јасно је да је путницима који свакодневно користе наше „гвоздене путеве” живот закомпликован. Што због раштрканости полазних станица, што због њихове не тако добре везе са јавним превозом.
Главна железничка станица у последњих годину дана само је именом главна, јер када се уђе на њене пероне убрзо се види да се ова станица полако, али сигурно гаси. Ни трага да је реч о станици на којој су се не тако давно тискали путници. Са Главне тренутно полази тек десетак возова – већином међународни.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 08:27
od Ogi
Mladen7 napisao: 08 Jun 2018, 21:43
@Ogi
Potpuno si u pravu. Ugrinovačka jeste jedna od dve najfrekfentnijr ulice u Zemunu.
Samo je deo od nizbrdice prema parku pa do stadiona presvučen novim slojem asfalta, i to je
Ima jos delova grada koji su iz nekog razloga prepusteni propadanju. Tipa krpe rupe u Kaludjerici ali ovo ne diraju - centar. Svetogorska, Makedonska, Decanska, Kolarceva, Terazije I Kralja Milana... raspad.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 11:06
od Darko
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 21:19
od snork
Topčider je u principu dvorska stanica napravljena za kralja Milana. Skoro da nisam video da neko tu ulazi ili izlazi, osim radnika Železnice. Sledeća stanica, Rakovica, se mnogo više koristila. Malo je zapuštena, ali mnogo veća, i povezana je sledećim linijama GSP-a: 3, 37, 42, 47, 50, 54, 59, 94, 502, 504, 505, E5. To je susedna stanica i za Prokop i za Topčider, ali su pre nekog vremena brzi i regionalni vozovi prestali da staju u njoj.
Jedna od slika sa Wikipedije - ima 6 veoma dugačkih perona:
Pred ulazom u stanicu su parkirane i dve Titove plave dizelke, sa V12 Maybach motorima. Stoje na otvorenom i propadaju...
----
Što se tiče Prokopa, "liniju" 34 čine dva Mercedes Sprintera (vikendom jedan) koji radnim danom saobraćaju sa intervalom većim od sat vremena (vikendom dva sata) između Senjaka i VMA (trasa korisna malom broju ljudi). Liniju 36 čine dva raspala solo autobusa, koji saobraćaju do Glavne stanice sa intervalom od 20-25 minuta radnim danom (vikendom 40 minuta).
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 23:31
od Pulp Fiction
Ček, jel sada ova glavna stanica treba da postane muzej? Ako to lepo bude sređeno nemam ništa protiv. Inače, dok sam studirao koristio sam voz uvek, kuća - BG, ali i BG voz. A ta glavna stanica i njena okolina posebno noći nisu bili baš prijatno mesto

Isto tako Vukov spomenik kad izađeš iz BG voza, smrde fekalije, dosta mračnih hodnika izlaza, stepenica. Nadam se da su to sredili. Ufff, tamo se igrale igrice nekad bilo puno igraonica

Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 23:47
od starac vujadin
Potpuno ludilo je izmeštanje, tj. gašenje stare železničke stanice u centru, pogotovu dok alternativa nije napravljena, niti je na pomolu da će uskoro biti napravljena. To je veća šteta nego samo dizanje "beograda na vodi". Svaka krštena veća metropola ima novu modenu stanicu, ali i staru u centru koja funkcioniše za turistički saobraćaj. Plašio sma se toga i odavno o tome pisao, ali su me prevazišli u mojim strahovima...nisma mislio da će tkao grozničavo brzo to da urade...nadao sam se da neće stići dok su na vlasti da naprave tako ogromnu štetu
S druge strane, izmeštanje autobuske stanice je ok potez i potpuno ga podržavam.
Re: Beograd
Poslato: 20 Jun 2018, 23:55
od grujicd
Kad podjarmiš medije možeš da radiš šta hoćeš.