Stranica 358 od 522
Re: Beograd
Poslato: 21 Jun 2018, 00:37
od snork
Pulp Fiction napisao: 20 Jun 2018, 23:31
Ček, jel sada ova glavna stanica treba da postane muzej? Ako to lepo bude sređeno nemam ništa protiv. Inače, dok sam studirao koristio sam voz uvek, kuća - BG, ali i BG voz. A ta glavna stanica i njena okolina posebno noći nisu bili baš prijatno mesto

Isto tako Vukov spomenik kad izađeš iz BG voza, smrde fekalije, dosta mračnih hodnika izlaza, stepenica. Nadam se da su to sredili. Ufff, tamo se igrale igrice nekad bilo puno igraonica
Mislim da bi vlast najradije srušila zgradu Glavne železničke stanice, da im ne smeta u realizaciji BgH2O projekta.

Ali pošto je reč o arhitektonski znamenitom objektu iz 1884. godine, onda to ne mogu da urade, pa pričaju da će je pretvoriti u muzej ili galeriju.
Velike železničke i autobuske stanice su svuda u svetu stecište lopova, prostitutki i raznih sumnjivih tipova.

Doduše, nisu ovako prljave kao kod nas. A Vukov spomenik je jedno vreme bio u dobrom stanju, a sada je opet zapušten, počinje da biva i fizički ruiniran (razbijene kamene ploče), a neki hodnici su opet prljavi i smrdljivi.
starac vujadin napisao: 20 Jun 2018, 23:47
Potpuno ludilo je izmeštanje, tj. gašenje stare železničke stanice u centru, pogotovu dok alternativa nije napravljena, niti je na pomolu da će uskoro biti napravljena. To je veća šteta nego samo dizanje "beograda na vodi". Svaka krštena veća metropola ima novu modenu stanicu, ali i staru u centru koja funkcioniše za turistički saobraćaj. Plašio sma se toga i odavno o tome pisao, ali su me prevazišli u mojim strahovima...nisma mislio da će tkao grozničavo brzo to da urade...nadao sam se da neće stići dok su na vlasti da naprave tako ogromnu štetu
S druge strane, izmeštanje autobuske stanice je ok potez i potpuno ga podržavam.
Upravo tako. Prvo je trebalo napraviti metro koji povezuje Dunav, Prokop, Novi Beograd, po meni još obavezno Rakovicu i Tošin bunar, pa onda izmeštati početnu stanicu. I naravno napraviti obilaznicu za teretne vozove. Plan za izmeštanje pruge pored Dunava je stariji od 100 godina, jasno je da i pruga pored Save-Sajma nije mogla da ostane u sadašnjem obliku, ali mogla je biti npr. ukopana u tunel ili otvoreni rov. Ovo je u Zapadnoj Evropi veoma često rešenje u centrima gradova.
Slažem se za autobusku stanicu, ona nikada nije ni izgledala završeno i uglavnom se svodila na otvoreni parking. Zapravo, tu su bile dve stanice, Glavna-međugradska i Lastina-prigradska. Sada međugradski i prigradski autobusi staju po auto-putu i zagušuju stajališta GSP-a. Stanice su ukinute pre nego što su napravljene alternative. Takođe, kao nova lokacija za "Glavnu" stanicu se pominje "Buvljak", tj. neposredna blizina žel. stanice Novi Beograd. To je sada veoma zagušen deo grada, praktično centar i mislim da je velika greška praviti na tom mestu autobusku stanicu. Praktično će se ono što je bilo s jedne strane Save samo preseliti na drugu. Umesto toga, moraju postojati bar tri ili 4 "glavne" autobuske stanice u udaljenijim delovima grada i metro između njih.
Re: Beograd
Poslato: 21 Jun 2018, 16:54
od Ogi
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 10:16
od samo polako
Znam da ću izazvati bes i reakciju svojim pisanjem ali ja stvarno ne razumem frku oko vozova i stanica kada nam je železnički saobraćaj na nuli. Ko još koristi voz u Srbiji. Autovoz? Ma dajte ljudi da li smo ozbiljni?!
Ne kažem da su ovi što su to izveli u pravu ali sem srednjoškolaca koji idu na more ne znam koje su to ciljne grupe koje se prevoze vozom.
Vidi se koliko smo vremena izgubili i koliko ništa nismo radili na infrastrukturi.
Zato danas imamo ova i slična lutanja.
Kada bi se u Srbiji uradila železnica, što je normalno u svetu, digla bi se buna autoprevoznika, blokirale ulice i putevi jer je to dominantan vid prevoza.
ps
Po meni prvo što bi trebalo da se uradi nadzemni metro Vukov spomenik - Batajnica - Aerodrom Surčin.
Ko je gledao kako Rusi to brzo rade zna o čemu pričam.
Može i varijanta Aerodrom - Nbgd - Prokop - Vukov spomenik.
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 10:58
od Grujic
Jeste u cabru, ali nije ti razlog da uradis potez koji sistemski unazadjuje jos vise, poenta je da se unapredi a ne unazadi
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 12:25
od Heinz
A što se stotine miliona € ulažu u pruge to ništa? OK, uglavnom će roba da putuje, i to kineska, ali 120 km/h će biti značajno poboljšanje za varijante do Budimpešte i sl.
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 12:54
od samo polako
I treba da se ulaže jer je to najjeftiniji vid prevoza.
Kada se završe te pruge napraviti, obnoviti stanice i same vozove i onda će i građanstvu biti bolje.
Ovako tražiti da stanica bude u centru a da se 100 kilometara pređe za 5 sati meni deluje smešno.
Do Bara se putuje i putuje i ništa se godinama nije menjalo.
Ne podržavam ovo što su uradili ali se rukovodim onim da se nekada moraš vratiti dva koraka nazad da bi krenuo napred.
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 13:21
od Grujic
Zezas nas sada, jel tako?
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 13:31
od samo polako
E svašta!!!
Neću više pisati na ovu temu.
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 13:45
od Grujic
Ja sam ozbiljno pitao, posto cela postavka zajedno sa koracima unazad zvuci jako neozbiljno.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 14:16
od Geza
2 koraka unazad i jedan unapred su i dalje 1 korak u zaostatku. I tako svaki put...
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 14:22
od nidza
Neće nam ni trebati stanice između, samo Beograd i granica, s obzirom kako se ubrzava tempo doseljavanja i stambene izgradnje. Nije lak zadatak celu Srbiju preseliti u Beograd, treba aplaudirati vlastima.
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 14:33
od Pulp Fiction
Jedno pitanje kako vi gledate što se oko BG-a tačnije Ledine, Bežanija ne znam šta je to, grade zgrade (4,5 spratova) u ulicama i naselju generalno gde su sve kuće uglavnom skoro sagrađene izbegličke, mada sada ima i unutrašnjih migracija, ali tu nema kanalizacije? Video sam ogromne septičke se prave? Pa koliko može septička da potraje sa punom zgradom ljudi, i ko će da je crpi kada dođe vreme? Takođe, problem je i sa parkiranjem, ako je u uličici bila kuća ili dve sa dvorištem, sa recimo 10-ak stanovnika i 2,3 auta, sada umesto nje zgrada sa 4 sprata sa možda 10-ak auta lupam, gde će stajati...
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 18:03
od nidza
Odlična pitanja, ali stavi se u poziciju ljudi koji pojačano dolaze u Bgd? Vrlo moguće je da je kakva god zgrada i kvalitet gradnje i života daleko ispred bilo čega što je u svom životu video.
Velika je šteta što je grad dozvolio toliko rasulo u prigradskim naseljima. Neke od tih lokacija su fenomenalne, ali džaba kad je infrastruktura kao iz feudalizma.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 18:28
od mića
Pulp Fiction napisao:Jedno pitanje kako vi gledate što se oko BG-a tačnije Ledine, Bežanija ne znam šta je to, grade zgrade (4,5 spratova) u ulicama i naselju generalno gde su sve kuće uglavnom skoro sagrađene izbegličke, mada sada ima i unutrašnjih migracija, ali tu nema kanalizacije? Video sam ogromne septičke se prave? Pa koliko može septička da potraje sa punom zgradom ljudi, i ko će da je crpi kada dođe vreme? Takođe, problem je i sa parkiranjem, ako je u uličici bila kuća ili dve sa dvorištem, sa recimo 10-ak stanovnika i 2,3 auta, sada umesto nje zgrada sa 4 sprata sa možda 10-ak auta lupam, gde će stajati...
Kako da gledas na to :-(
te ledine bi bile lep kraj za porodicne kuce p+1 a tamo reda nema, pored prizemne kuce nikne zgrada 4-5 spratova. Skoro sam gledao neku kucu na altini i niko nije rekao da je na placu pored zgrada 5 spratova. Ovaj covek ocajan, ne da ne moze da dobije cenu za kucu nego ne moze uopste da je proda. Urbanisticki haos koji ce ostati kao uspomena na ovo vreme.
evo fotki



Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Beograd
Poslato: 22 Jun 2018, 19:54
od Nikolaa
a nije im smetalo kad su uzimali te placeve za dzabe...
sve je to divlja gradnja, nista nije legalizovano, zato i nema kanalizacije, zato je infrastruktura katastrofa, i zato se gradi ko sta hoce.