Re: Ne brže od života!
Poslato: 17 Avg 2014, 12:05
Vrati se neku stranu i videćeš da je Džoni_m objasnio kako se menjaju ti brojevi i da ima mogućnosti da se nešto izvuče iz njih.
To je tzv "broj sarze" ili ti "batch number" ili "broj serije". Dakle najcesce ide dan, mesec, godina + smena. Po tome su dobili da je auto proizvoden izmedju pocetka Decembra 2012 i kraj januara 2013. Onda se to ukrsta sa poznatim: bi-color crvena boja i crn krov, to jos vise suzava krug, pa onda volan na levoj strani, za EU trziste, pa ako se sa snimka jos nesto vidi (tipa da li je imao one pruge preko haube) to sve suzava broj. Kada dodjete na dvocifreni broj automobila onda pocinje rudarski posao, proveriti ih sve.Uroš S. napisao: Pored kat. br. ima često i onaj kružić sa brojevima koji označava kada je proizveden deo, u sredini kruga je godina, a okolo su brojevi 1-12 koji označavaju mesec jelte. Al opet im to nije dovoljno za broj šasije, možda za neki skup brojeva šasije, ali sumnjam da bi dobili tačan broj.
Ok, to je pravi odgovorDzoni_m napisao:To je tzv "broj sarze" ili ti "batch number" ili "broj serije". Dakle najcesce ide dan, mesec, godina + smena. Po tome su dobili da je auto proizvoden izmedju pocetka Decembra 2012 i kraj januara 2013. Onda se to ukrsta sa poznatim: bi-color crvena boja i crn krov, to jos vise suzava krug, pa onda volan na levoj strani, za EU trziste, pa ako se sa snimka jos nesto vidi (tipa da li je imao one pruge preko haube) to sve suzava broj. Kada dodjete na dvocifreni broj automobila onda pocinje rudarski posao, proveriti ih sve.Uroš S. napisao: Pored kat. br. ima često i onaj kružić sa brojevima koji označava kada je proizveden deo, u sredini kruga je godina, a okolo su brojevi 1-12 koji označavaju mesec jelte. Al opet im to nije dovoljno za broj šasije, možda za neki skup brojeva šasije, ali sumnjam da bi dobili tačan broj.