Stranica 37 od 41
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:39
od dragvorl
ljubitelj napisao:
Cim pustis gas aktivira se CBV (kompresor bajpas) ventil koji prespoji kompresorsko kolo cime debelo crevo za uljne pare koje povezuje usis kompresora i karter dolazi na atmosferski pritisak koji vlada u kucistu filtera vazduha.
Time je prostor kartera na atmo pritisku.
Cim dodje do atmosferskog pritiska na crevu za usis izmedju turba i leptira (kada je otvoren rasteretni CBP ili blowoff ventil) ventil za usis gasova iz kartera iza turba ce biti zatvoren i nece vise imati vezu sa karterom.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:41
od kapor
To da. Samo treba da se prevazidje misljenje da je turbo sinonim za divljanje.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:43
od kvcali
sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:45
od MAD MAX
Off topic
DW
Oćeš sliku zarđale astre clasic stare 2-3 godine?? Ili Insihnije zarđale gde god kamičak udario? Prva slika može odma, a druga za dan - dva. Pusti Reno, e ne palim se ja na to!
kapor
Problem je što atmo motor ne ume da potera 80% vozača, a turbo može svako.
kvcali
Problem i jeste u malim turbo motorima koji su lako na limitu.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:46
od Floyd
kvcali napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocarao

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:46
od kapor
Na to sam i mislio. Da mali turbaci nisu za te stvari ni namenjeni.
mad max
Al isto tako 80% vozaca i ne voli da potera auto.Drugi je problem sto je kod nas tako sanje da mi hocemo sto jeftiniji auto a da ide kao ferari e to ne moze.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 21:55
od MAD MAX
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:05
od kapor
Sta ces kad ne moze dapotegne sa 1000 obrtaja.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:13
od kvcali
Floyd napisao:kvcali napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocarao

dobro to je vec relativno ozbiljniji motorcic za ove gore pobrojane i narocito sto se nalazi u manjem automobilu, al zamisli fokusa 1.0 turbo, pa nasta to lici, mislim da ima i 3 cilindra pride, fiat 2 ma ajte molim vas

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:19
od Uroš S.
Taj Fordov 1.0 je na nivou npr. Opelovog 1.8 atmo od čini mi se 125-130ks, s tim da ga verovatno šije u elastičnosti. Fiatov 0.875 Twinair takođe verovatno dosta lepši za vožnju od 1.2-1.4 atmosferca. Nije za trke, ali nisu ni ovi takmaci bez turbine.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:22
od Day Walker
Taj Opelov motor koji spominjes je star 2 decenije...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:24
od Uroš S.
Nema veze, baš zato. Ima istu snagu kao 1.0 Ecoboost a za poslednjih 15ak koliko sam upoznat atmo motori nisu imali neki drastičan tehnološki proboj. Dao sam Opela kao primer.
Vozićete uskoro svi kosačice, 1.6+ biće privilegija trulih bogataša

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:28
od Day Walker
U moju garazu trocilindras nece nikad uci

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:28
od kvcali
Ma to ce da traje 100k ili dok ne prodje garancija i u dunav, zato kazem (ako ga dohvati neki sa teskom nogom)
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:32
od 16_Valve_
MAD MAX napisao:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Upravo tako, 16v motor treba znati voziti da se izvuce maksimalna snaga. Nagariti auto ne znaci stisnuti ga samo kod preticanja, nego ga bukvalno loziti. Znam poprilican broj ljudi koji ovako voze i nemaju problem s tim sto voze atmosferce. Plus, svi oni su "budale" koje 90% vremena voze pun gas i za njih i nije turbo motor.