Stranica 37 od 72
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 13 Jul 2020, 23:09
od ljubitelj
cozmo napisao: 13 Jul 2020, 22:51
ljubitelj napisao: 13 Jul 2020, 19:40
Što se tiče tvojih problema u radu sistema, ja toga nisam imao do sada. Nikada ni u jednim uslovima nikakva greška niti poruka vezana za FAP za ove 2 1/2 godine.
Ja nemam nijedan jedini problem sa FAP filterom za 45.000km.
rekoh ti i da kad izadju iz salona rade na 250 do 350km ovi novi ako ih vozis po gradu
Dobro, onda nije ni bilo tih poruka upozorenja oko FAP sistema na ekranu a koje si precizno opisao..
Pa i sam sam napisao, u gradu je po dokumentaciji koju sam naveo očekivani interval ako se vozi po gradu 300-400km. Tada je temperatura izduvnih gasova 150-200C što je ispod minimalne potrebne za rad filtera. pa se brže taloži. Novi iz salona ili stari sa 1,000,000km princip rada je isti. Ako i ima neke razlike u podešavanjima kroz godine nijanse su u pitanju.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 13 Jul 2020, 23:21
od dag81
Ne sopaj molim te, euro 2 motor da ima FAP.
Samo uslikaj auspuh.
P.S. Znam da 2.0hdi 110 imaju fap i plivauci, zato i svi beze od njih.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 07:49
od ljubitelj
Samo da ti isfinansiraš to slkanje, ako ti je baš toliko stalo da vidiš jeftinije je kupiti FAP za 607 model iz Euro 2 perioda npr ovde
https://www.silux.rs/proizvodi/motor/iz ... -607-00-04
ps. slkanje auspuha se treba obaviti u Francuskoj gde je 1999. i počela prodaja a može da se okuša potraga i u Nemačkoj za model iz 2000. godine., Da podsetim euro 2 je bila na snazi do 31,12,2000.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 08:41
od dag81
Da podsetim,Euro 3 je krenuo od neke 1999-e, cak neka auta cini mi se i 1997-e, Merc ili BMW da me ne drzite za rec. Od 2000-te neki kraj godine je bio obavezan za nova vozila.
Eto cisto da proguglas bolje, jer ti je svaki post konsultacija sa Googla.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 09:14
od Ivan
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 09:18
od Vladapetr
Kao i do sada, džumbus nastane čim se neko nakani da pročita te kilometarske traktate

fantazmagorija svet
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 09:27
od nikaragva
Bivsi auto, astra 2005. godiste je bila euro4, ali nije imala DPF.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 09:38
od cozmo
ljubitelj napisao: 13 Jul 2020, 23:09
Dobro, onda nije ni bilo tih poruka upozorenja oko FAP sistema na ekranu a koje si precizno opisao..
Kod 1.6 HDI upozorenje Risk of filter blocking se javlja kad god je iz nekog razloga racunaru nesto nejasno oko regeneracije. Neki od parametara KAD pokrene regeneraciju ili ako je ne pokrene. Ako poruka nestane u roku od 3 minuta (kao kod mene) onda je regeneracija uspesno izvrsena. Zato na dijagnostici nicega nije bilo i FAP je bio u savrsenom stanju.
Pretpostavljam da je skoro dva sata voznje na velikom minusu u vejavici pod snegom iz nekog razloga u nekom momentu dalo to upozorenje. Isto je bilo i kad sam vozio kroz poplavu jedno pola sata. Oba puta je poruka nestala nakon 3 minuta jer je proces zavrsen kako treba. Oba puta sam gledao dijagnostiku i nema nijedne jedine greske vezano za FAP.
Ili je od vremenskih uslova nesto pobrljavelo ili jedan od parametara nije bio zadovoljen kad je regeneracija pokrenuta, pa kad je prosla uspesno, poruka je nestala. Tako i pise. Kao sto rekoh, vozio sam po svakavim uslovima, ali za 28 godina vozacke karijere ove dve voznje su mi bile najgore i najteze. U nekim momentima nije ni moglo da se vozi.
Inace, francuzi malo brljave svakako. Pre vise godina pri povratku sa Jahorine po jakoj vejavici i velikom minusu nama je na Citroen Picasso 2.0 HDI blicnulo svetlo, a zatim nestao glavni ekran koji pokazuje sve podatke o vozilu. Pojavila se poruka "BOOT". Zvali smo majstora, rekao je da ako auto radi dodjemo tako do BGD, sto smo i uradili. Komp je pobrljaveo da li od hladnoce, snega, vlage, ko zna. Resetovani su parametri dijagnostikom i sve se vratilo u normalu.
Savet: Ako sve radi, a ispise nesto glupo, to je francuz

Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 14:15
od dragvorl
nikaragva napisao: 14 Jul 2020, 09:27
Bivsi auto, astra 2005. godiste je bila euro4, ali nije imala DPF.
Moj je 2006 E4 i nema DPF.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 14:59
od dag81
I danas svaki Audi E6 ima AdBlue dok VW nema, a kao isti motori tj jesu jako slicni ali ne identicni.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 14 Jul 2020, 22:26
od dragvorl
Zavisi od mase vozila (potrosnje) takodje.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 15 Jul 2020, 08:00
od ljubitelj
dag81 napisao: 14 Jul 2020, 08:41
Da podsetim,Euro 3 je krenuo od neke 1999-e, cak neka auta cini mi se i 1997-e, Merc ili BMW da me ne drzite za rec. Od 2000-te neki kraj godine je bio obavezan za nova vozila.
Eto cisto da proguglas bolje, jer ti je svaki post konsultacija sa Googla.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Nisi dobro proguglao, Euro 3 je stupio na snagu tačno 01,januar. 2001. a do 30,12,2000, je važeći bio Euro 2.
Identično važi za sve marke i modele prodavane u zoni EU. FAP sistem je prodavan od 1999. što je nedvosmisleno jasno vreme važenja euro 2 norme.
FAP/DPF je postao obavezan tek sa Euro 5 normom.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 15 Jul 2020, 12:22
od dag81
Samo ti procitaj sta sam napisao, ja ne googlam pre svakog posta kao ti.
Euro 3 motora je bilo i pre 2000te, niko napisao nije da su bili obavezni.
Genije si, ti mislis da do 1.1 2001 nije postojao euro 3. Pa nisam bas ovo ocekivao od tebe.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 15 Jul 2020, 12:28
od Ivan
U pravu je dag, jos je godinama aktuelna ta prica za euro3 u raznim temama, jer prilikom uvoza, znam da je bilo slucajeva da se uveze neki auto 1999g npr, jer je euro3, a euro2 tog godista ne moze.
Re: DPF i regeneracija
Poslato: 15 Jul 2020, 12:58
od nikaragva
Mislim da je ljubitelj napisao kada je norma stupila na snagu, a ne kada su motori poceli da se proizvode.
Mada s obzirom na nedavne afere oko dizela, postavlja se pitanje da li su to zaista bili euro3 motori ili su lazirali testiranja
