Nista meni zanimljiviji M4 nije, od SL-a.
Icicu sa pretpostavkom da je slican e92-ci, a verujem da je jos izolovaniji.
Onaj auto uopste ne dize adrenalin, koliko bi covek ocekivao.
SL je kabrio recimo, pa je super za vise stvari, pored secenja krivina.
M6 takodje, ako je u cabrio verziji, daleko je bolji auto, barem za ono sto je meni bitno kod takvih kola.
Ni 1% vlasnika ne dere ta kola kroz krivine, i cepa gume.
Vecina puca gas na pravcu, slusa kako rezi, i slicno...
Pogotovo je u Srbiji tesko iskoristiti prednosti M4-ke.
Ti i ja pricamo o ovome iz drugacijeg aspekta, a verujem da je Aca skapirao za sebe sta mu je bitno, posle voznje M3-ke.
Iskreno, ono sto ima M4, R8 i Carrera Turbo imaju dosta bolje.
Plus sto je onaj R8 sex na tockovima
Eventualno ta neka prakticnost, zbog gepeka, i satro 4 sedista, ali za to vec ima 2 automobila, od kojih je jedan bas taj Bmw 4, a mislim da ti to zaboravljas, i ides iz tvoje perspektive, gde bi M4 bio jedini auto...
A iskreno, kada pored svih nabrojanih, pomenes M4, to je kao kada neko dodje sa nekim Meganom Sport, i navede kako je recimo brzi na nekoj stazi od C63 AMG-a, ili M3-ke...
Ja bih ga samo nezno pomazio po glavi, sklopivsi oci sa razumevanjem
Generalno, nema sanse da vozis neka od ovih kola, a da ne ispadnes seljak, idiot, kreten, divljak, manijak, i slicno
