Hvala svima!
Rale, skidam nalepnice čim dođem u Šabac, tj recimo petak. Tamo imam prijatelja koji će to da završi, a mene mrzi da se bakćem s lepkom.
Dušane, ne verujem da ću bilo šta raditi, ovakav mi je super. Dosta je jak i mislim da nema svrhe za bilo čim jačim, iako sam dok ga nisam uzeo već krenuo da pravim kalkulacije za 500 i 700ks. Ipak, mislim da za tim nema potrebe. Sadašnji plan je da ovaj auto ne prodajem nikada, tj da ga uvek ostavim sebi kao auto za uživanje. Postao on kolekcionarski primerak ili ne, nisam iskreno vozio ništa slično ovome. Iskreno vidim sebe da ću i za 20 godina da sednem u ovaj auto i uživam, jer se ovakvi auti realno više neće praviti. On je već sada malo sređen, sve je urađeno veoma pedantno i kvalitetno, tako da ima dosta snage a nije mu ugrožena dugotrajnost. Realno mislim da bi ga svako dalje dizanje opterećivalo bespotrebno. Već sada ja mislim da on do 100 ide ispod 5 sekundi, možda recimo 4,7 ili tako nešto, što je dosta brzo. Sama brzina mu je i najmanji kvalitet, sve ostalo mi je super kul.
Ivice, verovao ili ne, ne obraćam pažnju na enterijer toliko. Sedišta su mi brutalna, volan mi prija i menjač je dobar, sve sem toga me ne interesuje i iako je kožni enterijer, koji je realno nižeg kvaliteta, super je očuvan i baš sam zadovoljan. Naravno ne u smislu da je BMW nivo, već u smislu da je za takav auto bolje potpuno nepotrebno jer bi mu samo bzvz diglo cenu. Auto je prešao 67000km i enterijer je baš dobar, ja ne volim da kažem kao nov jer nije kao nov ali je u dobrom stanju.
Risto, EVO vs M3, šta znam, skroz različiti auti. Mislim da su slično brzi, moguće da je M3 bio brži, ali juče sam se vozio sa drugarom koji je imao RS5 i kaže da mu evo deluje da bolje ide. To naravno ne znači da ide bolje jer ne ide, iako nije ni mnogo sporiji, već da zbog kombinacije zvuka, slabe izolacije, blow off ventila i spartanskog osećaja tako deluje.
Što se vožnje tiče, dva različita sveta. M3 je nekako auto koji pokušava da te ubije u krivini ako se zaigraš, a evo je auto koji ti uliva sigurnost. Čak i sa užasnim gumama leži neverovatno dobro, mada sam već upozoren od strane boljih vozača da se pazim, jer 4x4 kad izgubi previše podlogu, gotov si. Sama vožnja, bilo za vozača bilo za putnika je veće uživanje u adrenalinskom smislu u evu nego u M3, to sam siguran.
Ukratko rečeno, evo je možda bolji adrenalinski auto u svakom smilsu i bolji je po pitanju da ga amater daleko bolje vozi, sve ostalo je na strani M3.
Baš me pitao drugar juče da ih imam besplatno ali i da ne mogu da ih prodam, koji bih uzeo i zadržao za sebe, mislim da bi to bio ipak EVO, iako je realno lošiji auto od M3. Razlog ne znam, ali to mi je sada mišljenje. Bolje formulisano, da mi neko kaže da mogu da uzmem auto i da izađem negde i uživam u njemu, bio bi evo. Ako se izuzme uživanje, M3 je u svemu bolji.