Stranica 368 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 10:39
od zuzazu
Juce ujutro.

Nasi su odmah objavili na b92.

Link koji sam postovao je od juce.

Detalji se ne znaju jer Turci sve kriju kao da se nije ni dogodilo. Zato su ovi na Zapadu popizdeli.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 10:54
od nidza
Mora da je bilo izuzetno biti putnik u tom avionu.

Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 11:44
od swemir
Sta se prica o mogucim uzorcima nezvanucno ispod zita?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 14:21
od zuzazu
Nista zvanicno nisu objavili mada je internet pun fotografija i video snimaka, tako da su ovo sve glasine sto sam napisao i sto znam.

Znaci, ni malo naivna situacija.

Sletao je u pistu 05 (prilaz sa mora, kratka) i iz nekog razloga je imao hard landing. Toliko ga je sabio da je ostetio motor, stajni trap je vec tu riknuo, vidi se da visi. Zatim se motor zapalio, od nekog objekta koji je usisao ili nekog ostecenog motorskog dela - ne zna se.

Ne zna se ko je leteo, kapetan koji je kompaniju dosao pre godinu dve ili kopilot.

Vreme je bilo idealno, suva pista, suncan dan, vetar minimalan.

Posle takvog udarca, a mora da je bio dobar kada je uspeo sve da skenja, krenuo je u go around. To vec nije smeo da uradi sa avionom u takvom stanju.

Kada se javio kontroli prvo je na engleskom oglasio emergency a zatim na turskom objasnio da ne mogu da uvuku trap i flaps.

Sleteli su u duzu pistu, 35. Verovatno je u toku leta ugasio motor tj. zaustavio dotok goriva. Posle sletanja se vidi da varnici ispod motora ali nema pozara. Desni trap se odmah podvukao.


Cudo kako nije uspeo da ga odrzi po pravcu.

Incident koji se dobro zavrsio a mogla je da bude velika tragedija.

Uzroke ne treba traziti u avionu vec u onome o cemu sam pisao pre par stranica, a u slucaju THY i mnogo mnogo dublje, uglavnom nije za pricu na ovom mestu.



Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 14:32
od nidza
Slika je izuzetna.

Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Apr 2015, 17:00
od swemir
Fotoshotiran!!?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 06:30
od zuzazu
Fotografija sa mobilnog, jednog od putnika koji je sedeo pored krila :losevidim:


Slika


Fotofrafija iz putnicke kabine. Neka vrata od kiseonickih maski su otvorena. Siguran znak za hard landing


Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 07:46
od fq400
Hm, ja kad sam poslednji put leteo Turkish-em pilot ga je dobro tresnuo o pistu pri sletanju, nemam toliko iskustva da kažem da li je bilo nešto vanredno ili ne, ali do sad nisam doživeo tako nešto a i video sam po licima i reakcijama ostalih putnika da su bili prilično zbunjeni. Uzimajući u obzir ostatak usluge (nevezano za sam let), mislim da ću izbegavati Turkish u budućnosti.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 09:10
od Heinz

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 12:42
od BAJKER
zuzazu napisao:Fotografija sa mobilnog, jednog od putnika koji je sedeo pored krila :losevidim:


Slika
Ovde je svasta moglo da se desi, moglo je i krilo da otpadne jer je strukturu krila ostetio.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 13:01
od nikaragva
On je već u vazduhu gorio koliko vidim na snimku.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 15:29
od cozmo
zuzazu napisao:Olupao ga je po predivnom danu o pistu.

Skrljao trap I flaps.

U takvom stanju uradio go around.
"In case of a light bounce, maintain the current pitch and complete the ldg, while maintaining the thrust at idle. In case of a high bounce, initiate a go-around."
"After a bounce with an A320, the spoilers remain extended if you leave the thrust levers at idle. Idle is when the thrust levers are below 3 deg, and below 15 deg when the radio height is below 6 ft."

Bar je nesto uradio kako treba, procitao je "pravilnik" :kezo:

Ali, bitno je da je avionce izdrzalo gresku koja je moglo skupo da kosta putnike.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 16:26
od zuzazu
@cozmo, kada nesto prepises, preporucio bih ti da shvatis sta je tamo napisano, a zatim, da to isto prevedes na srpski i objasnis ostalima koji citaju ovaj forum. Meni ne treba, perfektno razumem.

2008 godine B737 Ryanair prilikom sletanja u Rimu, u kratkom prilazu uleteo je u jato ptica i otkazao mu je jedan motor. Kompanijska procedura je nalagala kada otkaze motor da se krene u proceduru neuspelog prilaza sto je pilot i ucinio, nakon cega mu je otkazao i drugi motor. Posto nije imao gde i kuda, nabio je nos na dole i imao hard landing koji je takodje dobro prosao.

Lep dan, bez vetra, suva pista. Pilotu otkazuje motor pred samom pistom i on posle visestrukih udara ptica u avion krece u go around, ponovo u vazduh??? Bez obzira na kompanijske procedure, nekada treba malo ukljuciti i mozak, sto pilotu dozvoljava i check lista i Zakon i SOP. Kada je u pitanju emergency situacija kapetan ima pravo da odstupi od check lista i procedura (ili da ih modifikuje) ako smatra da je to u najboljem interesu za bezbednost putnika, posade i aviona.

Posle ove moronske odluke pilota, Ryanair je promenio svoj SOP.

Da se vratim na THY, i ako ne znamo 100% sta se desilo. Ako je imao hard bounce i cuo da nesto pozadi krlja i lomi (a mora da cuje) valjda mu je bezbednije da ostane na zemlji, bez obzira sta knjige kazu.

Imali su puno srece u oba prilaza.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Apr 2015, 21:58
od Geza
Honda Jet

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Apr 2015, 13:16
od Ji 4Tze