Stranica 38 od 41
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:34
od kapor
Pa zar cela auto industrija i ne tezi tome da auto vozis 2-5 godina i da ga menjas.
Koliko vidim morace da se pise molba da se za srbiju prave kola koja ce da nasledjuju i cukun unucici,a da idu kao da su juce sisli sa trake.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:36
od Uroš S.
Pa sad, da je snaga kroz decenije samo rasla na različite načine a i dalje se koristi klip od Karla Benca i njegovih 1600 kubika sa 0.75ks mi je malo verovatno. Mislim da je tehnologija materijala ipak maaaaaaaaaalkice napredovala. Siguran sam da nije isti materijal izduvnog ventila na 1.6 sa 75ks i na 1.6 sa 180ks, mogu da se kladim u to.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:37
od Day Walker
Bar dizel ne bi trebalo da prave u nekim 1.0 varijantama

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:39
od 16_Valve_
Bice i to, nista se ne brini

Gledam nove Golfove, 1.2 motor

Toliki auto a kad dignes haubu corak

A tek kod Fokusa

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:43
od Day Walker
Nemojte ljudi ko Boga vas molim
Dosta je mali i trenutni dizlo...

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:46
od 16_Valve_
Ocekujem uskoro da VW namesti 1.0 trocilindricni TDI sa nekih 80ks. I onda ce svi da ga uporedjuju sa Yugom i Stojadinom i da kazu da ipak on dobro ide

To ce biti takozvani motori bez rezervnih delova, jer ce se menjati ceo motor na 50.000 km. Na redovnom velikom servisu ce se u buducnosti izgleda i motor menjati

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:48
od kvcali
da, fokus 1.0 t jos ga proglase za motor godine, to su oni isti koji vode i modnu industriju, preslikane njuske
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:49
od 16_Valve_
Pa kako to moze biti auto godine, po meni auto godine moze biti neki VW R ili Reno RS, ako vec nije neki AMG ili M

Po cemu je to auto godine samo da mi je znati. Osnovna svrha auta je da IDE a ne da glumi ludilo sa svim drugim stvarima a da ne ide nikako

Kao zamisli imam nov auto, 1000 kubika i 1400kila vauuu

A tek sto svetli unutra, pa sto ima bezbednosni paket

Ajde molim vas...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:55
od Day Walker
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 22:57
od 16_Valve_
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 23:15
od starac vujadin
Na redovnom velikom servisu ce se u buducnosti izgleda i motor menjati
Vrlo realno za do 10 godina. Ovi novi motorčići se ne prave da dugo traju, niti im je to svrha.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 23:15
od bane valjevo
Tema je zrela za lock...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 23:18
od 16_Valve_
Ovo je najnormalnija diskusija, ne vidim zasto treba da ide lock... Upravo tako Starce, ne postoji nijedan nacin da motor od 1000 kubika u autu klase Fokusa moze da predje veliku kilometrazu sem ako ga ne vozi dedica

Mocicemo samo da pricamo kako smo vozili 2.0 sa 350.000km ili neki 3.0 sa 700.000km..... Nasoj deci ce biti nezamislivo da neki auto moze toliko da predje
Nego bas me zanima taj izbor za automobil godine, jesu to zene pocele da biraju ili totalno bezlicni ljudi?

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 23:28
od kvcali
to su njuske koje kreiraju modu, razumu se u motore, jedu alge i genetski mod. hranu, i j..u se sa osobama istog pola

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 04 Feb 2013, 23:31
od 16_Valve_
Izgleda je zaista tako

Mislim ja vozim auto od 20 godina koji je zanimljiviji za voznju od svih tih kosacica zajedno... Zar ne bi trebalo da bude obrnuto, s obzirom da se "razvijamo", idemo napred a kola su nam sve bezlicnija....