Stranica 38 od 41

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:34
od kapor
Pa zar cela auto industrija i ne tezi tome da auto vozis 2-5 godina i da ga menjas.
Koliko vidim morace da se pise molba da se za srbiju prave kola koja ce da nasledjuju i cukun unucici,a da idu kao da su juce sisli sa trake. :presrecan:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:36
od Uroš S.
Pa sad, da je snaga kroz decenije samo rasla na različite načine a i dalje se koristi klip od Karla Benca i njegovih 1600 kubika sa 0.75ks mi je malo verovatno. Mislim da je tehnologija materijala ipak maaaaaaaaaalkice napredovala. Siguran sam da nije isti materijal izduvnog ventila na 1.6 sa 75ks i na 1.6 sa 180ks, mogu da se kladim u to.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:37
od Day Walker
Bar dizel ne bi trebalo da prave u nekim 1.0 varijantama :D

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:39
od 16_Valve_
Bice i to, nista se ne brini :D Gledam nove Golfove, 1.2 motor :D Toliki auto a kad dignes haubu corak :D A tek kod Fokusa :rofl:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:43
od Day Walker
Nemojte ljudi ko Boga vas molim :mrgreen:
Dosta je mali i trenutni dizlo... :P

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:46
od 16_Valve_
Ocekujem uskoro da VW namesti 1.0 trocilindricni TDI sa nekih 80ks. I onda ce svi da ga uporedjuju sa Yugom i Stojadinom i da kazu da ipak on dobro ide :D To ce biti takozvani motori bez rezervnih delova, jer ce se menjati ceo motor na 50.000 km. Na redovnom velikom servisu ce se u buducnosti izgleda i motor menjati :ludilo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:48
od kvcali
da, fokus 1.0 t jos ga proglase za motor godine, to su oni isti koji vode i modnu industriju, preslikane njuske

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:49
od 16_Valve_
Pa kako to moze biti auto godine, po meni auto godine moze biti neki VW R ili Reno RS, ako vec nije neki AMG ili M :D Po cemu je to auto godine samo da mi je znati. Osnovna svrha auta je da IDE a ne da glumi ludilo sa svim drugim stvarima a da ne ide nikako :glavomuzid: Kao zamisli imam nov auto, 1000 kubika i 1400kila vauuu :D A tek sto svetli unutra, pa sto ima bezbednosni paket :D Ajde molim vas...

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:55
od Day Walker
A tek kad pocnes da turiras:

http://www.youtube.com/watch?v=GXfZ8RH3n-A

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 22:57
od 16_Valve_
Hahahhaahahaha umrecu od smeha hahahahahah :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 23:15
od starac vujadin
Na redovnom velikom servisu ce se u buducnosti izgleda i motor menjati
Vrlo realno za do 10 godina. Ovi novi motorčići se ne prave da dugo traju, niti im je to svrha.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 23:15
od bane valjevo
Tema je zrela za lock...

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 23:18
od 16_Valve_
Ovo je najnormalnija diskusija, ne vidim zasto treba da ide lock... Upravo tako Starce, ne postoji nijedan nacin da motor od 1000 kubika u autu klase Fokusa moze da predje veliku kilometrazu sem ako ga ne vozi dedica :) Mocicemo samo da pricamo kako smo vozili 2.0 sa 350.000km ili neki 3.0 sa 700.000km..... Nasoj deci ce biti nezamislivo da neki auto moze toliko da predje :D

Nego bas me zanima taj izbor za automobil godine, jesu to zene pocele da biraju ili totalno bezlicni ljudi? :thumbdown:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 23:28
od kvcali
to su njuske koje kreiraju modu, razumu se u motore, jedu alge i genetski mod. hranu, i j..u se sa osobama istog pola :kezo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 04 Feb 2013, 23:31
od 16_Valve_
Izgleda je zaista tako :D Mislim ja vozim auto od 20 godina koji je zanimljiviji za voznju od svih tih kosacica zajedno... Zar ne bi trebalo da bude obrnuto, s obzirom da se "razvijamo", idemo napred a kola su nam sve bezlicnija....