cozmo napisao: 14 Jul 2020, 09:38
ljubitelj napisao: 13 Jul 2020, 23:09
Dobro, onda nije ni bilo tih poruka upozorenja oko FAP sistema na ekranu a koje si precizno opisao..
Kod 1.6 HDI upozorenje
Risk of filter blocking se javlja kad god je iz nekog razloga racunaru nesto nejasno oko regeneracije. Neki od parametara KAD pokrene regeneraciju ili ako je ne pokrene.
Računar je glupa sprava, radi po algoritmu kako mu je prorgramer odredio i nema tu nejasnih razloga.
Iz FAP dokumenta.:
opis razlog za to upozorenje kao i uslovi za gašenje upozorenja.
Pretpostavljam da mapa regeneracije nivao 1 nije mogla da predje u mapu regeneracije nivoa 2,/ 251+C EGT senzor/, i stoga je blokiran proces privremeno dok se ne steknu uslovi za to a ti pismeno obavešten da promeniš stil vožnje u narednih 100km puta.
U prevodu, treba da stisneš tu pedalu gasa
Moje mišljenje je da je šteta što PSA nije napisao u uputstvu koje se dobija uz auto malo više o FAP u smislu šta vozač treba da uradi kada mu se pojavi neka poruka upozorenja nego je to sakriveno po ovom i sličnim internim dokumentima.
1.7. COLMATAGE DU FILTRE A PARTICULES.
1.7.3. RÉGÉNÉRATION INEFFICACE
En cas de ralenti prolongé, l'aide à la régénération s'avère inefficace (température des gaz d’échappement
insuffisante).
Le filtre se colmate par les particules. Le calculateur moteur informe le BSI.
Le BSI demande l'affichage d'un message sur l'écran multifonctions (
risque de colmatage filtre à particules) :
- défaut filtre à particules (filtre surchargé).
Le but est d'amener le client à adapter le roulage pour faciliter la régénération du filtre à particules.
Dans les 100 kilomètres suivant l'affichage du message, le client doit rouler pendant au moins cinq minutes à
une vitesse supérieure à 60 km/h, ceci devant amener à l'extinction du message.
Pretpostavljam da regeneracija nivao 1 nije mogla da predje u regeneraciju nivoa 2, 251+C EGT senzor, i stoga je blokirana privremeno.
.4. MODULE DEMANDE / ARRÊT DE RÉGÉNÉRATION :
Le superviseur deuxième génération comporte trois niveaux d’aides.
2.4.1. DÉTERMINATION DU NIVEAU D'AIDE À LA RÉGÉNÉRATION NÉCESSAIRE :
Trois types d'aides à la régénération sont prévus, en fonction de l'état thermique de la ligne d'échappement :
• niveau 1
(cartographies pour ligne d'échappement et catalyseur froids, préchauffage catalyseur),
• niveau 2
(cartographies pour ligne d'échappement chaude, température comprise entre 250°C et 480°C)
• niveau 3
(cartographies pour ligne d'échappement chaude, température supérieure à 480°C).