Putevi u Srbiji

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Putevi u Srbiji

Post od nuk »

MAD MAX napisao:Eto, Trbušani su na bivšem R 226, koji više nije državni put po novoj kategorizaciji.
U prošloj godini nisu okrpljene ni udarne rupe, jer ga opština nije prihvatila a država ga ne održava više zakonski. Zimsko održavanje tih puteva plaća Ministarstvo za lokalnu samoupravu dok se ne iznađe nekakvo rešenje.
Obratite pažnju na takve puteve, od njih je i Bog digao ruke.
Mrko ti li si??

Mange brate, ne proseravaj se vise i batali propagandu. Koliko su Hrvati uradili puteva za proteklih 20godina a koliko mi? Podjednako smo se zaduzili u tu svrhu. Pricaj malo o kvalitetu novo uradjenih puteva ili je i to zato sto ste vi putari placali iz svog dzepa da napaceni narod ne mora da se pati jos vise?


sent from my phone using the fingers
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Putevi u Srbiji

Post od Delija »

Pa onaj kraj dole kod Valjeva, Loznice, Ljubovije... ce da bankrotira :kezo:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

nuk napisao:
MAD MAX napisao:Eto, Trbušani su na bivšem R 226, koji više nije državni put po novoj kategorizaciji.
U prošloj godini nisu okrpljene ni udarne rupe, jer ga opština nije prihvatila a država ga ne održava više zakonski. Zimsko održavanje tih puteva plaća Ministarstvo za lokalnu samoupravu dok se ne iznađe nekakvo rešenje.
Obratite pažnju na takve puteve, od njih je i Bog digao ruke.
Mrko ti li si??

Mange brate, ne proseravaj se vise i batali propagandu. Koliko su Hrvati uradili puteva za proteklih 20godina a koliko mi? Podjednako smo se zaduzili u tu svrhu. Pricaj malo o kvalitetu novo uradjenih puteva ili je i to zato sto ste vi putari placali iz svog dzepa da napaceni narod ne mora da se pati jos vise?


sent from my phone using the fingers
Jesmo negde jednako zaduženi za puteve kao Hrvati, al malo morgen. Razlika je jedno 10 puta, ove naše "afere " su sitnina za Hrvate. Ajde bre ljudi ne budite deca! Pa ova zemlja je 10 godina bila pod sankcijama, a i zadnih 10 godina, uložena sredstva su smešna!
Malo realnosti ne bi bilo na odmet! Jedan Hrvatski auto put je ravan celom ulaganju u Srbiju zadnjih 10 godina! Isto kao i Slovenci Hrvati su lupili u ledinu baš zbog enormnih dugova uloženih u putarstvo. Da li to treba ili ne, nije na meni a nisam ni stručan za takvu diskusiju. Hrvatima i trebaju auto putevi, jer imaju jak turizam i prihod od istog preko 10 milijardi evra po godini. Za koliko godina če srbija imati ukupan prihod 10 milijardi eura? 5 ili 10 god? Pa mi nemamo industriju, izvozimo nešto voća i pšenice a uvozimo sve. Proradi jedan FAS i skok proivodnje dvocifren! Ko će da ulaže u srpske puteve sem koridora 10? Kome to treba i u koje svrhe?
Samo kukajte, loši putevi, lopovi, pa opet loši putevi... a u Srbiji sem kafana ne radi ništa.

Grčka dužna 300 milijardi eura. Pogledajte kakvi su tamo putevi, izuzev par novih za primer!
Od Evzonija do Soluna da se pokidaju točkovi, Po Halkidikiju, Tasosu, lokalnim putevima, makadamima, cirkus, asfalt tipa BNS ili nekakav bito šljunak, klizav ubitačno po mokrom, saobraćajna signalizacija cirkus, oprema puta misaona imenica, zaraslo sve u pavitinu, sreća suše inače....
Auto put za Atinu, mestimično ima kolotraga neverovatnih....
O Makedoniji ne vredi tastaturu trošiti.
Poslednja izmena od MAD MAX u 14 Feb 2013, 17:46, izmenjeno 2 puta ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Putevi u Srbiji

Post od nikaragva »

Meni npr. uopšte autoputevi u Srbiji ne trebaju. Neka regionalni budu ok i ja sam sretan. Autoput me ne zanima. Ionako me samo vuče nešto da jurcam, pa trošim gorivo bezveze, a još i platim put, koji je na nivou regionalnog po kvalitetu asfalta.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

MAD MAX napisao:
nuk napisao:Mrko ti li si??
Jesmo negde jednako zaduženi za puteve kao Hrvati, al malo morgen.
Mrka 100% :kezo:
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Nikaragva
To je poenta. Ko ima primedbi po tom pitanju treba da iznese ovde.
Osim auto puteva trenutno putevi u Srbiji dele se na državne prvog A reda, prvog B reda, i drugog reda. Njima upravlja država. Ostalo su opštinslki - lokalni i nekategorisani.
Ako ste zaiteresovan, postaviću spisak državnih puteva.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Putevi u Srbiji

Post od dragan »

znaci nista novi rs, nego neki landcruiser i landrover... :kezo:

stanje na putevima je lose kao i krajem svake godine, i shvatam da nema dovoljno sredstava, ali kad bi se bar i to malo sto se potrosi na popravku puteva potrosilo na nacin kako bi trebalo a ne fuserski, bilo bi odlicno...
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Prosta dilema recimo...
Za iste pare se može detaljno obnoviti 100m puta, detaljnije i trajnije okrpiti 10 km puta, a može se kratkoročno okrpiti klasičnih rupa na 30-40 km puta.
Šta bi ste vi odlučili, i kojim redosledom ako su sredstva ograničena?
Ovo zadnje je slično draganovom nazivu "šalabajzerski".
A sve metode žive i u SAD, Nemačkoj..... mada i iz drugih razloga, koji i kod nas postoje a to je dinamika radova i bezbednost saobraćaja i upotrebna vrednost puta.

Pa onda, da li bi pre postavili opremu za zadržavanje vozila na putu (elasto odbojne ograde recimo) ili sanaciju i zaštitu putnih kosina sklonih odronu, ili sanaciju klizišta, na kome se saobraćaj odvija naizmenično?
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Putevi u Srbiji

Post od dragan »

ne znam na sta si ti mislio, ali ja sam mislio da je lose sto putari dodju i odokativno nabacaju x lopata asfalta verovatno neodgovarajuceg kvaliteta u rupu u kojoj lezi voda i to kao malo utabaju i idemo dalje...
a ove odbojne ograde i slicne kerefeke su za nas jos uvek misaona imenica, barem u nekoj iole znacajnijoj meri...
ja bih najradije ako ikako moze da se u nekom razumnom roku pokrpe udarne rupe kako bog zapoveda...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Putevi u Srbiji

Post od nikaragva »

Aj postavi neku mapu ili nešto, da vidimo koji putevi nose koje kategorije.
Npr. mene zanima koja kategorija puta je BP-NS i ko o njemu brine.
Šuška se da će šeik kupuiti Karađorđevo, pa će nam srediti put do NS, a i napraviti most spram Neština, da mu bude bliži aerodrom, zbog fabrike koju planira da pravi ovde.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20503
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Putevi u Srbiji

Post od Heinz »

Bilo je u nekom Službenom glasniku, koga ne mrzi da traži lako će naći.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

dragan
To krpljenje sa par lopata u vodu i u teriji postoji i zove se "od danas do sutra" a cilj je da neko ne nastrada, napravi štetu, dok se ne steknu uslovi za sanaciju boljeg i trajnijeg kvaliteta.... Zimus se kupuje "hladna masa" u džakovima za krpljenje udarnih rupa, do proleća kad prorade prve asfaltne baze. Hladna masa je jako skupa, jako loša i kratkotrajna. Naravno, nije srpska izmišljotina... Čim počnu baze da rade, kreće ubacivanje vrućeg asfalta u rupe sa osnovnim opsecanjem i zbijanjem i to po prioritetu puteva. Tek onda kreću ozbiljniji radovi na obradi kolovoza, kao i sređivanje puteva od zimskog haosa.
Elastičnih ograda u Srbiji verovatno blizu 10 000km, a nema noći i dana da ne sačuvaju pa koji život. Dužni metar najjednostavnijeg sistema sa postavljanjem je preko 40€, a onoga koji ide na mostove visoke zidove, koji zaustavlja i BUS, PKV i sl tipa "Inter Raill", do ugla udara od 30° je i preko 150€.

Evo nove uredbe o kategorizaciji državnih puteva:


Postaviću vam komplet tabelu "brojanja saobraćaja " državnih puteva, na kojoj su date i stare i nove oznake državnih puteva. Posebno je zanimljivo videti obim saobraćaja na auto putevima, koji je manji nego na pojedinim magistralnim pravcima kao Šabac - Ruma - Novi Sad i Beograd - Preljina - Užice - Zlatibor. Posle Zlatibora saobraćaj "nestaje" a mi pravimo Crnoj Gori auto put:
Putevi prvog reda:



putevi drugog reda
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ljubitelj »

MAD MAX napisao:Prosta dilema recimo...
Prost je i moguci odgovor na dilemu. Subjektivni naravno.
Ne radi se ili/ili nego o i/i, dakle umesto da se sve pare potrose na 100metara novog puta potrosi se toliko za 60 metara, sa novcem ekvivalenta 20 metara se zakrpi po jednom osnovu i sa preostalih 15 ekvivalentnih metara se zakrpi ono sto je urgentno a sa preostlih 5 ekvivalentnih metara se ulozi u alat, razvoj, obuku, bolji materijal, rezerva za kliziste itd.

U organizovanom sistemu gde se ponderisu prioriteti i tacno se zna zasto,kako, cime i kada se radi dileme se i ne pojavljuju vec planovi, obicno se zbir tih ko, kako , kada, posto, svodi na tzv project management kao sveobuhvatnim procesom upravljanja resursima

Tako se radi nevezano za odrzavanje puteva, tako se prave zgrade, nastaju mostovi, ugradjuju telefonske centrale, prave brane i hidrocentrale, prave putevi, bukvalno svaka aktivnost zahteva dobru organizaciju jos mnogo pre nego sto se baci lopata asfalta u rupu.

Pare su naravno neophodan ali nisu i dovoljan uslov da se nesto uradi kako treba.


Vrlo slicna dilema kao sto si postavio je i da li graditi 4 istovremeno parcica autoputa rastrkanih po zemlji ili graditi 1 celovitu deonicu i nju naravno zavrsiti kompletno.
Prica se o gradnji autoputa od Nisa do Dimitrovgrada, od Leskovca do Vranja, od Novog Sada do Rume, od Obrenovca do Ljiga, od Bubanj Potoka ka Orlovaci i Ostruznici, i sve to jednovremeno u situaciji kada nema niti ko to sve da radi (nemamo firme za toliki kapacitet radova), niti ima pripremljenih para, niti ima zemljista pravno regulisanog na svakom metru puta gde bi ti autoputevi trebali da prodju.

A jos nije zavrsen autoput od Novog Sada do Subotice, tj granice (obilaznica oko Subotice i pravac ka Kelebiji).

Napravljen je most preko Ade koji nije povezan sa saobracajnim tokom na zemlji,konkretno apsolutno je nemoguce popesti se na most iz pravca Ostruznice, Cukarice. I to nije od juce, ne traje nedelju ili mesec dana to nesinhronizovano stranje redosleda radova. Kolicina potrosenih para je tolika da izgovor da nema para ne deluje uverljivo.

Naravno,ima i sasvim suprotnih primera gde se efikasno i dobro uradi deonica puta pa onda godinama nije potrebno krparenje, kao na primer kroz Grdelicu sve do Vranja.Jako dobar asfalt koji se godinama tako drzi.

Pare, pare, pare, kojih nikada dosta za sve zelje.
Autoputevi su skupi dok su brzi putevi (2+2 trake) ipak jeftiniji i vise primereni siromasima u sta mi spadamo.
Austrija decenijama nije gradila autoputeve vec brze puteve na glavnim magistralnim pravcima koji su bili kvalitetno izgradjeni i sasvim zadovoljavali potrebe. Tek kada su to zavrsili na vecini pravaca autoputevi su postali glavna tema 80tih i 90tih iako su i onda bili daleko bogatija zemlja po mogucnostima.
Na primer.
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9466
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Putevi u Srbiji

Post od Darko »

Da li neko zna sta je sa delom delom autoputa od novog sada prema subotici (nekih nekoliko kilometara) izgleda kao da je sve zavrseno, iscrtane linije i sve za svih 6 traka ali i dalje stoje barikade i ni pusta se u promet..
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Putevi u Srbiji

Post od dragan »

MAD MAX napisao:dragan
To krpljenje sa par lopata u vodu i u teriji postoji i zove se "od danas do sutra" a cilj je da neko ne nastrada, napravi štetu, dok se ne steknu uslovi za sanaciju boljeg i trajnijeg kvaliteta.....
hoces reci "od danas pa dok se opet ne razvali u rupu?

no, necu vise da se kuckam ovde, ne znam zasto si zapeo da toliko i svugde branis putare, svakako nije sve sto oni urade lose, ali bi trebalo da sve sto urade bude dobro sto svakako nije slucaj...posao mora da se uradi kako treba i u celosti... zamisli da hirurg uradi operaciju, krene da usiva, treba 5 savova a on stavi 3 i kaze "dosta od mene"...ili neki drugi primeri...
Odgovori