Stranica 38 od 57

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 13:01
od starac vujadin
Nismo ni rekli da je šokantan ili iznenadan. No, to ne znači da svako mora da ide u smeru koji se nameće.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 13:53
od nikaragva
U svetu hibridizacije, baterizacije i eko normi, zamalo da najprodavanija vozila na svetu budu fordovi iz F serije.

Kupci jasno pokazuju sta zele.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 14:02
od Heinz
Za njih tamo ne važe ni NCAP testovi, daleko je US od EU.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 14:12
od shandu90
Sa small overlap testom, daleko su.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 14:29
od Heinz
Ma ne važe za pickupove, pričalo se o Fordu F.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 15:02
od nikaragva
Ne bih se kladio da je tamo losije po tom pitanju, nego sto je u Evropi.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 15:13
od Kabe
Geza napisao: 24 Jan 2020, 12:29 Hibridizacija, masovnija naravno, je potekla iz Japana. nije baš da je Suzuki tu početnik koji se nakon toliko godina sasvim slučajno tu našao. Sa druge strane, EU normativi su obelodanjeni jako davno i ne stoji da je ovo neki šokantan i iznenadan potez briselske birokratije.
Potekla je iz Japana i ostaće u Japanu kao primarni trend.

Primer Honde:

https://autorepublika.com/2019/12/26/in ... utomobila/

Japan nikad nije bio ultimativni zagovornik kompletne "elektrifikacije", već upravo hibridizacije. To što je hibridizacija u EU samo među korak ka "elektrifikacijI", to je zato što lobi gura tu priču iz već poznatih razloga.

Ogroman je to rat sa ozbiljnim i dugoročnim motivima (čitaj: isključivo keš).

Meni će najzanimljivije biti da pratim Toyota brend u EU ideološki jer on "propraćuje" trend (zašto? to je već stvar ličnog zaključka :) ).

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 17:20
od starac vujadin
Japanci naginju el.hibridima sa sus motorima na benzin i dizerl, a u budućnosti gorivnim ćelijama. Nisu baš nešto za potpuno električna vozila, kao što nisu ni za downsizing i turbo...nisu oni nikada bili nešto mnogo ni za dizele.

O tome kako oni razmišljaju o budućnosti goriva i motora bila je već u dva navrata dosta kvalitetna priča u SAT-u, pre svega sa stručnjacima iz Toyote u vezi gorivnih ćelija.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 17:34
od Geza
Eh starče, pa ko je stavljao turbo na motore od 660 cm3 u Kei automobile?

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 18:13
od starac vujadin
Ako treba da pojasnim i dodatno idem u detalje i skrećem s fokusa priče - mislim na poslednji, i još uvek aktuelni, trend downsizing-a

Sent from my BBB100-2 using Tapatalk



Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 19:45
od ftj
Al suzuki je ovde uzeo najgore od dva sveta, i downsizing i staru tehnologiju. Meni ne smeta sto je stara tehnologija al pravi terenac valja da ima veliki rasterecen motor, dakle da naguraju 2.0 atmo.

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 20:14
od Geza
Lutajući prostranstvima interneta nađoh i ovo. Cena osnovne verzije je sa 17.000 € naprasno porasla na 19.500 €, a sledeće godine počinje proizvodnja u Indiji.

Slika

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 24 Jan 2020, 23:28
od HKS
.Slika

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 29 Jan 2020, 21:39
od Geza

Re: 2018 Suzuki Jimny

Poslato: 05 Feb 2020, 13:36
od Geza