Stranica 38 od 68

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 16:06
od Floyd
Znaci, parkirati uvek izmedju dva dzipa :mrgreen:
perfiko napisao:I pri tom će prosuti svo ulje od Makriamosa do Mermerne plaže. ;)
Ne znam kakv je put do te Mermerne plaze ali ja sam se na Santoriniju sa pezoom 207 spustio na svaku plazu koju sam izabrao.
Nemoj mi sad reci da je dzip potreban zbog 10 dana letovanja od kojih bi mozda 2 proveo na nekim divljim plazama.
Xepoj87 napisao:@Floyd,ja se ne secam da je neko rekao da je ML sportski auto,o tome se i radi,a ti uporno forsiras kako svi to pricamo...
Niko nije eksplocitno tako rekao ali iz vecine komentara pristalica jakih dzipova se vidi da tako misle...
Inace, ti mi nisi jasan...jedan si od najjacih pljuvaca X6-ice a sad odjednom branis ML AMG kao najbolje moguce all in one vozilo :pardon:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:38
od Xepoj87
Niko nigde nije rekao da ML moze da parira sportskom automobilu i da moze da izvuce neke ozbiljne performanse u odnosu na svoju cenu,vec da to ne znaci da ne moze da se vozi brzo,na stazi,van staze ili kako god...

X6 je vozilo u kom nema mesta,ogroman je i tezak,klirens mu nije na zavidnom nivou,off-road sposobnosti ne postoje.
AMG je malo utegnutija verzija obicnog ML-a sa boljim menjacem i jacim motorom,ne glumi sportski automobil,vec je punokrvni SUV koji ima i fine sportske mogucnosti za jedan SUV.
Generalno,i ako bih i sam rado posedovao X5,takodje smatram da je dosta losiji od ML-a,jer takodje nema sklonosti ka Off-Roadu...
Cayenne,Q7 takodje...
ML je jedini SUV od tih prestiznih,da ujedno pored finih osobina na asfaltu, ima i dobre off-road mogucnosti...

Ako ces iskreno,ML AMG i jeste najbolje all-in-one vozilo,ja ne vidim da ima neku konkurenciju...
Naravno,u svakoj disciplini verovatno ima neki bolji,ali sveukupno kada pogledas,tesko...

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:43
od starac vujadin
To možda važi samo u okviru nemačke konkurencije. Ima i drugih, koji su dobri i na putu i van njega sa sličnim perfomansama.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:46
od Dusan
Xepoj87 napisao:Ako ces iskreno,ML AMG i jeste najbolje all-in-one vozilo,ja ne vidim da ima neku konkurenciju...
Naravno,u svakoj disciplini verovatno ima neki bolji,ali sveukupno kada pogledas,tesko...
Range Rover pravi decu svim SUVovima koje si naveo. (tacka)

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:49
od Xepoj87
Sta znam,jedino sto mi pada na pamet,jesu Grand Cherokee i Range Rover Sport H/C...
Nisam siguran da je Grand Cherokee toliko dobar,a Range Rover pored jakog motora,cisto sumnjam da moze nesto ozbiljno po asfaltu da ide...
Ne pada mi nista drugo na pamet...

EDIT:
@Dusan
Da si vozio nekog RR-a,skapirao bi koliko nije za asfalt...
Ponasa se skoro kao moj Land Cruiser,naravno za Off-Road ne moramo pricati kakvi su :)

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:51
od ADrei
land kruzer v8...



samo se salim da me ne shvati neko ozbiljno :rofl:

edit: xeroj87 nisam znao da imas tojotu, komentar nema nikakve veze sa tobom...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:52
od dragan
ova tema je danima totalno moderna :kezo:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:54
od starac vujadin
Dobro ti pada napamet, sem što je tu Range Rover (bez Sport koji je u stvari Discovery). Po jednom su do skoro svi zvali tu vrstu vozila, a drugi je ustanovio podklasu luksuznih terenaca i ostao referentan u tome bez obzira na konkurenciju.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 17:57
od TheWickerMan

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 18:00
od Ivan
Cini mi se da touareg ima dobre offroad sposobnosti, ne znam za novi ali stari je imao blokadu diferencijala i reduktor za razliku od svojih rodjaka (q7 i cayena).

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 18:07
od Xepoj87
starac vujadin napisao:Dobro ti pada napamet, sem što je tu Range Rover (bez Sport koji je u stvari Discovery). Po jednom su do skoro svi zvali tu vrstu vozila, a drugi je ustanovio podklasu luksuznih terenaca i ostao referentan u tome bez obzira na konkurenciju.
Da,znam,nego sam sport naveo,jer je manji i agilniji,RR je tek bas cist luksuz i off-road :) A i cena mu je fina :) Ja bih se samo za ML 63 AMG razmisljao,a u odnosu na bilo koji drugi SUV,pa i ostale verzije ML-a,bez razmisljanja bih uzeo Range Rover :)
Kao sto sam i rekao,u svakoj od disciplina ima nesto bolje,i Cayenne i X5 su bolji za asfalt,ali ako se gleda all-in-one koncept,mislim da je ML AMG na vrhu.

@Ivan
Touarega sam cenio u prosloj generaciji,a u ovoj gde je preuvelicani Golf ga gledam kao nesto sto u zivotu ne bih kupio i smatram da ne vredi tih para...

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 18:16
od Floyd
Prijatelj je vozio starog Touarega a skoro je presao na prosli model ML-a...kaze da je Tourag krs u odnosu na Merca :pardon:
Ja ne bih kupio ni jedan ni drugi ali ako bi mi bas bio neophodan SUV, moj izbor bi bio Cayenne.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 18:37
od Xepoj87
I ja bih radije Cayenna od ML-a :)
Range Rover,Cayenne,pa ML... To je ono sto se meni svidja :)

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 18:54
od grujicd
Meni se novi ML opasno sviđa, na slikama mi je bilo onako, ali kad sam ga par puta video uživo iz blizine mnogo mi je lepši od prethodne verzije.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 19:02
od ljubitelj
@heroj, ne bih se slozio da je ML sveukupno ideal.

ML nema bas neke sposobnosti za off road, voznju po terenu van tragova bilo kakvog puta.

Range Rover je pojam za Mercedes, Bmw, AUdi i silicne u kategoriji luksuznih teranaca i to upravo iz razloga sto je all around u svemu bolji od istih.

AKo si imao priliku da se provozajs po pesku sa recimo 80km/h nema dileme da ML nije na nivou RR, ni priblizno bez obzira na sav marketing pa i kada bi imao AMG 2000KS motor. RR to savlada bez po muke, jos modeli iz 70tih godina kada Mercedes nije ni znao sta je to SUV.
Ali, ako se gleda utisak koji ostavlja, znacka Mercedesa vise znaci mada niti cena RR nije uopste takva da je po tom pitanju pokazivanja novca inferiorna pojava.

RR je po tradiciji vezivan uz vlasnike jahti kao vucno vozilo.

To ne znaci da ML nije upotrebljiv po neasfaltiranim putevima, ali to mogu mnogi SUV pa cak i mnogi putnicki automobili.

Pri tome ML kao da nije Mercedes, pouzdanost je daleko od premijum znacke.
Sve u svemu, ML, RR, X5 i slicno je skoro pa besmisleno za voznju po asfaltnim ulicama centra gradova bilo gde u Evropi, pogotovu ako se time zeli pokazati "sportska" sklonost voznji.
Da mogu da postignu odlicne perfomanse stoji, samo je pitanje smisla.

To je moje misljenje, ko kupuje terenac ma koje klase cene i koristi ga za to, taj se obicno i ne pokazuje na nacin da se "pokazuje" u semaforskim trkama.
Meni je neprimereno da se neko trka sa "dzipom" bez obzira na nalepnicu i broj konjice.