Stranica 38 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 14:22
od Xepoj87
AcaKayak napisao:Pa mogao si onda umesto sedista trosed da ugradis
(A bilo bi dobro i za jos neke stvari

)
Nije poenta da mi bude komforno, nego da se osecam mrsavije, da se osetim kao da imam 50kg manje
Dobro, 40, s obzirom da od 6. osnovne nisam imao manje od 80kg

A za te neke stvari imam krevet, treba mi prostora da iskazem svoju umetnost
Tako se i ja Codemaker secam kada sam imao 124 250D, pa kada nisam imao snage tokom preticanja, pa drugar otvori prozor, i doziva Boga, posto nisam imao koju klimu da iskljucim da bih dobio vise snage

Sto se potrosnje tice, nema razlike ako lagano, i bez promene gasa vozis, po gradu, ako malo zustrije vozim, ranije mi je bas opasno skakala potrosnja, ne mora to ni neka brzina da bude, ali guzva ga je ubijala, sada je to malo smirenije.
A minimalne potrosnje nikada nisam ni jurio, tako da i ne znam da li se nesto promenilo

Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 16:00
od dragvorl
nidza napisao:Potrošnja mora da prati performanse, a ne položaj papučice zbog zakona fizike koji su konačni i nema potrebe dovoditi ih u pitanje.
Zakoni fizike jesu egzaktni, ali promenom ugla ubrizgavanja se moze povecati i pritisak u cilindru, a time iz iste kolicine goriva moze da se dobije veca sila na klipnjaci.
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 17:04
od McGruja
A to opet ne noze da potraje koliko i stock motor
Mada bi ja svaki turbo chipno
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:09
od dragvorl
Ne mora da znaci. U VW uputstvu pise da je 1.6 TDI identican motor hardverski sem racunara, a nivoi snage se razlikuju, to sam citao pre godinu ili tako nesto. Sad svi proizvodjaci gledaju da sto vise unificiraju gamu motora, cak idu i na to da sto vise delova bude zajednicko izmedju benzinaca i dizelasa, sto manje razlicitih zapremina, itd. Na kraju krajeva jeste, mozda ce krace trajati, ali to su minorne razlike za obicnog korisnika, ja nisam skoro cuo da je neko radio generalnu na novijim motorima.
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:19
od nuk
Pa nisi jer ga je taj neko prodao kada je video da motor ima problem a ovog sto je kupio je sramota da pise o tome po forumima

Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:29
od dragvorl
A jes vala, to ti je kad samo forume citam.

Bas mi jedan kolega sa faksa radi kod Cubija na delovima, ako se setim bas cu ga pitati koliko ode delova za tdi hdi program. Inace gledam, sve stizu polovnjaci sa 90-150 kkm,10+ godina stari. Danas se potrkrala i dva komada sa 300 i 400 kkm iz DHL-a.

Re: Одг: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:35
od Ivan
Generalno turbo motori, pogotovo dizeli imaju konstrukcioni izuzetno jake motore zbog ogromnih pritisaka u cilindru koje su predvidjeni da trpe, pa podnose ogromna povecanja snage.
Pre ces sazvakati sve elemente transmisije i razleteti turbo nego sto dodjes do granica samog motora.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:42
od KDman
Baš me čudi da ako je tako zdravo povećati snagu čipovanjem, da to fabrike ne saznaju, pa i oni primene. Neverovatno, koliko su ti proizvođači zaostali naspram naših servisa i garaža
Još je čudnije da prave iste motore a jedan ima 85ks a drugi 105ks. Izgleda da nemaju dovoljno tih čipovanih uređaja

Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:47
od dragvorl
Proizvodjac sigurno da nece da ga nasvira do kraja da mu se raspadaju motori nakon par godina, koga zaista briga da li ce ga predje milione, za neku normalnu upotrebu sve to izdrzi i vise nego dovoljno da i skoljku sarani. Isto tako, nece praviti ni milijarde raznih elemenata u razlicitim kvalitetima jer projektovanje i drzanje na lagerima i u bazama tolikih sklopova takodje nije jeftino.
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:56
od KDman
Onda tvrdnja da čipovanje ne škodi motoru, da ga "poboljšava" ne pije vodu.
Jer nisam primetio da neko pošteno kaže da je uništio motor čipom.
Re: Одг: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 22:59
od Ivan
Proizvodjac mora napraviti auto da bude fool-proof u smislu da ocekuju kidanje kad je motor hladan, gasenje vrelog motora, udari na transmisiju potapanjem punog gasa na niskim obrtajima itd.
Ti mu sa chipom fakticki skidas razne bezbednosne blokade, npr. Turbina je limitirana na nekih 80% svog maksimalnog boosta, a tako i razne druge komponente.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 23:04
od dragvorl
KDman napisao:Onda tvrdnja da čipovanje ne škodi motoru, da ga "poboljšava" ne pije vodu.
Ne znam da li je neko ovde to napisao uopste. Svakako ce mu povecani pritisci skratiti vek, sad je samo pitanje u kojoj meri. Isto tako ce mu skratiti vek i svaki hladan start, kao sto i svaka becka i svaki gram majoneza koji pojedes skrati zivot, sad je samo pitanje koliko jedes i koliko cesto jedes.
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 23:06
od dragan
e jbg sad sam gladan...
ma to se resava lako, kupis a(s)tmo i nema chipovanja

Re: Одг: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 23:07
od Ivan
Ima cipovanja i atmo, ali su dobici otprilike kao da si popio coca colu zero
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Chip-tuning
Poslato: 14 Jul 2014, 23:44
od ljubitelj
dragvorl napisao:nidza napisao:Potrošnja mora da prati performanse, a ne položaj papučice zbog zakona fizike koji su konačni i nema potrebe dovoditi ih u pitanje.
Zakoni fizike jesu egzaktni, ali promenom ugla ubrizgavanja se moze povecati i pritisak u cilindru, a time iz iste kolicine goriva moze da se dobije veca sila na klipnjaci.
Moze ako se je u startu iz fabrike izasao vrljavo podesen motor sa pogresim uglom ubrizgavanja.
Ako je motor napravljen da radi kako treba onda prostora za povecanje pritiska promenom ugla prakticno nema, a sama dalja promena od tog optimalnog moze da dovede do kontra efekta da se smanji pritisak i time manja sila na klipnjaci za istu kolicinu goriva.
I pri toj prici oko ugla sagorevanje mora da zadovolji euro standard po kome je motor homologovan.