Stranica 39 od 74
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 06 Nov 2014, 10:52
od Delija
grujicd napisao:Krećemo sa parkinga, i ne baš tako lako navikavanje na DSG. Dosta trza prilikom starta, verovatno treba prvo da ga pustim da sam krene polako, pa onda pažljivo gas. Kad sam imao situacije da usporim do 5km/h i nastavim tu sam uspevao bez trzaja. Međutim polazak nisam savladao za tih 20-tak minuta vožnje. Vidim posle po nekim forumima da to može da znači i kvar DSG-a, a možda je samo stvar navike. U svakom slučaju sve sledeće promene prenosa su neosetne. Prava je uživancija kad se izađe na otvoreni put.
To ne deluje kao ispravan menjac.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 06 Nov 2014, 10:56
od Ivan
Mozda je do navike, meni je acin 420d isto cimao malo pri kretanju, ali mislim da je zato sto uvek dam malo jaci gas (na manuelnom ga doziras sa kvacilom), takodje se oseti blago cimanje kad prebacuje brzine pri punom gasu, ali u laganoj voznju savrseno funkcionise.
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 06 Nov 2014, 22:54
od nidza
Zato se 500L ne sviđa amerima. Nije za njih ništa Hi tech. Potpuno nam je različit mentalitet.
Ne prave džabe Japanci sasvim različita kola za evropsko i američko tržište. Često nikakve veze jedno sa drugim nema.
Tapatalk
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 08:36
od Bax
Epica ne trza ni najmanje pri polasku.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 08:40
od grujicd
To je klasičan automatik, a verovatno i bmw ima duplo kvačilo kao i vw.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 08:45
od Xepoj87
Koliko sam ja upoznat, nema.
Tapatok za Vindovz
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 09:26
od Laki021
Samo u M modelim.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 13:30
od Xepoj87
Da, i Bmw i Mercedes imaju dual clutch samo u M i AMG, i sada MB ima neki dc u A klasi, ne znam valja li cemu, ali im cak ni novi 9-obrzinac nije dual clutch. Verovatno ima razloga zasto izbegavaju iste...
Tapatok za Vindovz
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 13:32
od Ivan
Skupo
Da ne valja ili da lose podnosi snagu ne bi islo u m/amg
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 13:41
od Xepoj87
Pa nigde nisam rekao da ne valja i da ne podnosi snagu

A da je skupo, ne bi islo u A klasu

Samo ja mislim da ti visoko performansni menjaci ipak previse kostaju, da bi ih ugradjivali u obicne motore, ali sam ja pricao o tome zasto civilne nisu napravili dual clutch, nego su razvili novi automatik bez dva kvacila.
Tapatok za Vindovz
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 13:47
od stefanan
Pouzdaniji su mozda na duzi period, to mi pada na pamet kao logican razlog
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 14:02
od Floyd
DKG u M i AMG, nema puno veze sa onim u Škodi. Audi u svojim sportskim modelima ugrađuje ZF 8-brzinac.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 14:56
od ftj
Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?
Kod menjaca sa duplim kvacilom je osecaj sportske voznje bolji dok je tork konverter teoretski ugladjeniji a najveca je razlika u polazenju gde sa obicnim mnogo lakse krenes bez trzaja.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 15:04
od nidza
Ne verujem da je kvalitet i trajnost u pitanju, tj jeste, ali ne kao glavna stvar, već način vožnje koji je više u skladu sa klijentelom kojoj su namenjeni.
Pogotovo ako imaš ozbiljnu ergelu ispod haube, pa da menjač nije usko grlo. Bitnije je da glatko menja, ne trza i ne pravi nikakve probleme. Neće da rizikuju sa novotarijama.
Tapatalk
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 09 Nov 2014, 16:06
od Floyd
ftj napisao:Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?
Nisam na to mislio nego da ne može da se poredi menjač projektovan za AMG ili M sa onim koji ide u Seata 1.2.
Koliko mi je poznato, u R8 ide R tronic a on nije dual clutch.